volgens mij heb ik Gerard op de vraag van Karim wat de eerste dingen waren die hij ging doen als hij thuis kwam horen zeggen dat hij éérst de auto een grote beurt ging geven. Hoop niet dat ie Fenneke overgeslagen heeft :pquote:Op zondag 1 mei 2011 09:56 schreef flugeltje het volgende:
Shit, Gerard gemist.
Kom je ook nog een keer overdag posten voor al die ouwe soepwijven met kinderen die 's nachts moeten slapen enzo...
Maar eerst maar eens flink genieten met Fenneke, ze heeft je harder moeten missen dan wij jou nu
Hahaha. Ja sorry, dit is nou eenmaal het duidelijkste plaatje waar het schilderij op staat.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:14 schreef flugeltje het volgende:
Gatver Arie, moet je nou echt met een cap van Monique komen....
Alhoewel, ze jankt een keer niet... Wel een lucky shot dus...
mooi Bollokusquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
Ik ga er ook niet teveel woorden over zeggen .... maar je hebt het TOP gedaan Geer!
Er is hier in de tussentijd een stiertje geboren die trots je naam mag dragen
[ afbeelding ]
en hier zijn paspoort
[ afbeelding ]
Maakt niet uit, dat is de leeftijd.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:50 schreef suzi1 het volgende:
ondanks je niet meer op tv meedoet kan ik nog steeds van je genieten in mijn RLD (real life dreams)
je was vanacht ook weer van de partij ;p
wat je me op hebt geleverd (ik moet het alleen nog goed leren vasthouden!) is dat ik me minder druk moet gaan maken om mijn leeftijd. ik ben nogal snel de oudste tussen mijn kennissen, en dan maak ik me daar stomgenoeg druk over. maar jou te zien tussen die jongeLUI maakt toch maar weer duidelijk dat je dan zeker nog niet de stomste bent.
(belachelijk om dit te schrijven, maar hartmoordkuilen-geblaat)
volgens mij wilde ik nog iets schrijven, maar dat ben ik alweer vergeten.
Heej Fenneke, ze vragen gerard het hoofd van zijn romp af he?quote:
thnx voor al je leuke reacties! Ik vind dat Geer t heel goed heeft gedaan en ben trots op hem.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:01 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heej Fenneke, ze vragen gerard het hoofd van zijn romp af he?Maaaar we mogen jou niet vergeten, jij hebt je man aan ons uitgeleend, jij hebt hier gepost en prive foto's laten zien etc.
Ben heel blij voor je dat Gerebeer er weer is alhoewel wij hem wel missen op de streams, geen leuke diepgaande gesprekken meer te zienOok ik heb mijn traantjes momenten gehad, Ik kreeg tranen in mijn ogen toen Gerard voor de keuze stond om de kakkerlakken te eten, ik zag hoe moeilijk jij het had en een traantje liet, vond dat zooooo sneu dat ik een traan me je heb mee laten rollen
Sommigen mensen kunnen je raken ook al ken je ze niet, want laten we wel wezen, we denken Jou en Gerard te kennen maar dat is absoluut niet zo. Je kent iemand pas als je ze in RL in de ogen kunt kijken.
Als Mo jankt, kan ik nee mee huilen, ze raakt me niet meer.
Als JO jankt, kan ik niet mee huilen, ook Jo raakt me niet meer.
Als Karim jankt, jank ik lekker mee hehehehehe
Nomaals Bedankt Fenneke. OJa, Gerard heeft volgens mij een leuke zus, ze kwam heel natuurlijk over
Geru is het dan nog altijd he.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:19 schreef Copycat het volgende:
Die ava van je is wel erg guru, Gerard.
Kijk uit voor de Kool Aid en namasté.
Yep, ik baal er nogsteeds behoorlijk van dat ik de volgende morgen moest werken, anders had ik 16 uur lang aan de buis gekluistert gezeten, wat een verademing was dat zeg, echt geweldig.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef Montagui het volgende:
En voor mij blijft het sokkelgebeuren samen met Karim 1 van de mooiste TV-momenten ever... fantastisch!
Je kunt alles googlen zo leer ik ook alles. fotos kleiner maken zelfsquote:Op zondag 1 mei 2011 02:52 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
ga ze nu ff kijken leuk zeg.
ben zelf niet zo handig met computers dat ik dat ze snel kan. Heb niet eens een leuke profielpica want heb geen fotos van 60 bij 60 pixels maar goed dat zoek ik nog wel uit
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Je kunt alles googlen zo leer ik ook alles. fotos kleiner maken zelfs
Wat lief Urb, dank je!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Geru is het dan nog altijd he.![]()
Geen idee wie die hier ook weer bedacht had maar.![]()
Gerard en Fenneke, nogmaals; ik hoop dat jullie grootste droom uitkomt en dat jullie nog een lang, gelukkig en gezond leven zullen hebben samen met jullie familie,vrienden en beestjes.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |