Ze moeten er een vloeipapiertje tussendoen, het moet zedig blijven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef kilon het volgende:
Het zal toch niet zo'n spannende kus worden als ik zo de rest van de dag zie
Jawel man, dat wordt een fikse aflebberpartij. De druk is eraf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef kilon het volgende:
Het zal toch niet zo'n spannende kus worden als ik zo de rest van de dag zie
En misschien wel een tong.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef tong80 het volgende:
En dan te weten dat ze gewoon sperma in haar poes krijgt vannacht.
Nah, denk niet dat Tong sperma in z'n poes hoeft.quote:
een royale hoeveelheid welteverstaan, hij staat nu al op knappen denk ik zoquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef tong80 het volgende:
Zou dat zo zijn bij royals?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef tong80 het volgende:
Denk hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef lezzer het volgende:
Krijgen we nu een uur lang terugblikken en sfeerbeelden?
Ja, dat dacht ik ook altijd dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zou dat zo zijn bij royals?
De meeste Nederlanders tellen het geld tijdens de huwlijksnacht. Aan sex komen ze niet toe (blijkt uit onderzoek)
Ze heet volgens mij eigenlijk Philipa.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat als William nou voor Pippa had gekozen. Dat klinkt toch niet: Koningin Pippa
Nee koningin Maxima klinkt goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat als William nou voor Pippa had gekozen. Dat klinkt toch niet: Koningin Pippa
Ze heet eigenlijk Philippa.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |