abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96198726
Gerard,
Ontzettend leuk dat je komt kijken hier.
Ik had al wat geschreven maar wil nog eens aanhalen dat ik het echt zo jammer vind dat je eruit bent.
Ik ga het boek Nlp voor Dummie's ook een keer lezen. Tijd genoeg voor want nu je eruit bent zie ik geen reden meer om SST nog te kijken.
Jij gaat weer lekker genieten van al het moois om je heen. Je mooie vrouw, je hondjes en katten en familie en vrienden.
Heel veel plezier en succes verder ^O^
  zondag 1 mei 2011 @ 09:56:50 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96198782
Shit, Gerard gemist.

Kom je ook nog een keer overdag posten voor al die ouwe soepwijven met kinderen die 's nachts moeten slapen enzo... :P

Maar eerst maar eens flink genieten met Fenneke, ze heeft je harder moeten missen dan wij jou nu ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 1 mei 2011 @ 09:58:41 #243
45354 ariehaan
voelt zich weer kiplekker
pi_96198803

Gerard, op dit screenshot van gisteren zie ik het schilderij, dat Sharon voor je gemaakt heeft, nog hangen.

Ik dacht dat degene die eruit ging zijn schilderij mocht meenemen?
  zondag 1 mei 2011 @ 10:14:52 #244
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96199007
Gatver Arie, moet je nou echt met een cap van Monique komen.... :{

Alhoewel, ze jankt een keer niet... Wel een lucky shot dus... :')
  zondag 1 mei 2011 @ 10:19:21 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96199059
Die ava van je is wel erg guru, Gerard.
Kijk uit voor de Kool Aid en namasté.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 1 mei 2011 @ 10:26:36 #246
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_96199180
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 09:56 schreef flugeltje het volgende:
Shit, Gerard gemist.

Kom je ook nog een keer overdag posten voor al die ouwe soepwijven met kinderen die 's nachts moeten slapen enzo... :P

Maar eerst maar eens flink genieten met Fenneke, ze heeft je harder moeten missen dan wij jou nu ;)
volgens mij heb ik Gerard op de vraag van Karim wat de eerste dingen waren die hij ging doen als hij thuis kwam horen zeggen dat hij éérst de auto een grote beurt ging geven. Hoop niet dat ie Fenneke overgeslagen heeft :p

Gerard, hulde! Jullie ( jij en Karim ) waren voor mij dé reden om nog naar dit wanproduct te kijken. Echt lullig voor jou, en nog lulliger voor Karim want ik kijk sinds een paar dagen helemaal niet meer.

Je opmerking over Jo en haar dagelijkse inloop in de kvdw, en haar vrijstellingen etc, dat ook dat eieren is, spreekt voor mij boekdelen. Snap dat je er dus niet over kunt uitwijden, maar ik wil je wel zeggen dat ik het jammer vind dat die ervaring die je zo graag zocht, door een aantal huilebalken en in- en inslechte secreten op zoveel manieren niet geworden is wat het had kunnen zijn.

Gerard, bedankt, je bent een mooi en oprecht mens en hebt het stereotype miljonair een ander gezicht gegeven.

_O_
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  zondag 1 mei 2011 @ 10:38:41 #247
45354 ariehaan
voelt zich weer kiplekker
pi_96199406
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:14 schreef flugeltje het volgende:
Gatver Arie, moet je nou echt met een cap van Monique komen.... :{

Alhoewel, ze jankt een keer niet... Wel een lucky shot dus... :')
Hahaha. Ja sorry, dit is nou eenmaal het duidelijkste plaatje waar het schilderij op staat.

Zelfs Moniek kan niet eten en huilen tegelijk.
  zondag 1 mei 2011 @ 10:50:41 #248
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96199667
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
Ik ga er ook niet teveel woorden over zeggen .... maar je hebt het TOP gedaan Geer!

Er is hier in de tussentijd een stiertje geboren die trots je naam mag dragen :P

[ afbeelding ]

en hier zijn paspoort ;)

[ afbeelding ]
mooi Bollokus ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96199673
ondanks je niet meer op tv meedoet kan ik nog steeds van je genieten in mijn RLD (real life dreams)
je was vanacht ook weer van de partij ;p

wat je me op hebt geleverd (ik moet het alleen nog goed leren vasthouden!) is dat ik me minder druk moet gaan maken om mijn leeftijd. ik ben nogal snel de oudste tussen mijn kennissen, en dan maak ik me daar stomgenoeg druk over. maar jou te zien tussen die jongeLUI maakt toch maar weer duidelijk dat je dan zeker nog niet de stomste bent.
(belachelijk om dit te schrijven, maar hartmoordkuilen-geblaat)

volgens mij wilde ik nog iets schrijven, maar dat ben ik alweer vergeten.
pi_96199678
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:09 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een topcapje weer Flashbox!
  zondag 1 mei 2011 @ 10:55:02 #251
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96199758
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:50 schreef suzi1 het volgende:
ondanks je niet meer op tv meedoet kan ik nog steeds van je genieten in mijn RLD (real life dreams)
je was vanacht ook weer van de partij ;p

wat je me op hebt geleverd (ik moet het alleen nog goed leren vasthouden!) is dat ik me minder druk moet gaan maken om mijn leeftijd. ik ben nogal snel de oudste tussen mijn kennissen, en dan maak ik me daar stomgenoeg druk over. maar jou te zien tussen die jongeLUI maakt toch maar weer duidelijk dat je dan zeker nog niet de stomste bent.
(belachelijk om dit te schrijven, maar hartmoordkuilen-geblaat)

volgens mij wilde ik nog iets schrijven, maar dat ben ik alweer vergeten.
Maakt niet uit, dat is de leeftijd. :+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96199843
Karim zegt goedemorgen tegen Gerard en Sharon hoopt dat hij/jullie een leuke koninginnedag hebben gehad.
pi_96199906
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:51 schreef Pablolaatje het volgende:

[..]

Wat een topcapje weer Flashbox!
Heej Fenneke, ze vragen gerard het hoofd van zijn romp af he? :) Maaaar we mogen jou niet vergeten, jij hebt je man aan ons uitgeleend, jij hebt hier gepost en prive foto's laten zien etc.

Ben heel blij voor je dat Gerebeer er weer is alhoewel wij hem wel missen op de streams, geen leuke diepgaande gesprekken meer te zien :( Ook ik heb mijn traantjes momenten gehad, Ik kreeg tranen in mijn ogen toen Gerard voor de keuze stond om de kakkerlakken te eten, ik zag hoe moeilijk jij het had en een traantje liet, vond dat zooooo sneu dat ik een traan me je heb mee laten rollen ;) Sommigen mensen kunnen je raken ook al ken je ze niet, want laten we wel wezen, we denken Jou en Gerard te kennen maar dat is absoluut niet zo. Je kent iemand pas als je ze in RL in de ogen kunt kijken.

Als Mo jankt, kan ik nee mee huilen, ze raakt me niet meer.
Als JO jankt, kan ik niet mee huilen, ook Jo raakt me niet meer.
Als Karim jankt, jank ik lekker mee hehehehehe

Nomaals Bedankt Fenneke. OJa, Gerard heeft volgens mij een leuke zus, ze kwam heel natuurlijk over :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_96200434
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 11:01 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Heej Fenneke, ze vragen gerard het hoofd van zijn romp af he? :) Maaaar we mogen jou niet vergeten, jij hebt je man aan ons uitgeleend, jij hebt hier gepost en prive foto's laten zien etc.

Ben heel blij voor je dat Gerebeer er weer is alhoewel wij hem wel missen op de streams, geen leuke diepgaande gesprekken meer te zien :( Ook ik heb mijn traantjes momenten gehad, Ik kreeg tranen in mijn ogen toen Gerard voor de keuze stond om de kakkerlakken te eten, ik zag hoe moeilijk jij het had en een traantje liet, vond dat zooooo sneu dat ik een traan me je heb mee laten rollen ;) Sommigen mensen kunnen je raken ook al ken je ze niet, want laten we wel wezen, we denken Jou en Gerard te kennen maar dat is absoluut niet zo. Je kent iemand pas als je ze in RL in de ogen kunt kijken.

Als Mo jankt, kan ik nee mee huilen, ze raakt me niet meer.
Als JO jankt, kan ik niet mee huilen, ook Jo raakt me niet meer.
Als Karim jankt, jank ik lekker mee hehehehehe

Nomaals Bedankt Fenneke. OJa, Gerard heeft volgens mij een leuke zus, ze kwam heel natuurlijk over :)
thnx voor al je leuke reacties! Ik vind dat Geer t heel goed heeft gedaan en ben trots op hem. :) en zal t compliment aan z'n zus overbrengen!
pi_96201573
Als je in zo'n huis zit, ben je geheel van de buitenwereld afgesloten (behalve Joanna natuurlijk... eieren :P ), maar jullie hadden het ook wel eens over de kijkers.

Nu vallen de kijkcijfers zwaar tegen. Niet dat je daar in het huis ook maar anders door wordt, of er nu 100 of 500.000 mensen kijken.

Maar wat vind je dat de kijkcijfers zo laag zijn en heb jij een idee hoe dat zo gekomen is?
Of zal je dat aan je bibs oxideren hoeveel mensen hebben gekeken?

[ Bericht 10% gewijzigd door LekkerSimpel op 01-05-2011 12:17:01 ]
pi_96201628
Gerard welkom :Y
pi_96202009
OOOOOOOOH hele gerard gemist vannacht hier, ik had andere verplichtingen helaas :(

Ik vind sst nu echt niks meer aan. Karim heeft z'n plekje nog niet echt weer kunnen vinden, had verwacht dat hij meer naar sharon zou trekken, maar misschien komt dat nog? Alhoewel hij wel into mo was (wat ik dan niet weer vertrouw, het is tenslotte zo weer nominatiedag).

mo moet eruit !!! ze wou naar huis, gaaaaaaaa dan !! door haar is gerard er nu uit.
maar heb het idee dat het wel goed zo is, je past er niet meer tussen, lui gedoe :r
pi_96203624
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:19 schreef Copycat het volgende:
Die ava van je is wel erg guru, Gerard.
Kijk uit voor de Kool Aid en namasté.
Geru is het dan nog altijd he. ;)
Geen idee wie die hier ook weer bedacht had maar. _O_ _O_

Gerard en Fenneke, nogmaals; ik hoop dat jullie grootste droom uitkomt en dat jullie nog een lang, gelukkig en gezond leven zullen hebben samen met jullie familie,vrienden en beestjes. *;

[ Bericht 7% gewijzigd door Urb op 01-05-2011 13:28:28 ]
pi_96203771
hey gerard en fenneke ! ik las net dat je hier aan het posten bent.
we missen je enorm , althans ik wel en voor mij is helaas het sst avontuur nu wel afgelopen. geen zin om naar nikszeggende slaapfiguren te kijken
heb je al in het fake foto topic hier gekeken? ik heb me rot gephotoshopt voor jullie hahaha

heel veel plezier in je leventje weer thuis , en geniet van elke dag !!
groetjes, en een hele dikke pakkerd van mij voor jullie allebij !! _O_ O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Stability op 01-05-2011 13:35:14 ]
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96204553
Ja Geer en nu weer terug in het "echte"leven. Bij mij rijzen vooral andere vragen...Misschien ben je er nog te kort uit, maar de spreekwoordelijke "shit hit the fan". In de COS zul je er weinig van merken, maar de wereld is nu echt aan het branden. Het zal lastig te bevatten zijn, en laat je niet wijs maken dat het allemaal meevalt.

Zelfs ten tijde van je deelname zijn ook jouw assets al met 30% gedaald (gemiddeld) en door inflatie correcties en de kwakkelende dollar zal dat in sommige gevallen zelfs nadeliger uit pakken.

Dus mijn vragen eigenlijk dus:

- Ben je je bewust wat er veranderd is in de wereld in die korte tijd?
- Zo niet, is het je NLP dat dit blokkeert? En is dat een goed ding?
- Heb je niet het gevoel dat je door een soort sekte-lid (Hummie-sekte) te zijn en verstoten van de waarheid blind bent geweest voor waar het echt omdraait?
- Leuk een tripje met je vrienden naar Engeland, maar wat zal het zijn misschien iets meer als een weekje? Waarom niet de wereldreis van Karim en jouw geld/boot samensmelten en met een boodschap de wereld rond? (maar een idee...)

Voor de rest was je een leuke vent om naar te kijken. Weinig tot geen irritatie opwekkend en dat is al heel wat voor een mens. Erg ingekakt laatste 2 a 3 weken, maar niet raar zoals het verliep met de "eieren". De toekomst zal uitwijzen of je 1 van de RLS sterren bent die in de vergetelheid zal raken. Kans daarop is volgens mij wel zo'n 90% gezien het aantal deelnemers en het aantal wat zich nu nog zo nu en dan kenbaar maakt in de media.

Laatste woord: Kijk uit voor Alex...that's all I say....
pi_96205487
En voor mij blijft het sokkelgebeuren samen met Karim 1 van de mooiste TV-momenten ever... fantastisch! _O_
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_96205629
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef Montagui het volgende:
En voor mij blijft het sokkelgebeuren samen met Karim 1 van de mooiste TV-momenten ever... fantastisch! _O_
Yep, ik baal er nogsteeds behoorlijk van dat ik de volgende morgen moest werken, anders had ik 16 uur lang aan de buis gekluistert gezeten, wat een verademing was dat zeg, echt geweldig. ^O^
En als die soortgelijke actie voor een goed doel op de dam doorgaat, ben ik zeker geneigd om te komen kijken naar deze helden! _O_ _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door Urb op 01-05-2011 14:42:57 ]
  zondag 1 mei 2011 @ 14:36:27 #263
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96206258
Als die aktie doorgaat doen we gewoon een SSTNL-FOK! meet daaro :P
pi_96207812
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:52 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

ga ze nu ff kijken leuk zeg.
ben zelf niet zo handig met computers dat ik dat ze snel kan. Heb niet eens een leuke profielpica want heb geen fotos van 60 bij 60 pixels maar goed dat zoek ik nog wel uit
Je kunt alles googlen zo leer ik ook alles. fotos kleiner maken zelfs
pi_96208183
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:

[..]

Je kunt alles googlen zo leer ik ook alles. fotos kleiner maken zelfs
:Y
Da's het voordeel als je lid bent van het internet ! _O- _O_
pi_96213825
Nu ik eindelijk heb kunnen verwerken dat de 2 helden niet in de finale staan,... Gerard bedankt voor de paar weken leuke TV.

Ik moet bekennen dat ik je in het begin een kwast, roller en verfbak ineen vond maar naarmate je in je element kwam ben ik je zeker gaan waarderen.

Stre-amers en lid van het internet zullen zeker blijven hangen 8-)
The road to hell is paved with good intentions
pi_96214211
Welkom Gerard *O*
pi_96214788
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:17 schreef Urb het volgende:

[..]

Geru is het dan nog altijd he. ;)
Geen idee wie die hier ook weer bedacht had maar. _O_ _O_

Gerard en Fenneke, nogmaals; ik hoop dat jullie grootste droom uitkomt en dat jullie nog een lang, gelukkig en gezond leven zullen hebben samen met jullie familie,vrienden en beestjes. *;
Wat lief Urb, dank je!
pi_96217476
geweldig ! Gerard is gewoon echt komen kijken, super!!
pi_96218331
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')