abonnement Unibet Coolblue
pi_96221805
pi_96222303
quote:
12s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:21 schreef Stability het volgende:
hey gerard en fenneke ! ik las net dat je hier aan het posten bent.
we missen je enorm , althans ik wel en voor mij is helaas het sst avontuur nu wel afgelopen. geen zin om naar nikszeggende slaapfiguren te kijken
heb je al in het fake foto topic hier gekeken? ik heb me rot gephotoshopt voor jullie hahaha

heel veel plezier in je leventje weer thuis , en geniet van elke dag !!
groetjes, en een hele dikke pakkerd van mij voor jullie allebij !! _O_ O+
fake foto topic nog niet gezien waar is die ?
Groeten Gerard
pi_96222323
pi_96222646
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

fake foto topic nog niet gezien waar is die ?
Groeten Gerard
Secret Story Foto - Bewerkingen
Loslaten, is het ultieme houden van.
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 21:23:00 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_96222876
Hoi Geer, ben je een beetje bijgekomen na je SST avontuur?
Toch een vraagje: wat vind je van de Twitter van MamaDjoon? Ik heb er geen woorden voor, hooguit eieren.
http://twitter.com/#!/SST_Joanna
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96222958
Heb je het Capstopic al gezien Gerard?
11 delen inmiddels, helemaal naar onderen scrollen voor de eerdere delen.
pi_96223652
Hallo Gerard, ik heb me speciaal aangemeld om je te bedanken voor het plezier wat ik vooral door jou gehad heb met SST. Ik heb vanaf dag 1 FOK gevolgd, omdat Fok ervoor zorgde dat het nog leuker was SST te kijken. Ik vind het echt erg jammer, dat jij eruit bent. Wat ben jij een leuke vent en samen met Karim een gouden combi. Eindbaas werd je hier vaak genoemd! Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben erg benieuwd hoe jij echt over je medebewoners denkt en dan vooral over Monique en Laura. Ik erger me kapot aan Monique en ben blij dat Laura eruit is en dan vooral omdat die 2 achterbaks zijn en mensen gebruiken en bespelen. Nogmaals bedankt!
pi_96223787
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:19 schreef mirandardam het volgende:
gerard ik heb ook 1 vraag aan jou

jij zat op een gegeven moment samen met karim buiten en had ineens een muntje van ik meen 5 cent wat je aan karim gaf heb het verschillende keren teruggespoeld ;-) en ik dacht dat jij op een soort van reactie van karim zat te wachten zo kwam het iig over bij mij

karim zei iets van ik heb nog nooit geld van een miljonair gehad en toen begonnen jullie uiteraard te lachen maar toch zag ik dit als een soort van test ofzo
ja klopt, het getal 65 is vaker teruggekomen in onze gesprekken. Hij zong vaak heb een kaartje van 5 euro, voor de film van vanavond..dat bleek een beetje teasen te zijn met zijn geheim..film..
Dus eigenlijk weer een verwijzing naar 5
pi_96223894
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef Maan77 het volgende:
Hallo Gerard, ik heb me speciaal aangemeld om je te bedanken voor het plezier wat ik vooral door jou gehad heb met SST. Ik heb vanaf dag 1 FOK gevolgd, omdat Fok ervoor zorgde dat het nog leuker was SST te kijken. Ik vind het echt erg jammer, dat jij eruit bent. Wat ben jij een leuke vent en samen met Karim een gouden combi. Eindbaas werd je hier vaak genoemd! Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben erg benieuwd hoe jij echt over je medebewoners denkt en dan vooral over Monique en Laura. Ik erger me kapot aan Monique en ben blij dat Laura eruit is en dan vooral omdat die 2 achterbaks zijn en mensen gebruiken en bespelen. Nogmaals bedankt!
Leuk te horen dat je zo genoten hebt. Ga binnenkort alles terugkijken heb nog maar 1 aflevering gezien dan ben ik benieuwd wat er allemaal gezegd is terwijl ik er niet was ;-)
  zondag 1 mei 2011 @ 21:40:21 #285
36559 ilona-scuderia
____________
pi_96223901
Topvent, heb enorm van je genoten Gerard!
Ook je vriendschap met Karim is schitterend, een echte vriend is er vaak maar één
Geniet van je vrijheid en keep on sailing! :W
  zondag 1 mei 2011 @ 22:08:04 #286
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_96225544
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:40 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Leuk te horen dat je zo genoten hebt. Ga binnenkort alles terugkijken heb nog maar 1 aflevering gezien dan ben ik benieuwd wat er allemaal gezegd is terwijl ik er niet was ;-)
Nou zet de tissues maar klaar want het was om te huilen.. Zoals "mag ik naar huis"-Mo die superfanatiek die laatste missie deed, en in de slaapkamer zei dat ze blij was dat er 1 van jullie weg zou gaan. En dat werd jij dus..

Stelletje bekstekkers daarzo maar dat had je volgens mij bij deze en gene ook wel zelf door haha :)
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_96225832
Beste Gerard, ook maar even een account aangemaakt. Ik was eigenlijk niet van plan om Secret Story te kijken. Toevallig op die bewuste zondagavond Net5 op de afstandsbediening en Secret Story was op de zender. Ik ben vanaf de eerste dag fan van je . Ik heb genoten van je optreden en ben nu voor je maatje Karim. Je was altijd heerlijk adrem, humoristisch, intelligent, onderhoudend en ga zo maar door (zie alle bedankjes hier op Fok of Facebook). Ik heb ook altijd in een deuk gelegen om jou en Guido (als Guido bijvoorbeeld weer eens Jambers imiteerde). Jammer alleen dat de klik bij aanvang er niet was tussen jou en Servio, echt fantastisch die coke scene van jullie en zo kan ik nog wel doorgaan met opnoemen van heerlijke tv momenten die jij (samen met Karim, Guido, Aafje en Servio) ons hebt bezorgd in het huis.
pi_96226143
Gerard, veel plezier/sterkte met het terugkijken van de beelden. Hoop dat je daarna nog steeds met een goed gevoel aan SST terugdenkt. Jij was fantastisch, maar sommigen.... bedankt voor je reactie, vind ik erg leuk :-)
pi_96226257
Het valt allemaal nogal mee met dat roddelen vind ik hoor. Nu kan Gerard het terug kijken, maar ik denk dat we allemaal blij moeten zijn niet te weten wat er over ons geroddeld wordt. Verder denk ik ook niet dat Gerard zich echt uit gaat laten over zijn medebewoners. Met de een had hij meer dan met de ander, maar ik denk dat je om allemaal wel gaat geven als je zo lang op elkaars lip zit.

Verder wil ik Gerard ook bedanken voor de vele uren streamplezier. In het begin dacht ik ook dat je een gladde was, maar toen ik aan je gewend was werd je al snel mijn favoriet. Enthousiast, eerlijk, kwajongen. Waar ik me over verbaasd heb dat je , als miljonair, altijd zo kon genieten van het eten. Wat er ook op tafel kwam (buiten wormen en kakkerlakken), je at het met smaak en bedankte degene die het klaar had gemaakt. Verhalen over boodschappen van de Aldi, een diepvries sateetje in de nacht na het stappen, boxershorts van Bataviastad. Gelukkig dat je zo gewoon bent gebleven en met beide benen op de grond staat. Heel veel geluk in je verdere leven!!
pi_96226393
Hoi Gerard,
ik kan me alleen maar aansluiten bij alle positieve reacties van iedereen.

Ik herinner mij een zondagochtend waarbij ik lekker brak op de bank lag te kijken, hoe jij aan de medebewoners in de tuin uitlegde hoe je bent gaan investeren in woningen/ winkels.
Belt mijn vader op na een tijdje, hey zit je toevallig SST te kijken. Zou jij ook niet aan dit soort zaken gaan denken ipv alleen maar te feesten.. Dus ook qua educatie ben je een voorbeeld voor velen.

Tevens vraag ik me af, hoe belangerijke zaken op je dak zijn gevallen?
Aardbeving en gevolgen in Japan en drama in Alphen?
Of dat je vanmiddag voetbal heb zitten kijken na zo'n lange tijd..
Hell To The Liars
  zondag 1 mei 2011 @ 22:38:10 #291
340671 SecretOma
eindelijk geregistreerd op FOK
pi_96226933
Geer. Toppie gedaan. Jij maakte SST samen met Karim.
Top ook dat je hier bent en post.
ben ik weer een keer...
pi_96227957
Gerard? Ik stel voor een topic te openen: Kletsen met oud-bewoners van Secret Story, je hebt je welkom gehad en daar verder kletsen als deze vol is?
pi_96228360
Welkom thuis Gerard, heb echt van je genoten! Geweldig dat jij (en ook Karim) je principes en je zelfrespect niet opzij hebt gezet voor het gemanipuleerde programma. De redactie olv van o.a. Hummie van der Tonnekreek hebben je gewoon weggeschreven in de peilingen. Je hebt een kontrakt afgesloten dat je niets negatiefs naar buiten mag brengen dus je bent een beetje gemangeld, maar als je ooit eens in de gelegenheid bent opening van zaken te geven lees ik het graag. Je bent inventief genoeg daar een oplossing voor te vinden!!!
Jij, Karim, Sharon en Alex kunnen met een gerust hart in de spiegel kijken. Gefeliciteerd. w/
pi_96228690
Gerard voor mij was afgelopen vrijdag de laatste aflevering. Zonder jou vind ik er werkelijk geen bal meer aan. Je was een topspeler, heb in eerste instantie gedacht dat jij de dakloze was of de hoogbegaafde. Je speelde het spel super goed en super leuk. Veel om je gelachen maar ook met vreugde naar je gekeken wanneer je in je eentje stond te dansen. Zo goed hoe jij je mannetje stond, je je niks liet wijs maken en keuzes durft te maken. Jij stond samen met Karim en Sharon echt puur in het spel. Thnx!!
  zondag 1 mei 2011 @ 23:37:38 #296
36559 ilona-scuderia
____________
pi_96230040
Fok! geeft je vleugels Geer... :)
  zondag 1 mei 2011 @ 23:51:47 #297
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96230810
Ohw Gerard gisteren gemist hier, ik dacht dat je altijd voor 11 uur op bed lag :P

Maar nu is ie er lekker weer *O* *O* *O*

Wat zal ik nu eens zeggen :P complimenten voor je persoonlijkheid ^O^ en ik heb genoten van je tv momenten ;)
Ik zou zeggen geniet met Karim straks van je zeiltochtje, ik las al dat je Faalex ook toch nog meeneemt. :{
Zeg maar niks :X , maar ik zou zeggen hang golddiggers achter je bootje :P
Hij heeft zich bij iedereen in SST uitgenodigd, bij Sharon om naar Amerika te komen, toen hij hoorde dat het nogal wat kostte was hij nog betrekkelijk snel stil :9
Ik kan het mis hebben, maar ik heb het meestal niet snel mis :9

En bedankt voor je "hoe wordt ik ook miljonair tips" met gewoon doorgaan met sparen, alle kleine beetjes worden ook een groot bedrag.
Ik ben er al 2 jaar mee bezig en inderdaad het werkt *O*
(maar ik mot nog effe door >:) )

Gerard geniet nu maar weer van je "vrijheid" *O*

Oh ja en af en toe zet ik SST nog eens op, voor enkele minuten om te kijken of Karim in beeld is.
Maar nu je eruit bent gevlogen is het voor mij oook bye-bye SST.
Ik hou het nog een beetje in de gaten want ik hoop dat Karim wint!!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door TimeJumper op 02-05-2011 00:05:53 ]
Rayen 2½ jaar!
pi_96231397
Gerard hoop je ooit tegen te komen op het Ijsselmeer en dan even zwaaien.
Van de zomer weer alle plaatsen af... Hoorn, Enkhuizen, Urk, Giethoorn, Ijmuiden enz...
Heb er al zin in. Vandaag lekker voor pampus gelegen maar wel veel wind.
Het ga je goed Gerard!
Een pracht vrouw en lieve vrienden en familie.
Fenneke heb je uitgeleend aan ons en waardeer dat zeer hoe ze daar mee is omgegaan en hier op FOK! ben je de eerste sst bewoner die zo liefdevol is ontvangen en dat zegt genoeg toch?
Je bent oprecht jezelf gebleven, geen roddel en achterklap. _O_
Blijf in je zelf geloven ^O^ \
_O_ Gerard _O_ zonder jou en Karim zou sst voor mij al snel afgelopen zijn.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_96231629


Karim woelt vaak s-nachts en mist overduidelijk zijn maatje Geer 2 mei 0.00 uur (Ned tijd)
pi_96231685
Sommige mensen nemen dit programma echt té serieus :')!

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:50 schreef suzi1 het volgende:
ondanks je niet meer op tv meedoet kan ik nog steeds van je genieten in mijn RLD (real life dreams)
je was vanacht ook weer van de partij ;p

wat je me op hebt geleverd (ik moet het alleen nog goed leren vasthouden!) is dat ik me minder druk moet gaan maken om mijn leeftijd. ik ben nogal snel de oudste tussen mijn kennissen, en dan maak ik me daar stomgenoeg druk over. maar jou te zien tussen die jongeLUI maakt toch maar weer duidelijk dat je dan zeker nog niet de stomste bent.
(belachelijk om dit te schrijven, maar hartmoordkuilen-geblaat)

volgens mij wilde ik nog iets schrijven, maar dat ben ik alweer vergeten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')