Ik las eer ipv geerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef DjinN het volgende:
Ik hoorde net dat ie hier al langer dan Fenneke komt ???
Maar hij maakte ook vriendjesquote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef muzas het volgende:
nog 1 keer dan;
[ afbeelding ]
Iedereen op de kast jagen was jouw specialiteit.
die 3 hadden in de finale moeten staanquote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hij maakte ook vriendjes
[ afbeelding ]
een dode welkom heten, je bent niet goedquote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef Aneurysma het volgende:
Haha wtf doet iedereen hier alsof hij dood is.
Je doet je naam wel eer aan zie ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef Aneurysma het volgende:
Haha wtf doet iedereen hier alsof hij dood is.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Je doet je naam wel eer aan zie ik.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Je doet je naam wel eer aan zie ik.
Is toch ook zo ?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:15 schreef Aneurysma het volgende:
Haha wtf doet iedereen hier alsof secret story dood is.
Ik ga dit ook proberen, hoewel het moeilijk word om Gerard bij Bartje morgen te weerstaan, mss maar gewoon de uitzending online terugkijken zodat geen kijkcyfers.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:07 schreef mazaru het volgende:
Er gaat bij mij in ieder geval geen liveshow of daily meer aan
Wat lief joh!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Urb het volgende:
Gerard, zoals voor velen ( zoniet stiekum iedereen ) hier was je de meest pure maar toch nog intressantste persoon in SST, je bent een held en ik hoop dat je grootste droom uitkomt; dat je nog maar een lang en gelukkig leven mag hebben met de mensen die om je geven.![]()
Zo vaak om dit soort acties hardop zitten lachen om jou en Karimquote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hij maakte ook vriendjes
[ afbeelding ]
Supercap!!!!!!! Thnxquote:Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef mazaru het volgende:
Ik weet wie er vanavond gaan stappen!!
[ afbeelding ]
Hij komt naar huis damequote:Op vrijdag 29 april 2011 01:36 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wauw!!! Superfoto!! Dank namens Geertje!
Leuk! Graag gedaan en jij ook bedankt Gerardquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)r+de+fans?show=video
[ afbeelding ]
Wij moeten jou bedanken Gerard, niet zo bescheiden doen he? Deed je in het huis ook niet
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:01 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Diep ontroerd vanavond, dat maakt jou zo;n mooi mens. Moet me nog even van het hart, zelfs in de Dailey van vanavond wist je het nog mooi voor ons te maken. Verder is het uit met SST voor mij, ik vind er niks meer aan. Kan me nu niet meer boeien.Ga je goed jongen en je vrouwke en hondenkindjes ook.
Mooie foto.quote:
Dat spreekt inderdaad boekdelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Er is geen bewoner geweest die uberhaupt zo'n positief danktopic heeft gekregen he?
Meer dan verdiend!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
Ik ga er ook niet teveel woorden over zeggen .... maar je hebt het TOP gedaan Geer!
Er is hier in de tussentijd een stiertje geboren die trots je naam mag dragen
[ afbeelding ]
en hier zijn paspoort
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
Ik ga er ook niet teveel woorden over zeggen .... maar je hebt het TOP gedaan Geer!
[ afbeelding ]
en hier zijn paspoort
[ afbeelding ]
Wat lief en wat een pracht dieren bollokusquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
en hier zijn paspoort
[ afbeelding ]
Welkom Gerardje! Top, je wordt vast net zo een kanjer als je naamgenoot.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
en hier zijn paspoort
[ afbeelding ]
Geweldig !quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
en hier zijn paspoort
[ afbeelding ]
Lol wat ziekquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
en hier zijn paspoort
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lol wat ziek![]()
Ik wil hem wel kopen voor de slacht
Mijn koe heet gewoon sharon14
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lol wat ziek![]()
Ik wil hem wel kopen voor de slacht
Mijn koe heet gewoon sharon14
ohh mooiquote:
Van de omgeving kon je alleen een bergtopje zien in de verte en dichterbij op zo'n 1000 meter wat topjes van bomen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:15 schreef Nostalgist het volgende:
Hai Gerard, just a few questions out of curiosity :
- Wat kun je vanuit het huis van de omgeving daar zien ?
- Werd je niet gek van de pizza's en piccolini's eten?
- Wat is de connectie met Eric van DGK ?
- Welk inzicht heeft het NLP boek je gegeven ?
- Welke NLP technieken heb je in het huis toegepast ?
Alvast bedankt !
heel apart om me zo te zien.quote:
Welkom!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
heel apart om me zo te zien.
Heb net de 1e aflevering gezien van 13 februari
Ga morgen nog wat meer zien.
Fenneke heeft alle liveshows en alle streams op dvd
Zijn er inmiddels meer dan 300 !!
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
"heel apart om me zo te zien.
Ga morgen nog wat meer zien....."
Ja dat wordt bankhangen, de komende twee weken...heerlijk toch met fenneke en de hondjes weer in
de buurt. Je had een scherpe blik betreffende de bewoners! Ben heel benieuwd hoe je nu terugkijkt, weet zeker dat je keer op keer bevestigd zal worden in je gevoel.
Ben zo supertrots op jullie commentaren..dank jullie welquote:Op zondag 1 mei 2011 01:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom!
Je was de grote favoriet van de FOK!ers!
Leuk dat we je af en toe FOK! hoorden noemen in het huis.
Ik zal even een verified account voor je aanvragen.
Terecht trotsquote:Op zondag 1 mei 2011 01:12 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Ben zo supertrots op jullie commentaren..dank jullie wel
Ja ik weet mijn vrienden te kiezen en ben heel blij dat ik nu 2 echte vrienden erbij heb !quote:
Denk dat je nog wel achter ware aard van Alex gaat komen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:16 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Ja ik weet mijn vrienden te kiezen en ben heel blij dat ik nu 2 echte vrienden erbij heb !
Alex komt deze week al logeren en zodra Karim terug is gaan we met zn 3en een leuke tijd maken
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat je nog wel achter ware aard van Alex gaat komen.
hey is een goed ideequote:Op zondag 1 mei 2011 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
misschien een tip om een boek te schrijven.....'Hoe wordt ik miljonair voor Dummy's'
En met Alex was die klik er denk ik ook wel. Gerard leek soms wel wat moe te worden van Karim.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:24 schreef Greys het volgende:
Denk je dat Karim en jij vrienden voor het leven blijven?
Dat was volgens mij de enige 'ware liefde' die er in het huis was. Klinkt misschien raar.
Maar jullie band was veel mooier en echter dan welk 'stelletje' dan ook daar.
Precies...ik denk dat veel mensen iets van je kunnen lerenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:22 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
hey is een goed idee
Ben wel van plan om iets te doen om mensen te motiveren om meer uit zichzelf te halen waardoor ze hun doelen, welke dat ook zijn, binnen handbereik krijgen
Ikzelf doe dat door dichtbij mezelf te blijven, te durven, duidelijke doelen te stellen en keuzes te maken, zeg maar knopen door te hakken om die doelen vervolgens ook te bereiken.
Karim en Gerard leken elkaar soms echt door één simpele blik te begrijpen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En met Alex was die klik er denk ik ook wel. Gerard leek soms wel wat moe te worden van Karim.
Dat heb ik inderdaad ook gezien.Voelden elkaar ook vaak goed aan qua gesprekken.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Karim en Gerard leken elkaar soms echt door één simpele blik te begrijpen.
Ik vond het echt heel bijzonder om te zien.
LSquote:Op zondag 1 mei 2011 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat je nog wel achter ware aard van Alex gaat komen.
En vergeet het duo-plassen op een sokkel nietquote:Op zondag 1 mei 2011 01:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
LS![]()
Alex is best lief, Laura had er niet bij moeten zijn
Maaaar als het op echte vriendschap aan gaat zet ik mijn geld op Karim in
Mensen die elkaar aankijken en weten wat de ander bedoelt duidt op een sterke band.
Dat ziet Gerard zelf wel op die 300 DVD'squote:Op zondag 1 mei 2011 01:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
LS![]()
Alex is best lief, Laura had er niet bij moeten zijn
Maaaar als het op echte vriendschap aan gaat zet ik mijn geld op Karim in
Mensen die elkaar aankijken en weten wat de ander bedoelt duidt op een sterke band.
Daar is het allemaal mee begonnen, daar is de band sterker door gewordenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En vergeet het duo-plassen op een sokkel niet
oke oke, niemand is perfect laiverdquote:Op zondag 1 mei 2011 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat ziet Gerard zelf wel op die 300 DVD's
Wat voor achterbakse streken Alex had achter zijn rug om en geen ballen hebben om Gerard te steunen als dat nodig was. Karim heb ik er niet op kunnen betrappen.
Maar nu zeggen we er niets meer over, want anders kent Gerard de inhoud van zijn film al.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
oke oke, niemand is perfect laiverden dat achterbakse gedoe hebben veel bewoners zich schuldig aan gemaakt, behalve Gerard en Karim. Zelfs Sharon is door de mand gevallen met de terug keer vaan Servio.
Ik ga zeker daar wat mee doen .. wordt vervolgdquote:Op zondag 1 mei 2011 01:40 schreef Fikkert2 het volgende:
Het zou tof zijn als je een video verslag online zet van je zeiltrip met Karim en Alex, denk dat je best wat volgers zult hebben.
Tip: laat Falex filmen
Karim en ik zijn vrienden voor t levenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:24 schreef Greys het volgende:
Denk je dat Karim en jij vrienden voor het leven blijven?
Dat was volgens mij de enige 'ware liefde' die er in het huis was. Klinkt misschien raar.
Maar jullie band was veel mooier en echter dan welk 'stelletje' dan ook daar.
300 dvd's? Dan ben je nog wel ff bezigquote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
heel apart om me zo te zien.
Ga morgen nog wat meer zien.
Fenneke heeft alle liveshows en alle streams op dvd
Zijn er inmiddels meer dan 300 !!
Yes you have!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:49 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[..]
Karim en ik zijn vrienden voor t leven
Wat dat betreft heb ik de hoofdpijs !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |