Nog niet? Dat is toch overduidelijk?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Joannikikikikikik er nog inzit. Al wéken niet, trouwens.
Appelleert aan de casting van Hummie. Fouter dan fout.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Appelleert niet aan de Net5 doelgroep. Dat hij erin is gekomen viel me eigenlijk al mee.
Jij zou toch oprotten als Gerard eruit gingquote:
Gelukkig doet ze dat niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zou toch oprotten als Gerard eruit ging
Of op de rode knop drukken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je rekening betalen
Vind ik ook hoor. Volgens mij zou sharon het geld ook makkelijk van haar ouders kunnen krijgen, maar dat wil ze niet. Vind ik bewonderingswaardig. Ken genoeg 20-jarigen die dat heel vanzelfsprekend zouden vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:41 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Zo kun je alles wel verdraaien.
Ze wil het gewoon niet kado, ze wil het zelf verdienen... Niet meer en niet minder.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:49 schreef Coos het volgende:
Zo net thuis. Heb net in Den Haag een ziggo kast kapot gereden.
Er is wel meer fout gegaan bij dit programmaquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Appelleert aan de casting van Hummie. Fouter dan fout.
Zeg muis, doe eens liev.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef Soury het volgende:
Net zo'n ruggengraatquote:
"En dat viel nog niet mee, moest echt drie keer steken voor ik hem eindelijk raakte"quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:49 schreef Coos het volgende:
Zo net thuis. Heb net in Den Haag een ziggo kast kapot gereden.
Hij had van mij mogen blijven, zegt wat ie er van vindt, vreet niet wat ie niet vreten wil , kortom, een beetje zoals jijquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei dat dat 'weleens de reden zou kunnen zijn dat ik af zou haken'.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"En dat viel nog niet mee, moest echt drie keer steken voor ik hem eindelijk raakte"
U bedoelt?quote:
Daar zijn we het dan over eensch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is wel meer fout gegaan bij dit programma
Mocht ie willen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:51 schreef Samboraa het volgende:
En toch denk ik nog steeds dat Jurrien ergens in het huis zit verstopt..dat hij over een week weer het huis in mag..![]()
Dat lees ik niet hoor wat een worstquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Allereerst ontzettend bedankt voor het stemmen! De keren dat ik genomineerd werd, was dat voor mij een enorme steun en motivatie om te blijven in het Huis. Het is behoorlijk heftig om compleet afgesloten te zijn van de buitenwereld.. niets te horen of te zien van je vrouw, familie, vrienden. Geen nieuws, televisie of andere input.
Toen ik eraan begon dacht ik dat het eenvoudiger zou zijn maar nu besef ik dat ik me er vooraf echt geen voorstelling van kon maken hoe het werkelijk zou zijn. Zelf ben ik iemand die zich het best voelt met niet te veel mensen om zich heen en ik ben ook graag alleen. De eerste weken waren ook daardoor voor mij het zwaarst. Er was geen plekje in het huis te vinden voor een stukje rust of simpelweg even tijd voor jezelf. Ook het feit dat mensen geheimen hebben en dat je daardoor bij voorbaat al twijfelt aan elk antwoord maakt het moeilijker om echt door te dringen tot je medebewoners. Gelukkig had ik gelijk al een goede vertrouwensband en connectie met Alex, Karim en Sharon. Zij waren degenen die het avontuur voor mij glans gaven want ik heb ondanks dat het zwaar was erg genoten van de tijd en had het absoluut nooit willen missen.
Wat ik gedaan zou hebben met het geld? Ik had gehoopt in de finale te komen maar niet durven te hopen om ook nog eens te winnen dus had daar nog niet goed over nagedacht. Wel had ik het goed besteed. Ik denk aan een combinatie van een anonieme gift, een vette traktatie voor mijn vrouw en een kleine traktatie voor mezelf. Hopelijk staat Karim binnenkort samen met Sharon in de finale. Nog twee weekjes en dan zit het er voor hun ook weer op! Kga straks heerlijk naar huis en Fenneke weer in de armen sluiten! En natuurlijk de laatste 16 dagen Secret Story op de voet volgen .
Dat ze maar eens contact met Bram opnemen en zich laten inspireren bij het kijken naar de opnamen van TBO. Het bewijs dat je zelfs low budget een deugdelijke RLS kunt maken!quote:
Haha die knuppel is onderhand vergroeid met de bank in de grote studio.quote:
Ze kunnen niet allemaal hoogbegaafd zijn hequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:54 schreef Roguee het volgende:
Zo fanatiek, en helaas nooit 1 geheim geraden.
Dit meen je toch niet? Zelden zo'n slechte RLS gezien, op SST na dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat ze maar eens contact met Bram opnemen en zich laten inspireren bij het kijken naar de opnamen van TBO. Het bewijs dat je zelfs low budget een deugdelijke RLS kunt maken!
Of de geheimen zo ongeveer op een zilveren schaaltje uitgereikt krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allemaal hoogbegaafd zijn he
Nu heb ik dus ineens beelden op mijn netvlies van Hummie die zich rot schrikt en uitroept: "Verrek, die zit nog in de geheime kelder!"quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:51 schreef Samboraa het volgende:
En toch denk ik nog steeds dat Jurrien ergens in het huis zit verstopt..dat hij over een week weer het huis in mag..![]()
Net zo nep al miljonairquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allemaal hoogbegaafd zijn he
En we weten nu ondertussen zelf ook dat dat ook geen fuck uitmaakt achteraf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:54 schreef Roguee het volgende:
Zo fanatiek, en helaas nooit 1 geheim geraden.
En dat hij inmiddels al gecrepeerd is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu heb ik dus ineens beelden op mijn netvlies van Hummie die zich rot schrikt en uitroept: "Verrek, die zit nog in de geheime kelder!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |