Maar de jaloezie van Jo is NIET het niet gunnen voor anderen, dat heeft Mo dus WEL.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoorde je haar niet zeggen aan het einde? " Ik ben jaloers! "![]()
Wat een heksen.![]()
Jou geheim is dat je helderdenkend bent?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:38 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Maar de jaloezie van Jo is NIET het niet gunnen voor anderen, dat heeft Mo dus WEL.
bv ik ben best jaloers op Geer dat hij zoveel geld heeft maar misgun hem dat totaal niet.
nee jo houd niet van geld hoor, heulemaal nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:38 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Maar de jaloezie van Jo is NIET het niet gunnen voor anderen, dat heeft Mo dus WEL.
bv ik ben best jaloers op Geer dat hij zoveel geld heeft maar misgun hem dat totaal niet.
Ja, dat is wel eens anders geweest, inderdaad.quote:
Ben benieuwd hoeveel het maandag zal zijn, ik gok niet eens 1 meer vol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel eens anders geweest, inderdaad.
Dat het eigenlijk al sinds het begin van de telefonie een "pound" heet is geloof ik ook iedereen vergeten...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Eeb hesch-tek heet dat toch? *tekent een denkbeeldig hekje in de lucht*![]()
![]()
Dat is inderdaad een spontane opmerking, zeggen dat je jaloers bent op een vrolijke, normale manier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:38 schreef angeljacky het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |