Een stuk minder dan de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Benieuwd hoeveel er nog kijken hier
Ik niet, want heb storing (Ziggo)quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Benieuwd hoeveel er nog kijken hier
Eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Ondanks haar nare dingen heeft Jo ook wel goeie eigenschappen vind ik...
Dat dus!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef freaky40 het volgende:
"Sharon wil zelf het geld verdienen om naar Thailand te gaan" Dat is haar geraden ook, maar maakt haar ook populairder, dus dit is een gewiekste uitspraak van haar. Mevrouwtje grootsmoel weet helaas waar ze mee bezig is en hoe ze kijkers kan manipuleren....bah, bah bah!
Hij ziet er nog een beetje ontdaan uit de schat.quote:
Yep, ze is heel actief in de huishouding soms.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:35 schreef flugeltje het volgende:
Ondanks haar nare dingen heeft Jo ook wel goeie eigenschappen vind ik...
Ik dacht dat je op ging rottenquote:
Stem : " Gerard... wat is er aan... de hand? "quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef Roguee het volgende:
Aafke was een jongen en heeft zich om laten bouwen. Hoogtepuntje ja
Dat slaat echt nergens op. Zo kun je alles wel verdraaien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef freaky40 het volgende:
"Sharon wil zelf het geld verdienen om naar Thailand te gaan" Dat is haar geraden ook, maar maakt haar ook populairder, dus dit is een gewiekste uitspraak van haar. Mevrouwtje grootsmoel weet helaas waar ze mee bezig is en hoe ze kijkers kan manipuleren....bah, bah bah!
Hij heeft voor de rest bijna geen vrienden irlquote:
Te saaiquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Gerard eruit is
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Je kunt het nog niet bevatten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Woord een woord denk ik danquote:
huh ziggo eruit ??quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:41 schreef angeljacky het volgende:
Zullen we nog meerl dramatische kijkcijfers zijn nu ziggo eruit ligt![]()
![]()
Dan heb ik opeens geen Ziggo meer?quote:
En ik denk dat ze de boel misschien nog wel in de maling neemt en dat er in Huize Sharon meer geld is dan bij Gerard. Dat is zomaar een gevoel dat ik heb.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:42 schreef Urb het volgende:
Wat een verademing, zoveel Gerard in beeld, na hem de hele week totaal niet gezien te hebben in de daily's (![]()
)
Helaas voor het laatst nu, dan weer de Mo en Jo's emo show...![]()
It's lonely at the top.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:41 schreef PC eend het volgende:
Hij heeft voor de rest bijna geen vrienden irl
Dan ben je dus ook al zo'n goedgelovige...kansloos.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:41 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Zo kun je alles wel verdraaien.
Ze wil het gewoon niet kado, ze wil het zelf verdienen... Niet meer en niet minder.
Appelleert niet aan de Net5 doelgroep. Dat hij erin is gekomen viel me eigenlijk al mee.quote:
Dan waarschijnlijk plaatselijk, hier in den haag storing denk ik kan geen enkele zender kijkenquote:
kop noord holland geen prob,squote:Op vrijdag 29 april 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier wel, bij mijn oma ook (Brabant). Analoog doet het wel.
Je moet ook gewoon je rekening betalenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:41 schreef angeljacky het volgende:
Zullen we nog meerl dramatische kijkcijfers zijn nu ziggo eruit ligt![]()
![]()
Hier in den haag gewoon beeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:45 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk plaatselijk, hier in den haag storing denk ik kan geen enkele zender kijken
Hier in Zeist werkt de digitale tv wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier wel, bij mijn oma ook (Brabant). Analoog doet het wel.
shit vergetenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je rekening betalen
Oh en een kwalquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je rekening betalen
Ik snap niet dat Joannikikikikikik er nog inzit. Al wéken niet, trouwens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:35 schreef Pablolaatje het volgende:
Zit in de kleedkamer van Gerard. De hondjes snuffelen erop los...spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |