Een stuk minder dan de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Benieuwd hoeveel er nog kijken hier
Ik niet, want heb storing (Ziggo)quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Benieuwd hoeveel er nog kijken hier
Eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Ondanks haar nare dingen heeft Jo ook wel goeie eigenschappen vind ik...
Dat dus!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef freaky40 het volgende:
"Sharon wil zelf het geld verdienen om naar Thailand te gaan" Dat is haar geraden ook, maar maakt haar ook populairder, dus dit is een gewiekste uitspraak van haar. Mevrouwtje grootsmoel weet helaas waar ze mee bezig is en hoe ze kijkers kan manipuleren....bah, bah bah!
Hij ziet er nog een beetje ontdaan uit de schat.quote:
Yep, ze is heel actief in de huishouding soms.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Ondanks haar nare dingen heeft Jo ook wel goeie eigenschappen vind ik...
Ik dacht dat je op ging rottenquote:
Stem : " Gerard... wat is er aan... de hand? "quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef Roguee het volgende:
Aafke was een jongen en heeft zich om laten bouwen. Hoogtepuntje ja
Dat slaat echt nergens op. Zo kun je alles wel verdraaien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef freaky40 het volgende:
"Sharon wil zelf het geld verdienen om naar Thailand te gaan" Dat is haar geraden ook, maar maakt haar ook populairder, dus dit is een gewiekste uitspraak van haar. Mevrouwtje grootsmoel weet helaas waar ze mee bezig is en hoe ze kijkers kan manipuleren....bah, bah bah!
Hij heeft voor de rest bijna geen vrienden irlquote:
Te saaiquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Gerard eruit is
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Je kunt het nog niet bevatten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Woord een woord denk ik danquote:
huh ziggo eruit ??quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:41 schreef angeljacky het volgende:
Zullen we nog meerl dramatische kijkcijfers zijn nu ziggo eruit ligt![]()
![]()
Dan heb ik opeens geen Ziggo meer?quote:
En ik denk dat ze de boel misschien nog wel in de maling neemt en dat er in Huize Sharon meer geld is dan bij Gerard. Dat is zomaar een gevoel dat ik heb.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:42 schreef Urb het volgende:
Wat een verademing, zoveel Gerard in beeld, na hem de hele week totaal niet gezien te hebben in de daily's (![]()
)
Helaas voor het laatst nu, dan weer de Mo en Jo's emo show...![]()
It's lonely at the top.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:41 schreef PC eend het volgende:
Hij heeft voor de rest bijna geen vrienden irl
Dan ben je dus ook al zo'n goedgelovige...kansloos.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:41 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Zo kun je alles wel verdraaien.
Ze wil het gewoon niet kado, ze wil het zelf verdienen... Niet meer en niet minder.
Appelleert niet aan de Net5 doelgroep. Dat hij erin is gekomen viel me eigenlijk al mee.quote:
Dan waarschijnlijk plaatselijk, hier in den haag storing denk ik kan geen enkele zender kijkenquote:
kop noord holland geen prob,squote:Op vrijdag 29 april 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier wel, bij mijn oma ook (Brabant). Analoog doet het wel.
Je moet ook gewoon je rekening betalenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:41 schreef angeljacky het volgende:
Zullen we nog meerl dramatische kijkcijfers zijn nu ziggo eruit ligt![]()
![]()
Hier in den haag gewoon beeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:45 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk plaatselijk, hier in den haag storing denk ik kan geen enkele zender kijken
Hier in Zeist werkt de digitale tv wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier wel, bij mijn oma ook (Brabant). Analoog doet het wel.
shit vergetenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je rekening betalen
Oh en een kwalquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Joannikikikikikik er nog inzit. Al wéken niet, trouwens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:35 schreef Pablolaatje het volgende:
Zit in de kleedkamer van Gerard. De hondjes snuffelen erop los...spannend!
Sorry klopt een aantal zenders zijn ff offlinequote:
Nog niet? Dat is toch overduidelijk?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Joannikikikikikik er nog inzit. Al wéken niet, trouwens.
Appelleert aan de casting van Hummie. Fouter dan fout.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Appelleert niet aan de Net5 doelgroep. Dat hij erin is gekomen viel me eigenlijk al mee.
Jij zou toch oprotten als Gerard eruit gingquote:
Gelukkig doet ze dat niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zou toch oprotten als Gerard eruit ging
Of op de rode knop drukken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Volgens mij zou sharon het geld ook makkelijk van haar ouders kunnen krijgen, maar dat wil ze niet. Vind ik bewonderingswaardig. Ken genoeg 20-jarigen die dat heel vanzelfsprekend zouden vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:41 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Zo kun je alles wel verdraaien.
Ze wil het gewoon niet kado, ze wil het zelf verdienen... Niet meer en niet minder.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:49 schreef Coos het volgende:
Zo net thuis. Heb net in Den Haag een ziggo kast kapot gereden.
Er is wel meer fout gegaan bij dit programmaquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Appelleert aan de casting van Hummie. Fouter dan fout.
Zeg muis, doe eens liev.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef Soury het volgende:
Net zo'n ruggengraatquote:
"En dat viel nog niet mee, moest echt drie keer steken voor ik hem eindelijk raakte"quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:49 schreef Coos het volgende:
Zo net thuis. Heb net in Den Haag een ziggo kast kapot gereden.
Hij had van mij mogen blijven, zegt wat ie er van vindt, vreet niet wat ie niet vreten wil , kortom, een beetje zoals jijquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei dat dat 'weleens de reden zou kunnen zijn dat ik af zou haken'.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"En dat viel nog niet mee, moest echt drie keer steken voor ik hem eindelijk raakte"
U bedoelt?quote:
Daar zijn we het dan over eensch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is wel meer fout gegaan bij dit programma
Mocht ie willen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:51 schreef Samboraa het volgende:
En toch denk ik nog steeds dat Jurrien ergens in het huis zit verstopt..dat hij over een week weer het huis in mag..![]()
Dat lees ik niet hoor wat een worstquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Allereerst ontzettend bedankt voor het stemmen! De keren dat ik genomineerd werd, was dat voor mij een enorme steun en motivatie om te blijven in het Huis. Het is behoorlijk heftig om compleet afgesloten te zijn van de buitenwereld.. niets te horen of te zien van je vrouw, familie, vrienden. Geen nieuws, televisie of andere input.
Toen ik eraan begon dacht ik dat het eenvoudiger zou zijn maar nu besef ik dat ik me er vooraf echt geen voorstelling van kon maken hoe het werkelijk zou zijn. Zelf ben ik iemand die zich het best voelt met niet te veel mensen om zich heen en ik ben ook graag alleen. De eerste weken waren ook daardoor voor mij het zwaarst. Er was geen plekje in het huis te vinden voor een stukje rust of simpelweg even tijd voor jezelf. Ook het feit dat mensen geheimen hebben en dat je daardoor bij voorbaat al twijfelt aan elk antwoord maakt het moeilijker om echt door te dringen tot je medebewoners. Gelukkig had ik gelijk al een goede vertrouwensband en connectie met Alex, Karim en Sharon. Zij waren degenen die het avontuur voor mij glans gaven want ik heb ondanks dat het zwaar was erg genoten van de tijd en had het absoluut nooit willen missen.
Wat ik gedaan zou hebben met het geld? Ik had gehoopt in de finale te komen maar niet durven te hopen om ook nog eens te winnen dus had daar nog niet goed over nagedacht. Wel had ik het goed besteed. Ik denk aan een combinatie van een anonieme gift, een vette traktatie voor mijn vrouw en een kleine traktatie voor mezelf. Hopelijk staat Karim binnenkort samen met Sharon in de finale. Nog twee weekjes en dan zit het er voor hun ook weer op! Kga straks heerlijk naar huis en Fenneke weer in de armen sluiten! En natuurlijk de laatste 16 dagen Secret Story op de voet volgen .
Dat ze maar eens contact met Bram opnemen en zich laten inspireren bij het kijken naar de opnamen van TBO. Het bewijs dat je zelfs low budget een deugdelijke RLS kunt maken!quote:
Haha die knuppel is onderhand vergroeid met de bank in de grote studio.quote:
Ze kunnen niet allemaal hoogbegaafd zijn hequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:54 schreef Roguee het volgende:
Zo fanatiek, en helaas nooit 1 geheim geraden.
Dit meen je toch niet? Zelden zo'n slechte RLS gezien, op SST na dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat ze maar eens contact met Bram opnemen en zich laten inspireren bij het kijken naar de opnamen van TBO. Het bewijs dat je zelfs low budget een deugdelijke RLS kunt maken!
Of de geheimen zo ongeveer op een zilveren schaaltje uitgereikt krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allemaal hoogbegaafd zijn he
Nu heb ik dus ineens beelden op mijn netvlies van Hummie die zich rot schrikt en uitroept: "Verrek, die zit nog in de geheime kelder!"quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:51 schreef Samboraa het volgende:
En toch denk ik nog steeds dat Jurrien ergens in het huis zit verstopt..dat hij over een week weer het huis in mag..![]()
Net zo nep al miljonairquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allemaal hoogbegaafd zijn he
En we weten nu ondertussen zelf ook dat dat ook geen fuck uitmaakt achteraf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:54 schreef Roguee het volgende:
En dat hij inmiddels al gecrepeerd is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu heb ik dus ineens beelden op mijn netvlies van Hummie die zich rot schrikt en uitroept: "Verrek, die zit nog in de geheime kelder!"
Story dan maar?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef Urb het volgende:
[..]
En we weten nu ondertussen zelf ook dat dat ook geen fuck uitmaakt achteraf.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu heb ik dus ineens beelden op mijn netvlies van Hummie die zich rot schrikt en uitroept: "Verrek, die zit nog in de geheime kelder!"
Een zwetser, maar wel amusant. Hij is best okéquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:54 schreef Roguee het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef Urb het volgende:
[..]
En we weten nu ondertussen zelf ook dat dat ook geen fuck uitmaakt achteraf.![]()
![]()
Nee ik ook niet maar het is niet zo moeilijk. Bezit is al een gedeelte. Geld om uit te geven is wat andersquote:
Die zit a la Ma Bates, gemummificeerd in een schommelstoel. Vandaar dat ze al die maanden geen kind aan hem haddenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat hij inmiddels al gecrepeerd is.
Wat wordt jij opeens filosofischquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar het is niet zo moeilijk. Bezit is al een gedeelte. Geld om uit te geven is wat anders
Hoezo? Dit heeft Jo altijd al gezegd hoor, dus wat hier hypocriet aan zou zijn zie ik niet..quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:58 schreef Ferdo het volgende:
Even wat hypocriet gedoe van Jojo ertussendoor.
Ik ik ik ik mij ik ik mij ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:58 schreef Ferdo het volgende:
Even wat hypocriet gedoe van Jojo ertussendoor.
Als ik LUL zeg dan ben je het wel eensquote:
Echt welquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik LUL zeg dan ben je het wel eens
En die is?quote:
Denk je ook niet dat je geofferd bent voor die egocentrische jankbal?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat gaan we strax aan Geer vragen op twitter
Hoe het voelt om te verliezen van een botoxtrut en een lange hippiequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat gaan we strax aan Geer vragen op twitter
Ik denk dat hij de laatste is aan wie dit uitgelegd dient te worden though.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:01 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk wordt Gerard snel wakker, heb het al in zijn eigen 'begroet Gerard hier' topic al geschreven dat het allemaal geregisseerd is en dat het gewoon duidelijk is dat hij van de productie dus niet van de kijker, de show moest verlaten. Erg zuur en dat zijn blijkbaar de TV wetten van tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe het voelt om te verliezen van een botoxtrut en een lange hippie
Geen opmerking over Mo of Jo erin?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Denk je ook niet dat je geofferd bent voor die egocentrische jankbal?
Realistisch is beterquote:
Weet ik zo net nog niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de laatste is aan wie dit uitgelegd dient te worden though.
Dat is met alle inteeltkindjes zo.quote:
Hij is goed ingelicht door Eric & Sylvia dus ik denk dat hij veel, zoniet alles al van voor af aan doorgehad heeft.quote:
Onder lijn 1 full speed ..quote:
Ik zou ook huilen bij het zien van deze tekening.quote:
Vandaag of voor die tijd in het huis?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij is goed ingelicht door Eric & Sylvia dus ik denk dat hij veel, zoniet alles al van voor af aan doorgehad heeft.
TBO vond ik beter te pruimen dan SSt en menige BBquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet? Zelden zo'n slechte RLS gezien, op SST na dan.
Ja viel mij ook al op!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:05 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vind Karim afstandelijker naar Gerard toe dan andersom.
Ervoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vandaag of voor die tijd in het huis?
Delft's blauw slikkenquote:
Die trekt meer kijkers op de markt in Lisse.quote:
Ze hebben nog evenquote:
Dat is wel zekerquote:
Ik zei al, ik zie alleen een RAET op de bank zitten ;0quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:08 schreef Samboraa het volgende:
Bewoners.. jullie zien een rad staan... R-A-E-T
Dank je, ik kon de spanning niet meer aan nml.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:08 schreef Copycat het volgende:
Met een vrijstelling sta je toch in de finale?
Yupquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:08 schreef Copycat het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:08 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:08 schreef Copycat het volgende:
Nog net niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:08 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop juist van wel, ben benieuwd of flip dan weer zo brgripvol reageert.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:09 schreef afca_oc het volgende:
Hopelijk valt het rad niet op Mo, zal wel superzuur zijn
Logisch, aangezien ze zichzelf natuurlijk al als koningin ziet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:10 schreef Urb het volgende:
Joanna " Ik weet echt niks... van ut koninkshuis. "
Ik vind Bart net het lelijke broertje van Jeff Buckley.quote:
Tofs does the trick.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:10 schreef Urb het volgende:
Joanna " Ik weet echt niks... van ut koninkshuis. "
Vraag 3:quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:10 schreef Reksie1981 het volgende:
vraag 2:
Hoe luidt de eerste wet uit het NL wetboek der fiscalisten
Kan ik poffen??quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:10 schreef Reksie1981 het volgende:
vraag 2:
Hoe luidt de eerste wet uit het NL wetboek der fiscalisten
Had hij dan niet in de Mississippi kunnen gaan zwemmen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:11 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vind Bart net het lelijke broertje van Jeff Buckley.
Dat Mo weer vrijstelling krijgt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:12 schreef sjampoeh het volgende:
wat zei de stem nu precies over die vrijstelling ?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had hij dan niet in de Mississippi kunnen gaan zwemmen?
Dan was een Hallelujah echt op zijn plaats geweest?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had hij dan niet in de Mississippi kunnen gaan zwemmen?
Weddenquote:
Ow hier caiwayquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:13 schreef iBenny het volgende:
Een UPC-reclame. Speciaal voor de Ziggo-kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |