haha welterustenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb ook van je geleerd om keuzes te maken.
Die heb ik nu gemaakt, ik ga de trap op en ben dan heel dicht bij mijn doel.
Slaap lekker voor straks en fijn dat je hier gezellig mee post.![]()
![]()
UI's voor de grabbel staan echt mooie op opslaan in je afbeeldingen en dan op fok uploadenquote:Op zondag 1 mei 2011 02:52 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
ga ze nu ff kijken leuk zeg.
ben zelf niet zo handig met computers dat ik dat ze snel kan. Heb niet eens een leuke profielpica want heb geen fotos van 60 bij 60 pixels maar goed dat zoek ik nog wel uit
Welterusten Gerard, enorm van je genoten op de sokkel en de rest, dus zo kan het ook. Wens je het beste in jullie verdere leven jij en Fennekequote:Op zondag 1 mei 2011 03:02 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
haha welterusten
ik ga ook lekker slapen
Trustequote:Op zondag 1 mei 2011 03:02 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
haha welterusten
ik ga ook lekker slapen
Deze is wel heel Zen!quote:Op zondag 1 mei 2011 03:03 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
is mooi maar heb je er ook een waarop ik niet naar beneden kijk ?
volgens mij heb ik Gerard op de vraag van Karim wat de eerste dingen waren die hij ging doen als hij thuis kwam horen zeggen dat hij éérst de auto een grote beurt ging geven. Hoop niet dat ie Fenneke overgeslagen heeft :pquote:Op zondag 1 mei 2011 09:56 schreef flugeltje het volgende:
Shit, Gerard gemist.
Kom je ook nog een keer overdag posten voor al die ouwe soepwijven met kinderen die 's nachts moeten slapen enzo...
Maar eerst maar eens flink genieten met Fenneke, ze heeft je harder moeten missen dan wij jou nu
Hahaha. Ja sorry, dit is nou eenmaal het duidelijkste plaatje waar het schilderij op staat.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:14 schreef flugeltje het volgende:
Gatver Arie, moet je nou echt met een cap van Monique komen....
Alhoewel, ze jankt een keer niet... Wel een lucky shot dus...
mooi Bollokusquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
Ik ga er ook niet teveel woorden over zeggen .... maar je hebt het TOP gedaan Geer!
Er is hier in de tussentijd een stiertje geboren die trots je naam mag dragen
[ afbeelding ]
en hier zijn paspoort
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |