abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 02:06:26 #201
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_96196715
FOK's Officiele SecretStory-koning.

[ Bericht 35% gewijzigd door ArnieAlberts op 01-05-2011 02:15:17 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_96196957
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil je niet lastig vallen met vragen, maar één brandt er op mijn lippen; heb jij het er nooit met de eieren/ disco over gehad, waarom Joanna zovaak naar achteren werd geroepen en duidelijk priveleges had?
Yes i have...maarrr dat is eieren ;-)
pi_96197013
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je nog live-streams gekeken?
Zo ja, hoe is het om de anderen zo te zien?
Wat denk je dan? Daar had ik gewoon nog moeten zitten?
Heb vanavond paar uur gekeken en het voelt alsof ik er nog ben als ik t zie en dan wil ik af en toe wat doen of zeggen heel gek.
Geniet nu vooral van lekker thuis zijn bij Fenneke en de hondjes en de katjes heerlijk :-) dus neej ik zou er niet meer willen zitten.
Het is wat mij betreft goed zo en kan met plezier terugkijken op een geweldige ervaring die ik nooit zal vergeten, nooit zou willen missen maar nooit weer doe.
pi_96197022
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Karim en Gerard leken elkaar soms echt door één simpele blik te begrijpen.
Ik vond het echt heel bijzonder om te zien.
en dat was t
  zondag 1 mei 2011 @ 02:28:04 #205
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96197029
Gerard _O_ Leuk dat je ook op FOK komt posten! :)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_96197043
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er ook (wereld)nieuws, waarvan je zegt, dat je eigenlijk wel vond dat dat naar binnen gebracht had moeten worden?
Tsunami Japan, opstand Midden-Oosten of iets anders?
Nee, geen nieuws is het concept en als je nieuws krijgt dan wil je vervolg horen etc. Ook wordt je uit de SST realiteit gehaald terwijl het er juist om gaat dat je je blijft afvragen wat er in de buitenwereld gebeurt maar ook je nieuwe realiteit creeert in het huis.
pi_96197059
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:26 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Heb vanavond paar uur gekeken en het voelt alsof ik er nog ben als ik t zie en dan wil ik af en toe wat doen of zeggen heel gek.
Geniet nu vooral van lekker thuis zijn bij Fenneke en de hondjes en de katjes heerlijk :-) dus neej ik zou er niet meer willen zitten.
Het is wat mij betreft goed zo en kan met plezier terugkijken op een geweldige ervaring die ik nooit zal vergeten, nooit zou willen missen maar nooit weer doe.
Wat leuk, dat je hier bent komen lezen en reageren! Jammer, dat het zo is gelopen. Ik vond jou een leuke deelnemer, iig omdat je daar oprecht en zonder hidden agenda zat, maar gewoon om het allemaal te ervaren. Ik zou (als ik jou was) Fenneke niet te vaak verlaten :D Volgens mij, is dat heel veel prettiger gezelschap dan zelfs Alex en Karim samen ;)
pi_96197077
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:28 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Geweldig ! _O_
Wauw wat een eer!
Wordt er verlegen van !
Zorg goed voor em
pi_96197079
Gerard!! Heerlijk! Zeg net dat ik je enorm mis en zo ben je er voor mij toch weer een beetje bij!

Ik heb de afgelopen periode van je genoten! Heb ook veel aan je wijsheden, je hebt m'n ogen soms weer geopend! Je zou in mijn ogen dan ook een goede mental coach kunnen zijn!

Maar ik kan me zo voorstellen dat je ook klaar bent met die hele zooi daar! En je heerlijk weer van je eigen vrienden, familie en andere dierbaren geniet! Ik gun het je van harte!
Ook leeg
pi_96197114
pi_96197121
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:34 schreef -sabine- het volgende:
Een stier vernoemd :D

Bedankt voor de lol en zo
heel graag gedaan
pi_96197144
Wat vind jij dat er met Segredo moet gebeuren?
pi_96197146
hoest met de steady, Geer ?
pi_96197166
Gerard,

Ik heb van je geleerd om keuzes te maken.

Thanks kanjer,

Gr Ray
pi_96197193
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:49 schreef ariehaan het volgende:
Welkom Gerard.

Ik ben niet zo'n jankerd, maar toch zijn er tijdens Secret Story twee momenten geweest dat ik tranen over mijn wang voelde rollen.

De eerste keer was toen je genomineerd stond en met een overweldigend percentage stemmen het huis weer in mocht. Juist omdat aan je verteld werd hoe geliefd je bent, volgens mij een enorme opsteker, maakte het voor mij emotioneel.

De tweede keer was gisteren tijdens de daily, toen je Fenneke weer zag. De manier waarop jullie elkaar aankeken en de liefde die daaruit sprak, fantastisch!

Je hebt voor mij SST leuk om te volgen gemaakt, samen met Karim en FOK! niet te vergeten en ik vond het ook geweldig dat Pablolaatje hier reageerde.

Ik houd nog even deze ui aan, zodat je kunt zien dat veel FOK!kers achter je stonden.
Je slaat de spijker op zn kop..ik werd idd geraakt doordat ik hoorde dat ik geliefd was omdat ik totaal niet wist wat werd uitgezonden en wat je dus van wie te zien zou krijgen..ik hoopte al dat als het realistisch werd neergezet dat iedereen zou kunnen zien hoe naast sommige mensen het bij mij waren en me totaal niet begrepen..
Vondt t belangrijk te weten dat mn vrouw zicg voor mij niet hoefde te schamen en dat kon ik halen uit de ene zin en daarom reageerde ik zo emo..was voor mij een supermooi moment
pi_96197219
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat vind jij dat er met Segredo moet gebeuren?
Sharon wil em graag hebben en vanaf t moment dat Segredo in huis kwam heb ik samen met Karim aangegeven dat er maar 1 baasje kon zijn waar hij zich aan kon gaan binden voor zijn basisgevoel en dat was natuurlijk Sharon.
Als haar ouders het ok vinden gaat Segredo met Sharon mee
pi_96197229
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:39 schreef pointer2 het volgende:
Gerard,

Ik heb van je geleerd om keuzes te maken.

Thanks kanjer,

Gr Ray
Gaaf om te horen zeg..maak ze en kom dichter bij je doel
pi_96197244
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:44 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Sharon wil em graag hebben en vanaf t moment dat Segredo in huis kwam heb ik samen met Karim aangegeven dat er maar 1 baasje kon zijn waar hij zich aan kon gaan binden voor zijn basisgevoel en dat was natuurlijk Sharon.
Als haar ouders het ok vinden gaat Segredo met Sharon mee
Ik had nog wel een idee met je.

Mail me anders ff Geer,

Dan is er in ieder geval contact.

info@blueoceanrecords.nl
Gr Ray
Blue Ocean Records
  zondag 1 mei 2011 @ 02:47:57 #220
58921 Day
You can fly!
pi_96197257
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:42 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zn kop..ik werd idd geraakt doordat ik hoorde dat ik geliefd was omdat ik totaal niet wist wat werd uitgezonden en wat je dus van wie te zien zou krijgen..ik hoopte al dat als het realistisch werd neergezet dat iedereen zou kunnen zien hoe naast sommige mensen het bij mij waren en me totaal niet begrepen..
Vondt t belangrijk te weten dat mn vrouw zicg voor mij niet hoefde te schamen en dat kon ik halen uit de ene zin en daarom reageerde ik zo emo..was voor mij een supermooi moment
Over dat laatste hoef je je geen zorgen te maken. Je hebt je als een gentleman gedragen, ook op de momenten dat je, terecht, boos was.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_96197279
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef missmistreated het volgende:
hoest met de steady, Geer ?
De Steady is over een week weer terug in Lelystad en dan ga ik weer lekker weekendjes weg naar Enkhuizen, Volendam Stavoren etc..zin in.
pi_96197290
Heerlijk man !

Ik heb nog wat leuke filmpies met jou toegevoegd enkele posts terug....
pi_96197303
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:50 schreef missmistreated het volgende:
Heerlijk man !

Ik heb nog wat leuke filmpies met jou toegevoegd enkele posts terug....
ga ze nu ff kijken leuk zeg.
ben zelf niet zo handig met computers dat ik dat ze snel kan. Heb niet eens een leuke profielpica want heb geen fotos van 60 bij 60 pixels maar goed dat zoek ik nog wel uit
  zondag 1 mei 2011 @ 02:56:38 #224
58921 Day
You can fly!
pi_96197324
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:52 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

ben zelf niet zo handig met computers dat ik dat ze snel kan. Heb niet eens een leuke profielpica want heb geen fotos van 60 bij 60 pixels maar goed dat zoek ik nog wel uit
UI's voor de grabbel
Heel veel avatars/user icons voor het uitkiezen. Staan er genoeg van jou bij. :)
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_96197327
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:45 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Gaaf om te horen zeg..maak ze en kom dichter bij je doel
Ik heb ook van je geleerd om keuzes te maken.
Die heb ik nu gemaakt, ik ga de trap op en ben dan heel dicht bij mijn doel.

Slaap lekker voor straks en fijn dat je hier gezellig mee post.

:W :Z :z
pi_96197362
ff snel 1 gemaakt

pi_96197368
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:56 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik heb ook van je geleerd om keuzes te maken.
Die heb ik nu gemaakt, ik ga de trap op en ben dan heel dicht bij mijn doel.

Slaap lekker voor straks en fijn dat je hier gezellig mee post.

:W :Z :z
haha welterusten

ik ga ook lekker slapen
pi_96197375
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:01 schreef missmistreated het volgende:
ff snel 1 gemaakt

[ afbeelding ]
is mooi maar heb je er ook een waarop ik niet naar beneden kijk ?
pi_96197377
quote:

[..]

UI's voor de grabbel staan echt mooie op opslaan in je afbeeldingen en dan op fok uploaden :)
pi_96197381
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:02 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

haha welterusten

ik ga ook lekker slapen
Welterusten Gerard, enorm van je genoten op de sokkel en de rest, dus zo kan het ook. Wens je het beste in jullie verdere leven jij en Fenneke
pi_96197384
vind dze juist wel wat zeggen .....hehe

Maar ik regel het nog ff....dan ga ik plat
pi_96197405
pi_96197409
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:02 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

haha welterusten

ik ga ook lekker slapen
Truste :)
pi_96197412
Slaapwel iedereen.......
  zondag 1 mei 2011 @ 03:09:24 #235
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_96197421
Truste :z :W
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_96197464
Jaaa! Gerard in da huis!

Leuk om je hier te zien Gerard, welkom.
Ik mis je op de streams, vooral je oprechtheid, je visie op het leven, je droge humor, je brainstorm momenten vooral over de geheimen :) en je dance moves.

Je bent een top gozer in mijn ogen.
Geniet ervan dat je weer thuis bent met je vrouw en je beestjes. Dag!
pi_96197488
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:03 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

is mooi maar heb je er ook een waarop ik niet naar beneden kijk ?
Deze is wel heel Zen! :D
pi_96197503
gerard ik heb ook 1 vraag aan jou

jij zat op een gegeven moment samen met karim buiten en had ineens een muntje van ik meen 5 cent wat je aan karim gaf heb het verschillende keren teruggespoeld ;-) en ik dacht dat jij op een soort van reactie van karim zat te wachten zo kwam het iig over bij mij

karim zei iets van ik heb nog nooit geld van een miljonair gehad en toen begonnen jullie uiteraard te lachen maar toch zag ik dit als een soort van test ofzo
pi_96198136
ben blij dat jij en karim meededen want anders was ik na 2 weken afgehaakt
dankzij jullie heb ik me prima vermaakt op fok *O*
pi_96198622
gerard , jou tips en advies aan de bewoners , hebben mij ook ,erg geholpen ,
en ik ga dat boek nlp voor dummier zekers lezen
ik vind het erg jammer dat je eruit ligd ,je was mijn favo,
het is nu een stuk saaier in het secret story huis ,
ik hoop dat ik je ergens kan gaan volgen op een blog ofzo ,over jou verdere avonturen ,
want vele mensen zullen je blog gaan lezen , dat weet ik zeker,
je hebt het super gedaan gerard , klasse .
nu weer genieten van jou fenneke en hondjes
groetjes raymond
pi_96198726
Gerard,
Ontzettend leuk dat je komt kijken hier.
Ik had al wat geschreven maar wil nog eens aanhalen dat ik het echt zo jammer vind dat je eruit bent.
Ik ga het boek Nlp voor Dummie's ook een keer lezen. Tijd genoeg voor want nu je eruit bent zie ik geen reden meer om SST nog te kijken.
Jij gaat weer lekker genieten van al het moois om je heen. Je mooie vrouw, je hondjes en katten en familie en vrienden.
Heel veel plezier en succes verder ^O^
  zondag 1 mei 2011 @ 09:56:50 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96198782
Shit, Gerard gemist.

Kom je ook nog een keer overdag posten voor al die ouwe soepwijven met kinderen die 's nachts moeten slapen enzo... :P

Maar eerst maar eens flink genieten met Fenneke, ze heeft je harder moeten missen dan wij jou nu ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 1 mei 2011 @ 09:58:41 #243
45354 ariehaan
voelt zich weer kiplekker
pi_96198803

Gerard, op dit screenshot van gisteren zie ik het schilderij, dat Sharon voor je gemaakt heeft, nog hangen.

Ik dacht dat degene die eruit ging zijn schilderij mocht meenemen?
  zondag 1 mei 2011 @ 10:14:52 #244
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96199007
Gatver Arie, moet je nou echt met een cap van Monique komen.... :{

Alhoewel, ze jankt een keer niet... Wel een lucky shot dus... :')
  zondag 1 mei 2011 @ 10:19:21 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96199059
Die ava van je is wel erg guru, Gerard.
Kijk uit voor de Kool Aid en namasté.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 1 mei 2011 @ 10:26:36 #246
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_96199180
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 09:56 schreef flugeltje het volgende:
Shit, Gerard gemist.

Kom je ook nog een keer overdag posten voor al die ouwe soepwijven met kinderen die 's nachts moeten slapen enzo... :P

Maar eerst maar eens flink genieten met Fenneke, ze heeft je harder moeten missen dan wij jou nu ;)
volgens mij heb ik Gerard op de vraag van Karim wat de eerste dingen waren die hij ging doen als hij thuis kwam horen zeggen dat hij éérst de auto een grote beurt ging geven. Hoop niet dat ie Fenneke overgeslagen heeft :p

Gerard, hulde! Jullie ( jij en Karim ) waren voor mij dé reden om nog naar dit wanproduct te kijken. Echt lullig voor jou, en nog lulliger voor Karim want ik kijk sinds een paar dagen helemaal niet meer.

Je opmerking over Jo en haar dagelijkse inloop in de kvdw, en haar vrijstellingen etc, dat ook dat eieren is, spreekt voor mij boekdelen. Snap dat je er dus niet over kunt uitwijden, maar ik wil je wel zeggen dat ik het jammer vind dat die ervaring die je zo graag zocht, door een aantal huilebalken en in- en inslechte secreten op zoveel manieren niet geworden is wat het had kunnen zijn.

Gerard, bedankt, je bent een mooi en oprecht mens en hebt het stereotype miljonair een ander gezicht gegeven.

_O_
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  zondag 1 mei 2011 @ 10:38:41 #247
45354 ariehaan
voelt zich weer kiplekker
pi_96199406
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:14 schreef flugeltje het volgende:
Gatver Arie, moet je nou echt met een cap van Monique komen.... :{

Alhoewel, ze jankt een keer niet... Wel een lucky shot dus... :')
Hahaha. Ja sorry, dit is nou eenmaal het duidelijkste plaatje waar het schilderij op staat.

Zelfs Moniek kan niet eten en huilen tegelijk.
  zondag 1 mei 2011 @ 10:50:41 #248
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96199667
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
Ik ga er ook niet teveel woorden over zeggen .... maar je hebt het TOP gedaan Geer!

Er is hier in de tussentijd een stiertje geboren die trots je naam mag dragen :P

[ afbeelding ]

en hier zijn paspoort ;)

[ afbeelding ]
mooi Bollokus ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96199673
ondanks je niet meer op tv meedoet kan ik nog steeds van je genieten in mijn RLD (real life dreams)
je was vanacht ook weer van de partij ;p

wat je me op hebt geleverd (ik moet het alleen nog goed leren vasthouden!) is dat ik me minder druk moet gaan maken om mijn leeftijd. ik ben nogal snel de oudste tussen mijn kennissen, en dan maak ik me daar stomgenoeg druk over. maar jou te zien tussen die jongeLUI maakt toch maar weer duidelijk dat je dan zeker nog niet de stomste bent.
(belachelijk om dit te schrijven, maar hartmoordkuilen-geblaat)

volgens mij wilde ik nog iets schrijven, maar dat ben ik alweer vergeten.
pi_96199678
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:09 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een topcapje weer Flashbox!
  zondag 1 mei 2011 @ 10:55:02 #251
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96199758
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:50 schreef suzi1 het volgende:
ondanks je niet meer op tv meedoet kan ik nog steeds van je genieten in mijn RLD (real life dreams)

wat je me op hebt geleverd (ik moet het alleen nog goed leren vasthouden!) is dat ik me minder druk moet gaan maken om mijn leeftijd. ik ben nogal snel de oudste tussen mijn kennissen, en dan maak ik me daar stomgenoeg druk over. maar jou te zien tussen die jongeLUI maakt toch maar weer duidelijk dat je dan zeker nog niet de stomste bent.

Maakt niet uit, dat is de leeftijd. :+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96199843
Karim zegt goedemorgen tegen Gerard en Sharon hoopt dat hij/jullie een leuke koninginnedag hebben gehad.
pi_96199906
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:51 schreef Pablolaatje het volgende:

[..]

Wat een topcapje weer Flashbox!
Heej Fenneke, ze vragen gerard het hoofd van zijn romp af he? :) Maaaar we mogen jou niet vergeten, jij hebt je man aan ons uitgeleend, jij hebt hier gepost en prive foto's laten zien etc.

Ben heel blij voor je dat Gerebeer er weer is alhoewel wij hem wel missen op de streams, geen leuke diepgaande gesprekken meer te zien :( Ook ik heb mijn traantjes momenten gehad, Ik kreeg tranen in mijn ogen toen Gerard voor de keuze stond om de kakkerlakken te eten, ik zag hoe moeilijk jij het had en een traantje liet, vond dat zooooo sneu dat ik een traan me je heb mee laten rollen ;) Sommigen mensen kunnen je raken ook al ken je ze niet, want laten we wel wezen, we denken Jou en Gerard te kennen maar dat is absoluut niet zo. Je kent iemand pas als je ze in RL in de ogen kunt kijken.

Als Mo jankt, kan ik nee mee huilen, ze raakt me niet meer.
Als JO jankt, kan ik niet mee huilen, ook Jo raakt me niet meer.
Als Karim jankt, jank ik lekker mee hehehehehe

Nomaals Bedankt Fenneke. OJa, Gerard heeft volgens mij een leuke zus, ze kwam heel natuurlijk over :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_96200434
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 11:01 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Heej Fenneke, ze vragen gerard het hoofd van zijn romp af he? :) Maaaar we mogen jou niet vergeten, jij hebt je man aan ons uitgeleend, jij hebt hier gepost en prive foto's laten zien etc.

Ben heel blij voor je dat Gerebeer er weer is alhoewel wij hem wel missen op de streams, geen leuke diepgaande gesprekken meer te zien :( Ook ik heb mijn traantjes momenten gehad, Ik kreeg tranen in mijn ogen toen Gerard voor de keuze stond om de kakkerlakken te eten, ik zag hoe moeilijk jij het had en een traantje liet, vond dat zooooo sneu dat ik een traan me je heb mee laten rollen ;) Sommigen mensen kunnen je raken ook al ken je ze niet, want laten we wel wezen, we denken Jou en Gerard te kennen maar dat is absoluut niet zo. Je kent iemand pas als je ze in RL in de ogen kunt kijken.

Als Mo jankt, kan ik nee mee huilen, ze raakt me niet meer.
Als JO jankt, kan ik niet mee huilen, ook Jo raakt me niet meer.
Als Karim jankt, jank ik lekker mee hehehehehe

Nomaals Bedankt Fenneke. OJa, Gerard heeft volgens mij een leuke zus, ze kwam heel natuurlijk over :)
thnx voor al je leuke reacties! Ik vind dat Geer t heel goed heeft gedaan en ben trots op hem. :) en zal t compliment aan z'n zus overbrengen!
pi_96201573
Als je in zo'n huis zit, ben je geheel van de buitenwereld afgesloten (behalve Joanna natuurlijk... eieren :P ), maar jullie hadden het ook wel eens over de kijkers.

Nu vallen de kijkcijfers zwaar tegen. Niet dat je daar in het huis ook maar anders door wordt, of er nu 100 of 500.000 mensen kijken.

Maar wat vind je dat de kijkcijfers zo laag zijn en heb jij een idee hoe dat zo gekomen is?
Of zal je dat aan je bibs oxideren hoeveel mensen hebben gekeken?

[ Bericht 10% gewijzigd door LekkerSimpel op 01-05-2011 12:17:01 ]
pi_96201628
Gerard welkom :Y
pi_96202009
OOOOOOOOH hele gerard gemist vannacht hier, ik had andere verplichtingen helaas :(

Ik vind sst nu echt niks meer aan. Karim heeft z'n plekje nog niet echt weer kunnen vinden, had verwacht dat hij meer naar sharon zou trekken, maar misschien komt dat nog? Alhoewel hij wel into mo was (wat ik dan niet weer vertrouw, het is tenslotte zo weer nominatiedag).

mo moet eruit !!! ze wou naar huis, gaaaaaaaa dan !! door haar is gerard er nu uit.
maar heb het idee dat het wel goed zo is, je past er niet meer tussen, lui gedoe :r
pi_96203624
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:19 schreef Copycat het volgende:
Die ava van je is wel erg guru, Gerard.
Kijk uit voor de Kool Aid en namasté.
Geru is het dan nog altijd he. ;)
Geen idee wie die hier ook weer bedacht had maar. _O_ _O_

Gerard en Fenneke, nogmaals; ik hoop dat jullie grootste droom uitkomt en dat jullie nog een lang, gelukkig en gezond leven zullen hebben samen met jullie familie,vrienden en beestjes. *;

[ Bericht 7% gewijzigd door Urb op 01-05-2011 13:28:28 ]
pi_96203771
hey gerard en fenneke ! ik las net dat je hier aan het posten bent.
we missen je enorm , althans ik wel en voor mij is helaas het sst avontuur nu wel afgelopen. geen zin om naar nikszeggende slaapfiguren te kijken
heb je al in het fake foto topic hier gekeken? ik heb me rot gephotoshopt voor jullie hahaha

heel veel plezier in je leventje weer thuis , en geniet van elke dag !!
groetjes, en een hele dikke pakkerd van mij voor jullie allebij !! _O_ O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Stability op 01-05-2011 13:35:14 ]
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96204553
Ja Geer en nu weer terug in het "echte"leven. Bij mij rijzen vooral andere vragen...Misschien ben je er nog te kort uit, maar de spreekwoordelijke "shit hit the fan". In de COS zul je er weinig van merken, maar de wereld is nu echt aan het branden. Het zal lastig te bevatten zijn, en laat je niet wijs maken dat het allemaal meevalt.

Zelfs ten tijde van je deelname zijn ook jouw assets al met 30% gedaald (gemiddeld) en door inflatie correcties en de kwakkelende dollar zal dat in sommige gevallen zelfs nadeliger uit pakken.

Dus mijn vragen eigenlijk dus:

- Ben je je bewust wat er veranderd is in de wereld in die korte tijd?
- Zo niet, is het je NLP dat dit blokkeert? En is dat een goed ding?
- Heb je niet het gevoel dat je door een soort sekte-lid (Hummie-sekte) te zijn en verstoten van de waarheid blind bent geweest voor waar het echt omdraait?
- Leuk een tripje met je vrienden naar Engeland, maar wat zal het zijn misschien iets meer als een weekje? Waarom niet de wereldreis van Karim en jouw geld/boot samensmelten en met een boodschap de wereld rond? (maar een idee...)

Voor de rest was je een leuke vent om naar te kijken. Weinig tot geen irritatie opwekkend en dat is al heel wat voor een mens. Erg ingekakt laatste 2 a 3 weken, maar niet raar zoals het verliep met de "eieren". De toekomst zal uitwijzen of je 1 van de RLS sterren bent die in de vergetelheid zal raken. Kans daarop is volgens mij wel zo'n 90% gezien het aantal deelnemers en het aantal wat zich nu nog zo nu en dan kenbaar maakt in de media.

Laatste woord: Kijk uit voor Alex...that's all I say....
pi_96205487
En voor mij blijft het sokkelgebeuren samen met Karim 1 van de mooiste TV-momenten ever... fantastisch! _O_
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_96205629
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef Montagui het volgende:
En voor mij blijft het sokkelgebeuren samen met Karim 1 van de mooiste TV-momenten ever... fantastisch! _O_
Yep, ik baal er nogsteeds behoorlijk van dat ik de volgende morgen moest werken, anders had ik 16 uur lang aan de buis gekluistert gezeten, wat een verademing was dat zeg, echt geweldig. ^O^
En als die soortgelijke actie voor een goed doel op de dam doorgaat, ben ik zeker geneigd om te komen kijken naar deze helden! _O_ _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door Urb op 01-05-2011 14:42:57 ]
  zondag 1 mei 2011 @ 14:36:27 #263
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96206258
Als die aktie doorgaat doen we gewoon een SSTNL-FOK! meet daaro :P
pi_96207812
quote:

[..]

Je kunt alles googlen zo leer ik ook alles. fotos kleiner maken zelfs
pi_96208183
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:

[..]

Je kunt alles googlen zo leer ik ook alles. fotos kleiner maken zelfs
:Y
Da's het voordeel als je lid bent van het internet ! _O- _O_
pi_96213825
Nu ik eindelijk heb kunnen verwerken dat de 2 helden niet in de finale staan,... Gerard bedankt voor de paar weken leuke TV.

Ik moet bekennen dat ik je in het begin een kwast, roller en verfbak ineen vond maar naarmate je in je element kwam ben ik je zeker gaan waarderen.

Stre-amers en lid van het internet zullen zeker blijven hangen 8-)
The road to hell is paved with good intentions
pi_96214211
Welkom Gerard *O*
pi_96214788
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:17 schreef Urb het volgende:

[..]

Geru is het dan nog altijd he. ;)
Geen idee wie die hier ook weer bedacht had maar. _O_ _O_

Gerard en Fenneke, nogmaals; ik hoop dat jullie grootste droom uitkomt en dat jullie nog een lang, gelukkig en gezond leven zullen hebben samen met jullie familie,vrienden en beestjes. *;
Wat lief Urb, dank je!
pi_96217476
geweldig ! Gerard is gewoon echt komen kijken, super!!
pi_96218331
pi_96218748
Geeeeeeeeeeerard!! Leuk dat je hier ook bent. Super jammer dat je de finale niet gehaald hebt. Het is een stuk saaier zonder jou. Maar gelukkig hebben we Karim en Sharon nog. Ik hoop echt dat zij de finale halen. Bedankt voor de leuke tv de afgelopen maanden en ik wens jou en Fenneke het beste!!
pi_96219695
Gerard is gewoon een held _O_
apie20, waar is mijn step?
pi_96220901
pi_96221005
quote:
3s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:55 schreef mazaru het volgende:

[..]

Maakt niet uit, dat is de leeftijd. :+
ik weet weer wat ik wilde vragen! :D

of gerard graag naar "Lie to me" keek
want als hij uit dat NLP boek het ooglezen gebruikte is zo een serie natuurlijk ook geweldig.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:54:07 #275
156669 Lady-night
dames eerst
pi_96221219
Gerard bedankt voor de mooie tv, maar ook.....ik ga weer op een normale tijd mijn bed in. Beter als je een baan van 40 uur hebt...Dus bedankt dat je eruit bent
Hangplek voor vrije gedachten
pi_96221805
pi_96222303
quote:
12s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:21 schreef Stability het volgende:
hey gerard en fenneke ! ik las net dat je hier aan het posten bent.
we missen je enorm , althans ik wel en voor mij is helaas het sst avontuur nu wel afgelopen. geen zin om naar nikszeggende slaapfiguren te kijken
heb je al in het fake foto topic hier gekeken? ik heb me rot gephotoshopt voor jullie hahaha

heel veel plezier in je leventje weer thuis , en geniet van elke dag !!
groetjes, en een hele dikke pakkerd van mij voor jullie allebij !! _O_ O+
fake foto topic nog niet gezien waar is die ?
Groeten Gerard
pi_96222323
pi_96222646
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

fake foto topic nog niet gezien waar is die ?
Groeten Gerard
Secret Story Foto - Bewerkingen
Loslaten, is het ultieme houden van.
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 21:23:00 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_96222876
Hoi Geer, ben je een beetje bijgekomen na je SST avontuur?
Toch een vraagje: wat vind je van de Twitter van MamaDjoon? Ik heb er geen woorden voor, hooguit eieren.
http://twitter.com/#!/SST_Joanna
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96222958
Heb je het Capstopic al gezien Gerard?
11 delen inmiddels, helemaal naar onderen scrollen voor de eerdere delen.
pi_96223652
Hallo Gerard, ik heb me speciaal aangemeld om je te bedanken voor het plezier wat ik vooral door jou gehad heb met SST. Ik heb vanaf dag 1 FOK gevolgd, omdat Fok ervoor zorgde dat het nog leuker was SST te kijken. Ik vind het echt erg jammer, dat jij eruit bent. Wat ben jij een leuke vent en samen met Karim een gouden combi. Eindbaas werd je hier vaak genoemd! Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben erg benieuwd hoe jij echt over je medebewoners denkt en dan vooral over Monique en Laura. Ik erger me kapot aan Monique en ben blij dat Laura eruit is en dan vooral omdat die 2 achterbaks zijn en mensen gebruiken en bespelen. Nogmaals bedankt!
pi_96223787
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:19 schreef mirandardam het volgende:
gerard ik heb ook 1 vraag aan jou

jij zat op een gegeven moment samen met karim buiten en had ineens een muntje van ik meen 5 cent wat je aan karim gaf heb het verschillende keren teruggespoeld ;-) en ik dacht dat jij op een soort van reactie van karim zat te wachten zo kwam het iig over bij mij

karim zei iets van ik heb nog nooit geld van een miljonair gehad en toen begonnen jullie uiteraard te lachen maar toch zag ik dit als een soort van test ofzo
ja klopt, het getal 65 is vaker teruggekomen in onze gesprekken. Hij zong vaak heb een kaartje van 5 euro, voor de film van vanavond..dat bleek een beetje teasen te zijn met zijn geheim..film..
Dus eigenlijk weer een verwijzing naar 5
pi_96223894
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef Maan77 het volgende:
Hallo Gerard, ik heb me speciaal aangemeld om je te bedanken voor het plezier wat ik vooral door jou gehad heb met SST. Ik heb vanaf dag 1 FOK gevolgd, omdat Fok ervoor zorgde dat het nog leuker was SST te kijken. Ik vind het echt erg jammer, dat jij eruit bent. Wat ben jij een leuke vent en samen met Karim een gouden combi. Eindbaas werd je hier vaak genoemd! Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben erg benieuwd hoe jij echt over je medebewoners denkt en dan vooral over Monique en Laura. Ik erger me kapot aan Monique en ben blij dat Laura eruit is en dan vooral omdat die 2 achterbaks zijn en mensen gebruiken en bespelen. Nogmaals bedankt!
Leuk te horen dat je zo genoten hebt. Ga binnenkort alles terugkijken heb nog maar 1 aflevering gezien dan ben ik benieuwd wat er allemaal gezegd is terwijl ik er niet was ;-)
  zondag 1 mei 2011 @ 21:40:21 #285
36559 ilona-scuderia
Geniet van je vrijheid en keep on sailing! :W
  zondag 1 mei 2011 @ 22:08:04 #286
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_96225544
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:40 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Leuk te horen dat je zo genoten hebt. Ga binnenkort alles terugkijken heb nog maar 1 aflevering gezien dan ben ik benieuwd wat er allemaal gezegd is terwijl ik er niet was ;-)
Nou zet de tissues maar klaar want het was om te huilen.. Zoals "mag ik naar huis"-Mo die superfanatiek die laatste missie deed, en in de slaapkamer zei dat ze blij was dat er 1 van jullie weg zou gaan. En dat werd jij dus..

Stelletje bekstekkers daarzo maar dat had je volgens mij bij deze en gene ook wel zelf door haha :)
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_96225832
Beste Gerard, ook maar even een account aangemaakt. Ik was eigenlijk niet van plan om Secret Story te kijken. Toevallig op die bewuste zondagavond Net5 op de afstandsbediening en Secret Story was op de zender. Ik ben vanaf de eerste dag fan van je . Ik heb genoten van je optreden en ben nu voor je maatje Karim. Je was altijd heerlijk adrem, humoristisch, intelligent, onderhoudend en ga zo maar door (zie alle bedankjes hier op Fok of Facebook). Ik heb ook altijd in een deuk gelegen om jou en Guido (als Guido bijvoorbeeld weer eens Jambers imiteerde). Jammer alleen dat de klik bij aanvang er niet was tussen jou en Servio, echt fantastisch die coke scene van jullie en zo kan ik nog wel doorgaan met opnoemen van heerlijke tv momenten die jij (samen met Karim, Guido, Aafje en Servio) ons hebt bezorgd in het huis.
pi_96226143
Gerard, veel plezier/sterkte met het terugkijken van de beelden. Hoop dat je daarna nog steeds met een goed gevoel aan SST terugdenkt. Jij was fantastisch, maar sommigen.... bedankt voor je reactie, vind ik erg leuk :-)
pi_96226257
Het valt allemaal nogal mee met dat roddelen vind ik hoor. Nu kan Gerard het terug kijken, maar ik denk dat we allemaal blij moeten zijn niet te weten wat er over ons geroddeld wordt. Verder denk ik ook niet dat Gerard zich echt uit gaat laten over zijn medebewoners. Met de een had hij meer dan met de ander, maar ik denk dat je om allemaal wel gaat geven als je zo lang op elkaars lip zit.

Verder wil ik Gerard ook bedanken voor de vele uren streamplezier. In het begin dacht ik ook dat je een gladde was, maar toen ik aan je gewend was werd je al snel mijn favoriet. Enthousiast, eerlijk, kwajongen. Waar ik me over verbaasd heb dat je , als miljonair, altijd zo kon genieten van het eten. Wat er ook op tafel kwam (buiten wormen en kakkerlakken), je at het met smaak en bedankte degene die het klaar had gemaakt. Verhalen over boodschappen van de Aldi, een diepvries sateetje in de nacht na het stappen, boxershorts van Bataviastad. Gelukkig dat je zo gewoon bent gebleven en met beide benen op de grond staat. Heel veel geluk in je verdere leven!!
pi_96226393
Hoi Gerard,
ik kan me alleen maar aansluiten bij alle positieve reacties van iedereen.

Ik herinner mij een zondagochtend waarbij ik lekker brak op de bank lag te kijken, hoe jij aan de medebewoners in de tuin uitlegde hoe je bent gaan investeren in woningen/ winkels.
Belt mijn vader op na een tijdje, hey zit je toevallig SST te kijken. Zou jij ook niet aan dit soort zaken gaan denken ipv alleen maar te feesten.. Dus ook qua educatie ben je een voorbeeld voor velen.

Tevens vraag ik me af, hoe belangerijke zaken op je dak zijn gevallen?
Aardbeving en gevolgen in Japan en drama in Alphen?
Of dat je vanmiddag voetbal heb zitten kijken na zo'n lange tijd..
Hell To The Liars
  zondag 1 mei 2011 @ 22:38:10 #291
340671 SecretOma
eindelijk geregistreerd op FOK
pi_96226933
Geer. Toppie gedaan. Jij maakte SST samen met Karim.
Top ook dat je hier bent en post.
ben ik weer een keer...
pi_96227957
Gerard? Ik stel voor een topic te openen: Kletsen met oud-bewoners van Secret Story, je hebt je welkom gehad en daar verder kletsen als deze vol is?
pi_96228360
Welkom thuis Gerard, heb echt van je genoten! Geweldig dat jij (en ook Karim) je principes en je zelfrespect niet opzij hebt gezet voor het gemanipuleerde programma. De redactie olv van o.a. Hummie van der Tonnekreek hebben je gewoon weggeschreven in de peilingen. Je hebt een kontrakt afgesloten dat je niets negatiefs naar buiten mag brengen dus je bent een beetje gemangeld, maar als je ooit eens in de gelegenheid bent opening van zaken te geven lees ik het graag. Je bent inventief genoeg daar een oplossing voor te vinden!!!
Jij, Karim, Sharon en Alex kunnen met een gerust hart in de spiegel kijken. Gefeliciteerd. w/
pi_96228690
Gerard voor mij was afgelopen vrijdag de laatste aflevering. Zonder jou vind ik er werkelijk geen bal meer aan. Je was een topspeler, heb in eerste instantie gedacht dat jij de dakloze was of de hoogbegaafde. Je speelde het spel super goed en super leuk. Veel om je gelachen maar ook met vreugde naar je gekeken wanneer je in je eentje stond te dansen. Zo goed hoe jij je mannetje stond, je je niks liet wijs maken en keuzes durft te maken. Jij stond samen met Karim en Sharon echt puur in het spel. Thnx!!
  zondag 1 mei 2011 @ 23:37:38 #296
36559 ilona-scuderia
  zondag 1 mei 2011 @ 23:51:47 #297
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96230810
Ohw Gerard gisteren gemist hier, ik dacht dat je altijd voor 11 uur op bed lag :P

Maar nu is ie er lekker weer *O* *O* *O*

Wat zal ik nu eens zeggen :P complimenten voor je persoonlijkheid ^O^ en ik heb genoten van je tv momenten ;)
Ik zou zeggen geniet met Karim straks van je zeiltochtje, ik las al dat je Faalex ook toch nog meeneemt. :{
Zeg maar niks :X , maar ik zou zeggen hang golddiggers achter je bootje :P
Hij heeft zich bij iedereen in SST uitgenodigd, bij Sharon om naar Amerika te komen, toen hij hoorde dat het nogal wat kostte was hij nog betrekkelijk snel stil :9
Ik kan het mis hebben, maar ik heb het meestal niet snel mis :9

En bedankt voor je "hoe wordt ik ook miljonair tips" met gewoon doorgaan met sparen, alle kleine beetjes worden ook een groot bedrag.
Ik ben er al 2 jaar mee bezig en inderdaad het werkt *O*
(maar ik mot nog effe door >:) )

Gerard geniet nu maar weer van je "vrijheid" *O*

Oh ja en af en toe zet ik SST nog eens op, voor enkele minuten om te kijken of Karim in beeld is.
Maar nu je eruit bent gevlogen is het voor mij oook bye-bye SST.
Ik hou het nog een beetje in de gaten want ik hoop dat Karim wint!!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door TimeJumper op 02-05-2011 00:05:53 ]
Rayen 2½ jaar!
pi_96231397
Gerard hoop je ooit tegen te komen op het Ijsselmeer en dan even zwaaien.
Van de zomer weer alle plaatsen af... Hoorn, Enkhuizen, Urk, Giethoorn, Ijmuiden enz...
Heb er al zin in. Vandaag lekker voor pampus gelegen maar wel veel wind.
Het ga je goed Gerard!
Een pracht vrouw en lieve vrienden en familie.
Fenneke heb je uitgeleend aan ons en waardeer dat zeer hoe ze daar mee is omgegaan en hier op FOK! ben je de eerste sst bewoner die zo liefdevol is ontvangen en dat zegt genoeg toch?
Je bent oprecht jezelf gebleven, geen roddel en achterklap. _O_
Blijf in je zelf geloven ^O^ \
_O_ Gerard _O_ zonder jou en Karim zou sst voor mij al snel afgelopen zijn.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_96231629

Karim woelt vaak s-nachts en mist overduidelijk zijn maatje Geer 2 mei 0.00 uur (Ned tijd)
pi_96231685
Sommige mensen nemen dit programma echt té serieus :')!

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:50 schreef suzi1 het volgende:

pi_96231766
Ik hoop je nog eens tegen te komen op de wadden, daarvoor is jouw boot niet geschikt, maar denk eens aan een kleinere boot erbij. Ik geniet elke lente/zomer weer van alle zeehonden. We gaan er regelmatig kijken en zien dan die grote ogen, ze komen ons gedag zeggen. Ik weet zeker dat Fenneke en jij er enorm van zouden genieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')