Indirect zeker wel, check de FP maarquote:
Zou natuurlijk nog best kunnen als je d'r tepels zag prikken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
"I'm not wearing anything underneath"
Dat eerste.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Klaudias het volgende:
wordt prins charles ook eigenlijk nog koning, of slaan ze die gewoon over omdat daar te veel schandalen aan kleven?
Omdat ie te dom is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Klaudias het volgende:
wordt prins charles ook eigenlijk nog koning, of slaan ze die gewoon over omdat daar te veel schandalen aan kleven?
Aan het begin vertelde de commentator dat Charles nog wel koning zal worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Klaudias het volgende:
Ik zou het niet weten eigenlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij woonden ze niet samen voor de verloving hoor...
Die linker is Lady Gaga.quote:
BFF's van Kate ofzoquote:
De linker heeft een octopus op haar hoofdquote:
Ik verwacht dat de huidige koningin nog minstens 50 jaar blijft zitten en dat ze haar dan afschieten omdat ze maar niet dood wil.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Klaudias het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |