Dat ze maar eens contact met Bram opnemen en zich laten inspireren bij het kijken naar de opnamen van TBO. Het bewijs dat je zelfs low budget een deugdelijke RLS kunt maken!quote:
Haha die knuppel is onderhand vergroeid met de bank in de grote studio.quote:
Ze kunnen niet allemaal hoogbegaafd zijn hequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:54 schreef Roguee het volgende:
Zo fanatiek, en helaas nooit 1 geheim geraden.
Dit meen je toch niet? Zelden zo'n slechte RLS gezien, op SST na dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat ze maar eens contact met Bram opnemen en zich laten inspireren bij het kijken naar de opnamen van TBO. Het bewijs dat je zelfs low budget een deugdelijke RLS kunt maken!
Of de geheimen zo ongeveer op een zilveren schaaltje uitgereikt krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allemaal hoogbegaafd zijn he
Nu heb ik dus ineens beelden op mijn netvlies van Hummie die zich rot schrikt en uitroept: "Verrek, die zit nog in de geheime kelder!"quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:51 schreef Samboraa het volgende:
En toch denk ik nog steeds dat Jurrien ergens in het huis zit verstopt..dat hij over een week weer het huis in mag..![]()
Net zo nep al miljonairquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allemaal hoogbegaafd zijn he
En we weten nu ondertussen zelf ook dat dat ook geen fuck uitmaakt achteraf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:54 schreef Roguee het volgende:
Zo fanatiek, en helaas nooit 1 geheim geraden.
En dat hij inmiddels al gecrepeerd is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu heb ik dus ineens beelden op mijn netvlies van Hummie die zich rot schrikt en uitroept: "Verrek, die zit nog in de geheime kelder!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |