abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:35:34 #101
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_96126295
Gerard je bent zo'n mooi mens.
Weken lang heb ik van jou samen met Karim genoten, ik was niet weg te slaan van de streams.
Gisteren was daardoor een zwarte dag en ben bang dat ik het laatste loodje om af te kijken niet meer trek van al die shallow bewoners.
Je boft want je gaat terug naar een heerlijk leven met Fenneke dus sowieso blijf jij de gederfde winnaar en daar heb ik vrede mee.

Nu ben ik natuurlijk voor Karim want dat is zeker ook een schatje!

Dikke dikke kus

Eva
pi_96128247
Gerard bedankt voor alles. Je was de leukste bewoner. Er is een verschil tussen wat mensen op tv zien en wat de 'echte' fans zien die ook de streams kijken. Daarnaast is Net5 een breezersletdoelgroep, meisjes die Joanna leuk vinden. Stemmen tussen jouw en Karim waren daarom verdeeld.

Nogmaals bedankt voor de mooie weken, de oprechtheid, de humor, de passie, de leuke initiatieven en de bevlogenheid waarmee jij Secret Story glans gaf.

Een grote fan van je, Meneertje.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_96128825
Gerard, you are simply the Best!
pi_96131980
Bedankt Gerard!
pi_96132915
Held. _O_ Jij was vanaf het begin de reden om naar secret story te kijken. En niet op een "zodat ik stiekem op je kon fappen" manier, maar puur doordat het boeiend was hoe jij het spel speelde. En zelfs nadat alle geheimen eruit waren, was het boeiend om te zien hoe jij met mensen omgaat en je eigen keuzes maakt.

Je had er veel langer in moeten blijven en laten we eerlijk zijn, als de juiste mensen deze week genomineerd waren, dan was dat ook gebeurt.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:50:39 #106
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96134593
Gerard, een echt mens die het leven snapt, bedankt man voor al je leuke en mooie monenten. jammer genoeg werd de finale je niet gegeund door het script. Welkom thuis en geniet van al het mooi's dat het leven jou te bieden heeft. Respect voor je hoor _O_ _O_ _O_ w/ w/ w/
Ik haat gluiperds........
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:35:18 #107
143001 Prospera
Verfrissend
pi_96142537
Hey Gerard, wat heb ik de laatste 10 weken enorm genoten van jouw spel, je volharding, je uitbundigheid en vooral die vriendschap die je hebt opgebouwd met Karim.

Man, wat was jij een doorn in het oog van de productie :)
Natuurlijk moest in het Net5 kader jullie pact gebroken worden, jullie zijn nu eenmaal niet
de doelgroep, Jo wel, en het gaat om geld en kijkcijfers.

Bij 15 jo's of mo's was ik heul niet gaan kijken, nu jij weg bent hoop ik dat toch Karim zijn droom waar kan maken in een plek in de finale.
Jij was goed in het analyseren en Karim is mijn favoriet als vrijbuiter.

Jullie zijn een yin yang koppel.
Jammer dat jullie uit elkaar zijn, maar dat moest voor het spel.
Hopelijk houdt Karim het nog 2 weken zonder jou uit en krijgt hij in elk geval zijn
kluisinhoud zodat hij vrijelijk de wereld kan gaan verkennen.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_96144860
Welkom Geer! Ik mis nu je wijze lessen en uitspraken.. erg jammer.. en je bent een man van woord.. die zich niet door NET 5 laat manipuleren.. eindelijk!
Ik wens je alle geluk en het beste met de mensen waar van je houd!

Bedankt voor je leuke deelname en vooral je humor!

Maarten
pi_96145455
Gerard, dank je voor het plezier dat je hebt gegeven en dat ik nu tijd en energie overhoud omdat de sst me na jouw vertrek me niet meer boeit.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_96145493
Godsamme, mijn eerste kippenvelmoment op Fok! Gerard, ik denk niet dat het nodig is dat ik meer zeg, iedereen was me voor. ;) Maar toch, super gedaan! Je mag trots zijn op jezelf.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_96146648
Géééérard!!!!!!
Goed gedaan, jochie!
pi_96150819
GEEEERAAAAARD *O* *O*
Dat zou jij wel willen weten.
pi_96152648
Je zit nu nog in de studio, straks lekker naar je vrouw toe.
Heel erg genoten van jou spel en humor en aanwezigheid daar.
Was gisteren echt pissed en overtuigd dat het een complot was.
Nu beetje afgekoeld en erg jammer dat je eruit bent, hoop dat nu dan Karim en Sharon in de finale komen.
Ook 2 hele fijne en ECHTE mensen.
De rest van de jankers kan me gestolen worden.
Welkom terug in ned. iig. _O_ _O_ _O_ _O_
pi_96157931

:W
pi_96158105
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]

:W
Hondje. _O_
pi_96158559
Gerard .... Ik baal enorm dat jij het huis moest verlaten!! Ik heb in het begin even aan je moeten wennen, ik kreeg geen hoogte van je en vond je eigenlijk maar een vreemd en irritant mannetje, naarmate ik meer van je zag begon ik je meer te waarderen, te begrijpen, en uiteindelijk ben je mijn absolute favoriet geworden, jij bent de reden dat ik Secret Story ben blijven volgen! Ik had graag een finale gezien tussen jou, Karim en Sharon waarbij ik de winst dan aan karim of Sharon gunde (puur gezien het feit dat jij het geld niet nodig hebt) maar een plek in de finale had je absoluut verdiend!! Helaas is het anders gelopen .... Ik denk dat als je alle tweets op twitter met #sstnl eens gaat teruglezen dat je kunt zien hoe populair je was bij de vaste kijkers van Secret Story (die over het algemeen meer negatieve dan positieve tweets versturen ... ) ..... Ik vind je een absolute topper!! Je bent een vent met het hart op de goede plaats ... geniet van je vrijheid, van Fenneke en je hondjes, you deserve everything life has given you ....

XXX Mounia
pi_96158844
Diep ontroerd vanavond, dat maakt jou zo;n mooi mens. Moet me nog even van het hart, zelfs in de Dailey van vanavond wist je het nog mooi voor ons te maken. Verder is het uit met SST voor mij, ik vind er niks meer aan. Kan me nu niet meer boeien.
Ga je goed jongen en je vrouwke en hondenkindjes ook.
pi_96159155
http://www.secretstory.nl(...)r+de+fans?show=video

Wij moeten jou bedanken Gerard, niet zo bescheiden doen he? Deed je in het huis ook niet :P
pi_96159715
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)r+de+fans?show=video

[ afbeelding ]

Wij moeten jou bedanken Gerard, niet zo bescheiden doen he? Deed je in het huis ook niet :P
Leuk! Graag gedaan en jij ook bedankt Gerard ^O^
Dat zou jij wel willen weten.
pi_96160131
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:01 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Diep ontroerd vanavond, dat maakt jou zo;n mooi mens. Moet me nog even van het hart, zelfs in de Dailey van vanavond wist je het nog mooi voor ons te maken. Verder is het uit met SST voor mij, ik vind er niks meer aan. Kan me nu niet meer boeien.Ga je goed jongen en je vrouwke en hondenkindjes ook.
Hier sluit ik mij bij aan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2011 @ 23:14:18 #121
163650 Greys
pi_96162169
Er is geen bewoner geweest die uberhaupt zo'n positief danktopic heeft gekregen he?
Meer dan verdiend! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96162546
Jammer dat je er uit bent Gerard. JIj verdiende echt een plek in de Finale. Mijn motivatie om nu STT is een ieder geval een stuk lager. Ik heb in ieder gavel erg van je genoten. _O_ :W
pi_96166484
pi_96166642
Hoe één man van niets iets kan maken.

Daar waar de rest doet of hun geluk van Secret Story afhangt, jij straalde het uit al te zijn.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_96166728
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 01:16 schreef missmistreated het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto.
Van een mooi mens.
Secret Story ,is anders met jou afwezigheid.
Ik hoop dat,dat je maatjes de finale winnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')