Bronneke telegraafquote:In alle vroegte staat Kate Middleton vandaag op. Haar laatste ochtend als ongetrouwde vrouw spendeert ze in het chique Goringhotel, samen met haar familie. Moeder Carole en broer James verlaten het hotel als eerste om tien voor half twaalf. De bruidsjonkers en -meisjes, waaronder Kates zus Pippa, vertrekken rond tien voor twaalf naar Westminster Abbey. De weg naar het altaar is van minuut tot minuut geprogrammeerd.
De meeste van de 1900 genodigden zijn dan al lang in de kerk: tussen kwart over negen en kwart voor tien worden de gewone gasten, waaronder oude schoolvrienden, ex-geliefden van het paar en collega’s van Williams werk als reddingshelikopterpiloot, in de kerk verwacht.
Vanaf tien voor elf komen ambassadeurs, ministers en andere belangrijke genodigden met bussen aan bij de abdij. Vanaf tien voor half twaalf komen leden van buitenlandse koningshuizen aan bij Westminster Abbey, waaronder Willem-Alexander en Máxima. Rond kwart voor twaalf worden prins Charles en zijn echtgenote Camilla verwacht, waarna ook koningin Elizabeth en prins Philip zullen arriveren. Het tijdschema zit strak in elkaar: om negen minuten voor twaalf zijn alle ogen opnieuw gericht op het Goringhotel, waar Kate – aan de hand van haar vader Michael – in de auto zal stappen die hen naar Buckingham Palace brengt.
Op het moment ze een paar minuten voor twaalf uur uit de auto stapt voor Westminster Abbey kunnen we haar goed geheim gehouden bruidsjurk in alle schoonheid bewonderen en is bekend wie de ontwerper is.
De dienst duurt een goed uur en is rechtstreeks op tv te volgen. Het huwelijksregister wordt echter buiten het oog van de camera’s, slechts in het bijzijn van ouders en directe familieleden, getekend.
Om kwart over een gaat het koninklijke gezelschap per koets naar Buckingham Palace. Bij mooi weer nemen prins William en prinses Catherine plaats in een open State Landau uit 1902. Wanneer regen dreigt, zitten ze hoog en droog in een glazen koets uit 1881.
Het gezelschap is om half twee terug op Buckingham Palace, waar een receptie wordt gegeven voor 600 genodigden. Willem-Alexander en Máxima worden daar rond tien over half twee verwacht. Het geduld van het publiek wordt vervolgens op de proef gesteld: pas om vijf voor half drie zal het moment plaatsvinden dat voor altijd in ieders geheugen zal staan gegrift.
Dan neemt het kersverse echtpaar plaats op het balkon voor Buckingham Palace en zal het, onder toeziend oog van de koninklijke familie, de familie Middleton en naar schatting ruim 2 miljard tv-kijkers, elkaar een eerste kus geven als man en vrouw.
Dat zou iig wat meer spanning geven in al deze saaiheidquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef Darklight het volgende:
Zometeen Kate over de speakers, die schreeuwend klaar komt
Dat gaat precies hetzelfde, alleen dan in het zwart.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef Guanabana het volgende:
Als dit een feestelijke gebeurtenis moet voorstellen, weet ik niet hoe deprimerend een begrafenis aan het Engelse hof wel niet moet zijn.
Dat is wel facking vetquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef Guanabana het volgende:
Als dit een feestelijke gebeurtenis moet voorstellen, weet ik niet hoe deprimerend een begrafenis aan het Engelse hof wel niet moet zijn.
Haha wat een verbetering.quote:
Het nummer dat Elton John speelde op de begrafenis van Diana was vrolijker dan de meeste muziek van vandaag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef Guanabana het volgende:
hahaha dat dacht ik ookquote:
Harry is wel een stuk toffer dan william, die is nogal saaiquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef henkde_j het volgende:
Heeft die Harry z'n hand nu All Bundy style in z'n broek?
Die is inmiddels zo seniel, die weet niet wat er om haar heen gebeurtquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:05 schreef Type-R het volgende:
Elizabeth doet alsof het haar geen bal interesseert.
15e graads, is dat dat er 15 generaties tussen zitten of dat ze 15% verwant zijn?quote:
Scharen, dat doen toch alleen lesbiennes?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef Bolter het volgende:
Harry heeft 't wel goed bekeken; beetje die Pippa scharen voor het feest vanavond.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Scharen, dat doen toch alleen lesbiennes?
da's dan weer ná het feest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Scharen, dat doen toch alleen lesbiennes?
Hahahahha! Wat een guitige kop heeft die Harry!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef Bolter het volgende:
Harry heeft 't wel goed bekeken; beetje die Pippa scharen voor het feest vanavond.
Nou, van Tellingen heeft zo ongeveer de grootste telelens die verkrijgbaar isquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:11 schreef Guanabana het volgende:
Fuck al die telelenzenDaar kan van Tellingen nog een puntje aan zuigen
Juicyhil staat gewoon vooraan hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:11 schreef Guanabana het volgende:
Fuck al die telelenzenDaar kan van Tellingen nog een puntje aan zuigen
Sowieso is iedereen daar gecheckt en alle gebouwen geruimdquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk dat er langs die route meer wapens te vinden zijn dan in heel somalie.
Door rood!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
ze racen er doorheen alsof ze aan de marathon meedoen!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef Felixa het volgende:
Ik vond de Zweedse royal wedding veel leuker.
Die keken tenminste ook echt verliefd naar elkaar.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Als nagel(lak)fan vind ik de nagels ook wel errug simpeltjes
datquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:14 schreef Bolter het volgende:
[..]_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Met palmboompjes was veel mooier geweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Yup. Had verwacht dat ze gewoon langzaam langs al die mensen zouden rijdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
die koets gaat best nog wel hard eigenlijk
Levend schildquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:16 schreef Roguee het volgende:
Sta je daar, uren. Kan je nog niks zien van het stel omdat er een paard voor staat.
Nou, nee, da's een beetje tequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met palmboompjes was veel mooier geweest
Less = morequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
lekker simpel!quote:
Hier wel..maar het was enkel bij die ene bocht, terwijl die paarden/koets daarvoor ook makkelijk die bochten namen..quote:
facepalm.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
waarom doet ze toch steeds haar hoofd omlaag als william salueerd??
care to explain??quote:
Die blik maakt je als man heel blij, die spreekt boekdelenquote:
A moving target is a hard target, zouden ze bij het leger zeggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Staat het eten klaar dat ze zo snel rijden?
Hij heeft ook zo'n guitig klein lachjequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die blik maakt je als man heel blij, die spreekt boekdelen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Is die Harry inmiddels eigenlijk wat bijgekomen van al zijn puberesque shit
puik! Vooral voor hem eigenlijk..quote:
Ja, maar ze zullen echt wel ieder raam met uitzicht op de route in de gaten hebben. Of zelfs alles ontruimdquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:20 schreef just me het volgende:
Mèn maar toch best eng dat je zo'n doelwit zou kunnen zijn...
Dat zullen ze zeker maar het zal toch wel ergens in het achterhoofd zitten, er hoeft maar één gek ergens tussen te staan!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef kilon het volgende:
[..]
Ja, maar ze zullen echt wel ieder raam met uitzicht op de route in de gaten hebben. Of zelfs alles ontruimd
Harry was toch nooit degene die kans maakte op de troon, dus zoveel maakt het niet uit wat hij doet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
puik! Vooral voor hem eigenlijk..lijkt me overigens zéér kut om als prins(es) op te groeien.. bah!
Is dit de eerste koninklijke bruiloft die je ziet of zo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik dacht dat het een bruiloft was.
Wat een koude, kille, onpersoonlijke, afstandelijke bedoening was dat. Niets persoonlijks, niets, geen vrienden/vriendinnen als getuigen, geen persoonlijke toespraak, en 95% die ongelukkig keek.
Echt vreselijk. De enige die nog leuk was waren Harry en William. De rest was bagger.
ik vind het mooiquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik dacht dat het een bruiloft was.
Wat een koude, kille, onpersoonlijke, afstandelijke bedoening was dat. Niets persoonlijks, niets, geen vrienden/vriendinnen als getuigen, geen persoonlijke toespraak, en 95% die ongelukkig keek.
Echt vreselijk. De enige die nog leuk was waren Harry en William. De rest was bagger.
Nee, maar je blijft altijd 'in het zicht' en dat lijkt me vooral erg vervelend. Er zijn heel veel pubers zoals hij, maar bij hem zag je alles breed uitgemetenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Harry was toch nooit degene die kans maakte op de troon, dus zoveel maakt het niet uit wat hij doet.
Denk even aan de bruiloft van Willem-Alexander en Maxima. Dan snap je 'm.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Is dit de eerste koninklijke bruiloft die je ziet of zo?
Alle nieuwssites. Het kopen zal niet lukkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef Vlindur het volgende:
Weet iemand sites waar we de jurk kunnen bewonderen?
Niet alles hoeft strak te zijn!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef henkde_j het volgende:
Wat rijden die paarden rommelig in formatie. Dat doen ze in NL beter
Alleen de bruid (en d'r zus).quote:
Wat een funzige opmerking weerquote:
Ik denk dat het ook met de veiligheid te maken heeft, hoe rommeliger, hoe minder makkelijk een aanslag te timen....quote:
Zo ben ik helemaal nietquote:
ik vind dat wel lekker ondeugendquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:25 schreef Tegan het volgende:
Enige jammere is dat Harry rood haar heeft.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook met de veiligheid te maken heeft, hoe rommeliger, hoe minder makkelijk een aanslag te timen....
Lekker vlot en pittig ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat wel lekker ondeugend
Het is ook wel echt een schatje itt William die gewoon wel ok is. Maar rood is verder niet zo mijn ding. Maar ach. Hij kan het hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat wel lekker ondeugend
Veel. Heel veelquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:26 schreef -Willempie- het volgende:
Hoeveel zou een bruiloftje als dit nou eigenlijk kosten?
5.5 miljard, omdat iedereen een vrije dag heeft. Staat een artikel over op de frontpagequote:
Daar woont Elizabeth toch al?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon in een rijtjeshuis in Londen.
Geen idee... Buckingham?
rijtjeshuisquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon in een rijtjeshuis in Londen.
Geen idee... Buckingham?
Volgens mij zegt ze echt zoiets van 'wacht maar tot je de andere juwelen ziet die ik heb in laten zetten'.quote:
Waarom ben je er niet bij?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die koetsen zijn zo mooi in t echt, ik heb ze een paar jaar geleden gezien in Buckingham Palace. Ik heb connecties daar
Maak er maar miljarden vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:27 schreef Darklight het volgende:
Dat kost echt miljoenen, alleen de beveiliging al
quote:
Volgens mij woonden ze niet samen voor de verloving hoor...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze eerste woonde.
Maar het is daar vrij groot he
"I'm not wearing anything underneath"quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze echt zoiets van 'wacht maar tot je de andere juwelen ziet die ik heb in laten zetten'.
Oh, hier ben ik het zeker mee eens! Dat kant, de stof, de kleur, inderdaad heel, heel mooi (mooier dan die van Maxima vind ik).quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef SeLang het volgende:
Ik kan niet ophouden over hoe mooi ik die trouwjurk vind
wel dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij woonden ze niet samen voor de verloving hoor...
Indirect zeker wel, check de FP maarquote:
Zou natuurlijk nog best kunnen als je d'r tepels zag prikken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
"I'm not wearing anything underneath"
Dat eerste.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Klaudias het volgende:
wordt prins charles ook eigenlijk nog koning, of slaan ze die gewoon over omdat daar te veel schandalen aan kleven?
Omdat ie te dom is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Klaudias het volgende:
wordt prins charles ook eigenlijk nog koning, of slaan ze die gewoon over omdat daar te veel schandalen aan kleven?
Aan het begin vertelde de commentator dat Charles nog wel koning zal worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Klaudias het volgende:
Ik zou het niet weten eigenlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij woonden ze niet samen voor de verloving hoor...
Die linker is Lady Gaga.quote:
BFF's van Kate ofzoquote:
De linker heeft een octopus op haar hoofdquote:
Ik verwacht dat de huidige koningin nog minstens 50 jaar blijft zitten en dat ze haar dan afschieten omdat ze maar niet dood wil.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Klaudias het volgende:
Daar waren we het hier ook al over eens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:30 schreef tong80 het volgende:
Hier ook even vermelden dat ik de strakke jurk van de zus van de bruid übergeil vind.
Ik zou het als koningshuis niet goedkeuren, om al William's en Harry's vriendinnetjes uit te nodigen in het paleis te komen wonen... Pas als het serieus is/er een verloving is dus.quote:
thxquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef Roguee het volgende:
Van de York familie zijn die meisjes, geloof ik.
Ja indirect, maar zo kun je wel blijven doorrekenenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Indirect zeker wel, check de FP maar
Precies.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:32 schreef Tegan het volgende:
Nee, het zijn de dochters van Prince Andrew, broer van Charles.
Jammer dat het echt boeiende gedeelte onderin niet is te lezenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef Vlindur het volgende:
Kijk eens mensen. De stamboom met plaatjes
[ afbeelding ]
Gisteren las ik in de krant dat het eigenlijk onmogelijk is om een troonopvolger over te slaan, het is in ieder geval niet een keus die de Koningin kan maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Aan het begin vertelde de commentator dat Charles nog wel koning zal worden.
Nog een keer klikken. Ik kan het op mn 15" ook lezenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer dat het echt boeiende gedeelte onderin niet is te lezen
Ze heten Beatrice en Eugeniequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer dat het echt boeiende gedeelte onderin niet is te lezen
mja ze moeten er natuurlijk overheen kunnen rijden, maar vind het ook aardig leeg. Op een gemiddelde dag is het er drukker bij de wisseling van de wacht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:34 schreef henkde_j het volgende:
Mag dat plein zich niet vullen met het het volk? Een balkon scene voor een leeg plein is wat triest lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |