Story dan maar?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef Urb het volgende:
[..]
En we weten nu ondertussen zelf ook dat dat ook geen fuck uitmaakt achteraf.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu heb ik dus ineens beelden op mijn netvlies van Hummie die zich rot schrikt en uitroept: "Verrek, die zit nog in de geheime kelder!"
Een zwetser, maar wel amusant. Hij is best okéquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:54 schreef Roguee het volgende:
Zo fanatiek, en helaas nooit 1 geheim geraden.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef Urb het volgende:
[..]
En we weten nu ondertussen zelf ook dat dat ook geen fuck uitmaakt achteraf.![]()
![]()
Nee ik ook niet maar het is niet zo moeilijk. Bezit is al een gedeelte. Geld om uit te geven is wat andersquote:
Die zit a la Ma Bates, gemummificeerd in een schommelstoel. Vandaar dat ze al die maanden geen kind aan hem haddenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat hij inmiddels al gecrepeerd is.
Wat wordt jij opeens filosofischquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar het is niet zo moeilijk. Bezit is al een gedeelte. Geld om uit te geven is wat anders
Hoezo? Dit heeft Jo altijd al gezegd hoor, dus wat hier hypocriet aan zou zijn zie ik niet..quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:58 schreef Ferdo het volgende:
Even wat hypocriet gedoe van Jojo ertussendoor.
Ik ik ik ik mij ik ik mij ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:58 schreef Ferdo het volgende:
Even wat hypocriet gedoe van Jojo ertussendoor.
Als ik LUL zeg dan ben je het wel eensquote:
Echt welquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik LUL zeg dan ben je het wel eens
En die is?quote:
Denk je ook niet dat je geofferd bent voor die egocentrische jankbal?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat gaan we strax aan Geer vragen op twitter
Hoe het voelt om te verliezen van een botoxtrut en een lange hippiequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat gaan we strax aan Geer vragen op twitter
Ik denk dat hij de laatste is aan wie dit uitgelegd dient te worden though.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:01 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk wordt Gerard snel wakker, heb het al in zijn eigen 'begroet Gerard hier' topic al geschreven dat het allemaal geregisseerd is en dat het gewoon duidelijk is dat hij van de productie dus niet van de kijker, de show moest verlaten. Erg zuur en dat zijn blijkbaar de TV wetten van tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe het voelt om te verliezen van een botoxtrut en een lange hippie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |