abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 02:06:26 #201
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_96196715
FOK's Officiele SecretStory-koning.

[ Bericht 35% gewijzigd door ArnieAlberts op 01-05-2011 02:15:17 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_96196957
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wil je niet lastig vallen met vragen, maar één brandt er op mijn lippen; heb jij het er nooit met de eieren/ disco over gehad, waarom Joanna zovaak naar achteren werd geroepen en duidelijk priveleges had?
Yes i have...maarrr dat is eieren ;-)
pi_96197013
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je nog live-streams gekeken?
Zo ja, hoe is het om de anderen zo te zien?
Wat denk je dan? Daar had ik gewoon nog moeten zitten?
Heb vanavond paar uur gekeken en het voelt alsof ik er nog ben als ik t zie en dan wil ik af en toe wat doen of zeggen heel gek.
Geniet nu vooral van lekker thuis zijn bij Fenneke en de hondjes en de katjes heerlijk :-) dus neej ik zou er niet meer willen zitten.
Het is wat mij betreft goed zo en kan met plezier terugkijken op een geweldige ervaring die ik nooit zal vergeten, nooit zou willen missen maar nooit weer doe.
pi_96197022
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Karim en Gerard leken elkaar soms echt door één simpele blik te begrijpen.
Ik vond het echt heel bijzonder om te zien.
en dat was t
  zondag 1 mei 2011 @ 02:28:04 #205
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96197029
Gerard _O_ Leuk dat je ook op FOK komt posten! :)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_96197043
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er ook (wereld)nieuws, waarvan je zegt, dat je eigenlijk wel vond dat dat naar binnen gebracht had moeten worden?
Tsunami Japan, opstand Midden-Oosten of iets anders?
Nee, geen nieuws is het concept en als je nieuws krijgt dan wil je vervolg horen etc. Ook wordt je uit de SST realiteit gehaald terwijl het er juist om gaat dat je je blijft afvragen wat er in de buitenwereld gebeurt maar ook je nieuwe realiteit creeert in het huis.
pi_96197059
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:26 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Heb vanavond paar uur gekeken en het voelt alsof ik er nog ben als ik t zie en dan wil ik af en toe wat doen of zeggen heel gek.
Geniet nu vooral van lekker thuis zijn bij Fenneke en de hondjes en de katjes heerlijk :-) dus neej ik zou er niet meer willen zitten.
Het is wat mij betreft goed zo en kan met plezier terugkijken op een geweldige ervaring die ik nooit zal vergeten, nooit zou willen missen maar nooit weer doe.
Wat leuk, dat je hier bent komen lezen en reageren! Jammer, dat het zo is gelopen. Ik vond jou een leuke deelnemer, iig omdat je daar oprecht en zonder hidden agenda zat, maar gewoon om het allemaal te ervaren. Ik zou (als ik jou was) Fenneke niet te vaak verlaten :D Volgens mij, is dat heel veel prettiger gezelschap dan zelfs Alex en Karim samen ;)
pi_96197077
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:28 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Geweldig ! _O_
Wauw wat een eer!
Wordt er verlegen van !
Zorg goed voor em
pi_96197079
Gerard!! Heerlijk! Zeg net dat ik je enorm mis en zo ben je er voor mij toch weer een beetje bij!

Ik heb de afgelopen periode van je genoten! Heb ook veel aan je wijsheden, je hebt m'n ogen soms weer geopend! Je zou in mijn ogen dan ook een goede mental coach kunnen zijn!

Maar ik kan me zo voorstellen dat je ook klaar bent met die hele zooi daar! En je heerlijk weer van je eigen vrienden, familie en andere dierbaren geniet! Ik gun het je van harte!
Ook leeg
pi_96197114
pi_96197121
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:34 schreef -sabine- het volgende:
Een stier vernoemd :D

Bedankt voor de lol en zo
heel graag gedaan
pi_96197144
Wat vind jij dat er met Segredo moet gebeuren?
pi_96197146
hoest met de steady, Geer ?
pi_96197166
Gerard,

Ik heb van je geleerd om keuzes te maken.

Thanks kanjer,

Gr Ray
pi_96197193
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:49 schreef ariehaan het volgende:
Welkom Gerard.

Ik ben niet zo'n jankerd, maar toch zijn er tijdens Secret Story twee momenten geweest dat ik tranen over mijn wang voelde rollen.

De eerste keer was toen je genomineerd stond en met een overweldigend percentage stemmen het huis weer in mocht. Juist omdat aan je verteld werd hoe geliefd je bent, volgens mij een enorme opsteker, maakte het voor mij emotioneel.

De tweede keer was gisteren tijdens de daily, toen je Fenneke weer zag. De manier waarop jullie elkaar aankeken en de liefde die daaruit sprak, fantastisch!

Je hebt voor mij SST leuk om te volgen gemaakt, samen met Karim en FOK! niet te vergeten en ik vond het ook geweldig dat Pablolaatje hier reageerde.

Ik houd nog even deze ui aan, zodat je kunt zien dat veel FOK!kers achter je stonden.
Je slaat de spijker op zn kop..ik werd idd geraakt doordat ik hoorde dat ik geliefd was omdat ik totaal niet wist wat werd uitgezonden en wat je dus van wie te zien zou krijgen..ik hoopte al dat als het realistisch werd neergezet dat iedereen zou kunnen zien hoe naast sommige mensen het bij mij waren en me totaal niet begrepen..
Vondt t belangrijk te weten dat mn vrouw zicg voor mij niet hoefde te schamen en dat kon ik halen uit de ene zin en daarom reageerde ik zo emo..was voor mij een supermooi moment
pi_96197219
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat vind jij dat er met Segredo moet gebeuren?
Sharon wil em graag hebben en vanaf t moment dat Segredo in huis kwam heb ik samen met Karim aangegeven dat er maar 1 baasje kon zijn waar hij zich aan kon gaan binden voor zijn basisgevoel en dat was natuurlijk Sharon.
Als haar ouders het ok vinden gaat Segredo met Sharon mee
pi_96197229
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:39 schreef pointer2 het volgende:
Gerard,

Ik heb van je geleerd om keuzes te maken.

Thanks kanjer,

Gr Ray
Gaaf om te horen zeg..maak ze en kom dichter bij je doel
pi_96197244
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:44 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Sharon wil em graag hebben en vanaf t moment dat Segredo in huis kwam heb ik samen met Karim aangegeven dat er maar 1 baasje kon zijn waar hij zich aan kon gaan binden voor zijn basisgevoel en dat was natuurlijk Sharon.
Als haar ouders het ok vinden gaat Segredo met Sharon mee
Ik had nog wel een idee met je.

Mail me anders ff Geer,

Dan is er in ieder geval contact.

info@blueoceanrecords.nl
Gr Ray
Blue Ocean Records
  zondag 1 mei 2011 @ 02:47:57 #220
58921 Day
You can fly!
pi_96197257
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:42 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zn kop..ik werd idd geraakt doordat ik hoorde dat ik geliefd was omdat ik totaal niet wist wat werd uitgezonden en wat je dus van wie te zien zou krijgen..ik hoopte al dat als het realistisch werd neergezet dat iedereen zou kunnen zien hoe naast sommige mensen het bij mij waren en me totaal niet begrepen..
Vondt t belangrijk te weten dat mn vrouw zicg voor mij niet hoefde te schamen en dat kon ik halen uit de ene zin en daarom reageerde ik zo emo..was voor mij een supermooi moment
Over dat laatste hoef je je geen zorgen te maken. Je hebt je als een gentleman gedragen, ook op de momenten dat je, terecht, boos was.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_96197279
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:38 schreef missmistreated het volgende:
hoest met de steady, Geer ?
De Steady is over een week weer terug in Lelystad en dan ga ik weer lekker weekendjes weg naar Enkhuizen, Volendam Stavoren etc..zin in.
pi_96197290
Heerlijk man !

Ik heb nog wat leuke filmpies met jou toegevoegd enkele posts terug....
pi_96197303
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:50 schreef missmistreated het volgende:
Heerlijk man !

Ik heb nog wat leuke filmpies met jou toegevoegd enkele posts terug....
ga ze nu ff kijken leuk zeg.
ben zelf niet zo handig met computers dat ik dat ze snel kan. Heb niet eens een leuke profielpica want heb geen fotos van 60 bij 60 pixels maar goed dat zoek ik nog wel uit
  zondag 1 mei 2011 @ 02:56:38 #224
58921 Day
You can fly!
pi_96197324
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:52 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

ben zelf niet zo handig met computers dat ik dat ze snel kan. Heb niet eens een leuke profielpica want heb geen fotos van 60 bij 60 pixels maar goed dat zoek ik nog wel uit
UI's voor de grabbel
Heel veel avatars/user icons voor het uitkiezen. Staan er genoeg van jou bij. :)
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_96197327
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:45 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Gaaf om te horen zeg..maak ze en kom dichter bij je doel
Ik heb ook van je geleerd om keuzes te maken.
Die heb ik nu gemaakt, ik ga de trap op en ben dan heel dicht bij mijn doel.

Slaap lekker voor straks en fijn dat je hier gezellig mee post.

:W :Z :z
pi_96197362
ff snel 1 gemaakt

pi_96197368
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:56 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik heb ook van je geleerd om keuzes te maken.
Die heb ik nu gemaakt, ik ga de trap op en ben dan heel dicht bij mijn doel.

Slaap lekker voor straks en fijn dat je hier gezellig mee post.

:W :Z :z
haha welterusten

ik ga ook lekker slapen
pi_96197375
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:01 schreef missmistreated het volgende:
ff snel 1 gemaakt

[ afbeelding ]
is mooi maar heb je er ook een waarop ik niet naar beneden kijk ?
pi_96197377
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:52 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

UI's voor de grabbel staan echt mooie op opslaan in je afbeeldingen en dan op fok uploaden :)
pi_96197381
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:02 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

haha welterusten

ik ga ook lekker slapen
Welterusten Gerard, enorm van je genoten op de sokkel en de rest, dus zo kan het ook. Wens je het beste in jullie verdere leven jij en Fenneke
pi_96197384
vind dze juist wel wat zeggen .....hehe

Maar ik regel het nog ff....dan ga ik plat
pi_96197405
pi_96197409
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:02 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

haha welterusten

ik ga ook lekker slapen
Truste :)
pi_96197412
Slaapwel iedereen.......
  zondag 1 mei 2011 @ 03:09:24 #235
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_96197421
Truste :z :W
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_96197464
Jaaa! Gerard in da huis!

Leuk om je hier te zien Gerard, welkom.
Ik mis je op de streams, vooral je oprechtheid, je visie op het leven, je droge humor, je brainstorm momenten vooral over de geheimen :) en je dance moves.

Je bent een top gozer in mijn ogen.
Geniet ervan dat je weer thuis bent met je vrouw en je beestjes. Dag!
pi_96197488
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:03 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

is mooi maar heb je er ook een waarop ik niet naar beneden kijk ?
Deze is wel heel Zen! :D
pi_96197503
gerard ik heb ook 1 vraag aan jou

jij zat op een gegeven moment samen met karim buiten en had ineens een muntje van ik meen 5 cent wat je aan karim gaf heb het verschillende keren teruggespoeld ;-) en ik dacht dat jij op een soort van reactie van karim zat te wachten zo kwam het iig over bij mij

karim zei iets van ik heb nog nooit geld van een miljonair gehad en toen begonnen jullie uiteraard te lachen maar toch zag ik dit als een soort van test ofzo
pi_96198136
ben blij dat jij en karim meededen want anders was ik na 2 weken afgehaakt
dankzij jullie heb ik me prima vermaakt op fok *O*
pi_96198622
gerard , jou tips en advies aan de bewoners , hebben mij ook ,erg geholpen ,
en ik ga dat boek nlp voor dummier zekers lezen
ik vind het erg jammer dat je eruit ligd ,je was mijn favo,
het is nu een stuk saaier in het secret story huis ,
ik hoop dat ik je ergens kan gaan volgen op een blog ofzo ,over jou verdere avonturen ,
want vele mensen zullen je blog gaan lezen , dat weet ik zeker,
je hebt het super gedaan gerard , klasse .
nu weer genieten van jou fenneke en hondjes
groetjes raymond
pi_96198726
Gerard,
Ontzettend leuk dat je komt kijken hier.
Ik had al wat geschreven maar wil nog eens aanhalen dat ik het echt zo jammer vind dat je eruit bent.
Ik ga het boek Nlp voor Dummie's ook een keer lezen. Tijd genoeg voor want nu je eruit bent zie ik geen reden meer om SST nog te kijken.
Jij gaat weer lekker genieten van al het moois om je heen. Je mooie vrouw, je hondjes en katten en familie en vrienden.
Heel veel plezier en succes verder ^O^
  zondag 1 mei 2011 @ 09:56:50 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96198782
Shit, Gerard gemist.

Kom je ook nog een keer overdag posten voor al die ouwe soepwijven met kinderen die 's nachts moeten slapen enzo... :P

Maar eerst maar eens flink genieten met Fenneke, ze heeft je harder moeten missen dan wij jou nu ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 1 mei 2011 @ 09:58:41 #243
45354 ariehaan
voelt zich weer kiplekker
pi_96198803

Gerard, op dit screenshot van gisteren zie ik het schilderij, dat Sharon voor je gemaakt heeft, nog hangen.

Ik dacht dat degene die eruit ging zijn schilderij mocht meenemen?
  zondag 1 mei 2011 @ 10:14:52 #244
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96199007
Gatver Arie, moet je nou echt met een cap van Monique komen.... :{

Alhoewel, ze jankt een keer niet... Wel een lucky shot dus... :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 1 mei 2011 @ 10:19:21 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96199059
Die ava van je is wel erg guru, Gerard.
Kijk uit voor de Kool Aid en namasté.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 1 mei 2011 @ 10:26:36 #246
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_96199180
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 09:56 schreef flugeltje het volgende:
Shit, Gerard gemist.

Kom je ook nog een keer overdag posten voor al die ouwe soepwijven met kinderen die 's nachts moeten slapen enzo... :P

Maar eerst maar eens flink genieten met Fenneke, ze heeft je harder moeten missen dan wij jou nu ;)
volgens mij heb ik Gerard op de vraag van Karim wat de eerste dingen waren die hij ging doen als hij thuis kwam horen zeggen dat hij éérst de auto een grote beurt ging geven. Hoop niet dat ie Fenneke overgeslagen heeft :p

Gerard, hulde! Jullie ( jij en Karim ) waren voor mij dé reden om nog naar dit wanproduct te kijken. Echt lullig voor jou, en nog lulliger voor Karim want ik kijk sinds een paar dagen helemaal niet meer.

Je opmerking over Jo en haar dagelijkse inloop in de kvdw, en haar vrijstellingen etc, dat ook dat eieren is, spreekt voor mij boekdelen. Snap dat je er dus niet over kunt uitwijden, maar ik wil je wel zeggen dat ik het jammer vind dat die ervaring die je zo graag zocht, door een aantal huilebalken en in- en inslechte secreten op zoveel manieren niet geworden is wat het had kunnen zijn.

Gerard, bedankt, je bent een mooi en oprecht mens en hebt het stereotype miljonair een ander gezicht gegeven.

_O_
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  zondag 1 mei 2011 @ 10:38:41 #247
45354 ariehaan
voelt zich weer kiplekker
pi_96199406
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:14 schreef flugeltje het volgende:
Gatver Arie, moet je nou echt met een cap van Monique komen.... :{

Alhoewel, ze jankt een keer niet... Wel een lucky shot dus... :')
Hahaha. Ja sorry, dit is nou eenmaal het duidelijkste plaatje waar het schilderij op staat.

Zelfs Moniek kan niet eten en huilen tegelijk.
  zondag 1 mei 2011 @ 10:50:41 #248
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96199667
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
Ik ga er ook niet teveel woorden over zeggen .... maar je hebt het TOP gedaan Geer!

Er is hier in de tussentijd een stiertje geboren die trots je naam mag dragen :P

[ afbeelding ]

en hier zijn paspoort ;)

[ afbeelding ]
mooi Bollokus ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96199673
ondanks je niet meer op tv meedoet kan ik nog steeds van je genieten in mijn RLD (real life dreams)
je was vanacht ook weer van de partij ;p

wat je me op hebt geleverd (ik moet het alleen nog goed leren vasthouden!) is dat ik me minder druk moet gaan maken om mijn leeftijd. ik ben nogal snel de oudste tussen mijn kennissen, en dan maak ik me daar stomgenoeg druk over. maar jou te zien tussen die jongeLUI maakt toch maar weer duidelijk dat je dan zeker nog niet de stomste bent.
(belachelijk om dit te schrijven, maar hartmoordkuilen-geblaat)

volgens mij wilde ik nog iets schrijven, maar dat ben ik alweer vergeten.
pi_96199678
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:09 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een topcapje weer Flashbox!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')