Leuk! Graag gedaan en jij ook bedankt Gerardquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)r+de+fans?show=video
[ afbeelding ]
Wij moeten jou bedanken Gerard, niet zo bescheiden doen he? Deed je in het huis ook niet
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:01 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Diep ontroerd vanavond, dat maakt jou zo;n mooi mens. Moet me nog even van het hart, zelfs in de Dailey van vanavond wist je het nog mooi voor ons te maken. Verder is het uit met SST voor mij, ik vind er niks meer aan. Kan me nu niet meer boeien.Ga je goed jongen en je vrouwke en hondenkindjes ook.
Mooie foto.quote:
Dat spreekt inderdaad boekdelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Er is geen bewoner geweest die uberhaupt zo'n positief danktopic heeft gekregen he?
Meer dan verdiend!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
Ik ga er ook niet teveel woorden over zeggen .... maar je hebt het TOP gedaan Geer!
Er is hier in de tussentijd een stiertje geboren die trots je naam mag dragen
[ afbeelding ]
en hier zijn paspoort
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
Ik ga er ook niet teveel woorden over zeggen .... maar je hebt het TOP gedaan Geer!
[ afbeelding ]
en hier zijn paspoort
[ afbeelding ]
Wat lief en wat een pracht dieren bollokusquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
en hier zijn paspoort
[ afbeelding ]
Welkom Gerardje! Top, je wordt vast net zo een kanjer als je naamgenoot.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
en hier zijn paspoort
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |