abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:35:34 #101
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_96126295
Gerard je bent zo'n mooi mens.
Weken lang heb ik van jou samen met Karim genoten, ik was niet weg te slaan van de streams.
Gisteren was daardoor een zwarte dag en ben bang dat ik het laatste loodje om af te kijken niet meer trek van al die shallow bewoners.
Je boft want je gaat terug naar een heerlijk leven met Fenneke dus sowieso blijf jij de gederfde winnaar en daar heb ik vrede mee.

Nu ben ik natuurlijk voor Karim want dat is zeker ook een schatje!

Dikke dikke kus

Eva
pi_96128247
Gerard bedankt voor alles. Je was de leukste bewoner. Er is een verschil tussen wat mensen op tv zien en wat de 'echte' fans zien die ook de streams kijken. Daarnaast is Net5 een breezersletdoelgroep, meisjes die Joanna leuk vinden. Stemmen tussen jouw en Karim waren daarom verdeeld.

Nogmaals bedankt voor de mooie weken, de oprechtheid, de humor, de passie, de leuke initiatieven en de bevlogenheid waarmee jij Secret Story glans gaf.

Een grote fan van je, Meneertje.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_96128825
Gerard, you are simply the Best!
pi_96131980
Bedankt Gerard!
pi_96132915
Held. _O_ Jij was vanaf het begin de reden om naar secret story te kijken. En niet op een "zodat ik stiekem op je kon fappen" manier, maar puur doordat het boeiend was hoe jij het spel speelde. En zelfs nadat alle geheimen eruit waren, was het boeiend om te zien hoe jij met mensen omgaat en je eigen keuzes maakt.

Je had er veel langer in moeten blijven en laten we eerlijk zijn, als de juiste mensen deze week genomineerd waren, dan was dat ook gebeurt.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:50:39 #106
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96134593
Gerard, een echt mens die het leven snapt, bedankt man voor al je leuke en mooie monenten. jammer genoeg werd de finale je niet gegeund door het script. Welkom thuis en geniet van al het mooi's dat het leven jou te bieden heeft. Respect voor je hoor _O_ _O_ _O_ w/ w/ w/
Ik haat gluiperds........
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:35:18 #107
143001 Prospera
Verfrissend
pi_96142537
Hey Gerard, wat heb ik de laatste 10 weken enorm genoten van jouw spel, je volharding, je uitbundigheid en vooral die vriendschap die je hebt opgebouwd met Karim.

Man, wat was jij een doorn in het oog van de productie :)
Natuurlijk moest in het Net5 kader jullie pact gebroken worden, jullie zijn nu eenmaal niet
de doelgroep, Jo wel, en het gaat om geld en kijkcijfers.

Bij 15 jo's of mo's was ik heul niet gaan kijken, nu jij weg bent hoop ik dat toch Karim zijn droom waar kan maken in een plek in de finale.
Jij was goed in het analyseren en Karim is mijn favoriet als vrijbuiter.

Jullie zijn een yin yang koppel.
Jammer dat jullie uit elkaar zijn, maar dat moest voor het spel.
Hopelijk houdt Karim het nog 2 weken zonder jou uit en krijgt hij in elk geval zijn
kluisinhoud zodat hij vrijelijk de wereld kan gaan verkennen.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_96144860
Welkom Geer! Ik mis nu je wijze lessen en uitspraken.. erg jammer.. en je bent een man van woord.. die zich niet door NET 5 laat manipuleren.. eindelijk!
Ik wens je alle geluk en het beste met de mensen waar van je houd!

Bedankt voor je leuke deelname en vooral je humor!

Maarten
pi_96145455
Gerard, dank je voor het plezier dat je hebt gegeven en dat ik nu tijd en energie overhoud omdat de sst me na jouw vertrek me niet meer boeit.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_96145493
Godsamme, mijn eerste kippenvelmoment op Fok! Gerard, ik denk niet dat het nodig is dat ik meer zeg, iedereen was me voor. ;) Maar toch, super gedaan! Je mag trots zijn op jezelf.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_96146648
Géééérard!!!!!!
Goed gedaan, jochie!
pi_96150819
GEEEERAAAAARD *O* *O*
Dat zou jij wel willen weten.
pi_96152648
Je zit nu nog in de studio, straks lekker naar je vrouw toe.
Heel erg genoten van jou spel en humor en aanwezigheid daar.
Was gisteren echt pissed en overtuigd dat het een complot was.
Nu beetje afgekoeld en erg jammer dat je eruit bent, hoop dat nu dan Karim en Sharon in de finale komen.
Ook 2 hele fijne en ECHTE mensen.
De rest van de jankers kan me gestolen worden.
Welkom terug in ned. iig. _O_ _O_ _O_ _O_
pi_96157931

:W
pi_96158105
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]

:W
Hondje. _O_
pi_96158559
Gerard .... Ik baal enorm dat jij het huis moest verlaten!! Ik heb in het begin even aan je moeten wennen, ik kreeg geen hoogte van je en vond je eigenlijk maar een vreemd en irritant mannetje, naarmate ik meer van je zag begon ik je meer te waarderen, te begrijpen, en uiteindelijk ben je mijn absolute favoriet geworden, jij bent de reden dat ik Secret Story ben blijven volgen! Ik had graag een finale gezien tussen jou, Karim en Sharon waarbij ik de winst dan aan karim of Sharon gunde (puur gezien het feit dat jij het geld niet nodig hebt) maar een plek in de finale had je absoluut verdiend!! Helaas is het anders gelopen .... Ik denk dat als je alle tweets op twitter met #sstnl eens gaat teruglezen dat je kunt zien hoe populair je was bij de vaste kijkers van Secret Story (die over het algemeen meer negatieve dan positieve tweets versturen ... ) ..... Ik vind je een absolute topper!! Je bent een vent met het hart op de goede plaats ... geniet van je vrijheid, van Fenneke en je hondjes, you deserve everything life has given you ....

XXX Mounia
pi_96158844
Diep ontroerd vanavond, dat maakt jou zo;n mooi mens. Moet me nog even van het hart, zelfs in de Dailey van vanavond wist je het nog mooi voor ons te maken. Verder is het uit met SST voor mij, ik vind er niks meer aan. Kan me nu niet meer boeien.
Ga je goed jongen en je vrouwke en hondenkindjes ook.
pi_96159155
http://www.secretstory.nl(...)r+de+fans?show=video

Wij moeten jou bedanken Gerard, niet zo bescheiden doen he? Deed je in het huis ook niet :P
pi_96159715
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)r+de+fans?show=video

[ afbeelding ]

Wij moeten jou bedanken Gerard, niet zo bescheiden doen he? Deed je in het huis ook niet :P
Leuk! Graag gedaan en jij ook bedankt Gerard ^O^
Dat zou jij wel willen weten.
pi_96160131
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:01 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Diep ontroerd vanavond, dat maakt jou zo;n mooi mens. Moet me nog even van het hart, zelfs in de Dailey van vanavond wist je het nog mooi voor ons te maken. Verder is het uit met SST voor mij, ik vind er niks meer aan. Kan me nu niet meer boeien.Ga je goed jongen en je vrouwke en hondenkindjes ook.
Hier sluit ik mij bij aan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2011 @ 23:14:18 #121
163650 Greys
pi_96162169
Er is geen bewoner geweest die uberhaupt zo'n positief danktopic heeft gekregen he?
Meer dan verdiend! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96162546
Jammer dat je er uit bent Gerard. JIj verdiende echt een plek in de Finale. Mijn motivatie om nu STT is een ieder geval een stuk lager. Ik heb in ieder gavel erg van je genoten. _O_ :W
pi_96166484
pi_96166642
Hoe één man van niets iets kan maken.

Daar waar de rest doet of hun geluk van Secret Story afhangt, jij straalde het uit al te zijn.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_96166728
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 01:16 schreef missmistreated het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto.
Van een mooi mens.
Secret Story ,is anders met jou afwezigheid.
Ik hoop dat,dat je maatjes de finale winnen
pi_96167597
Welkom gerard, paar weken te vroeg maar ja het is niet anders..
Ik heb met erg veel plezier naar je gekeken. Jij en Karim hielden de boel draagzaam om te volgen.
Ben bang dat het nu helemaal niks anders meer wordt dan een heen en weer geslinger tussen een saaie dooie boel en de drama-momenten van Mo en Jo..
Ik hoop dat Karim het samen met Sharon nog een beetje leuk kan houden maar dat zal toch heel anders zijn.
Geniet van je nieuw hervonden vrijheid, je hebt het top gedaan! ^O^
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
  zaterdag 30 april 2011 @ 03:14:36 #127
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_96167773
Hoop je snel hier te zien Gerard, jammer dat je eruit bent ......

.
  zaterdag 30 april 2011 @ 08:20:44 #128
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96168524
Vind dit een mooie topic en Gerard verdient ook zo'n topic. ^O^
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zaterdag 30 april 2011 @ 09:07:19 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96168759
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Er is geen bewoner geweest die uberhaupt zo'n positief danktopic heeft gekregen he?
Meer dan verdiend! ^O^
Dat spreekt inderdaad boekdelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_96168824
Hai Gerard, just a few questions out of curiosity :

- Wat kun je vanuit het huis van de omgeving daar zien ?
- Werd je niet gek van de pizza's en piccolini's eten?
- Wat is de connectie met Eric van DGK ?
- Welk inzicht heeft het NLP boek je gegeven ?
- Welke NLP technieken heb je in het huis toegepast ?

Alvast bedankt ! ^O^
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:49:39 #131
45354 ariehaan
voelt zich weer kiplekker
pi_96170071
Welkom Gerard.

Ik ben niet zo'n jankerd, maar toch zijn er tijdens Secret Story twee momenten geweest dat ik tranen over mijn wang voelde rollen.

De eerste keer was toen je genomineerd stond en met een overweldigend percentage stemmen het huis weer in mocht. Juist omdat aan je verteld werd hoe geliefd je bent, volgens mij een enorme opsteker, maakte het voor mij emotioneel.

De tweede keer was gisteren tijdens de daily, toen je Fenneke weer zag. De manier waarop jullie elkaar aankeken en de liefde die daaruit sprak, fantastisch!

Je hebt voor mij SST leuk om te volgen gemaakt, samen met Karim en FOK! niet te vergeten en ik vond het ook geweldig dat Pablolaatje hier reageerde.

Ik houd nog even deze ui aan, zodat je kunt zien dat veel FOK!kers achter je stonden.
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:45:34 #132
185670 Poezewoes
pi_96171315
Gerard dit is wat je mist vandaag nu je thuis bent!!

De taart van MO!
pi_96171938
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:35:55 #134
185670 Poezewoes
pi_96172606
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:09 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
|Mooi gdaan Flachbox ^O^
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:06:35 #135
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_96173297
Gerard, welkom terug in Nederland.

Ik heb van je deelname aan SST genoten. Samen met Karim hebben jullie voor mooie tv gezorgd,
Dank daarvoor ^O^
Ook ik had je heel graag een finaleplek gegund, die had je verdiend. Maar helaas, de produktie/regie, of wie dan ook, besliste anders.

Geniet van je vrijheid, je vrouw en hondjes _O_
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_96173727
Welkom gerard en bedankt voor al de leuke momenten in het huis.Vanaf het begin van het programma waren jij geer sharon en karim mijn favo,s, vind het echt jammer dat je voor de finale er uit moest.Had jullie drie graag samen daar in willen zien staan, maar helaas.Nogmaals heel veel dank gerard ook aan fenneke en geniet samen met haar en de hondjes en je boot natuurlijk van je vrijheid. Groetjes bamby xxx :) _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door bamby op 30-04-2011 16:19:02 ]
pi_96175414
Welkom Gerard. Je hebt gemaakt dat ik bleef kijken naar Secret Story. Jij en Karim waren de smaakmakers. Jammer dat je het niet tot de finale hebt kunnen brengen maar ik denk dat je wel erg blij bent weer bij je prachtige vrouw en lieve hondjes te zijn. Ik hoop je ook op Fok te kunnen verwelkomen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:32:41 #138
341013 OmaNijn
Fan van Gerard en Sharon
pi_96176339
Mijn allereerste reactie op dit forum. Waar ik met zoveel lol de afgelopen weken heb mee gelezen. De reacties hier waren voor mij de enige reden om nog te kijken naar Secret Story. Geweldig.
Jij, Sharon en Karim zijn voor mij de toppers. Ik zou met jullie wel een drankje willen drinken. Jammer dat er één op een waardeloze manier weg moest.

Bedankt voor je geweldige bijdrage aan een, voor de rest waardeloos, programma.

Veel geluk, groetjes oma Nijn
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:44:30 #139
341104 miss-pinguin
Ice koud de liefste
pi_96176548
Welcome home Gerard bedankt voor de leuke uurtjes die je ons bezorgt hebt in het huis.

Hoop dat je vriendschap met Karim blijvend is jullie waren de enige die eerlijk en oprecht waren.

Misschien dat we hier nog van je horen en anders roep ik wel een keer nog 1x heel hard Geraaaaaaaaaaard, als ik je hier in de stad mss ooit eens een keer tegen kom.
  zaterdag 30 april 2011 @ 16:14:38 #140
336978 bollokus
raar menneke!
pi_96177090
Ik ga er ook niet teveel woorden over zeggen .... maar je hebt het TOP gedaan Geer!

Er is hier in de tussentijd een stiertje geboren die trots je naam mag dragen :P

en hier zijn paspoort ;)

mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_96177228
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
Ik ga er ook niet teveel woorden over zeggen .... maar je hebt het TOP gedaan Geer!

Er is hier in de tussentijd een stiertje geboren die trots je naam mag dragen :P

[ afbeelding ]

en hier zijn paspoort ;)

[ afbeelding ]
^O^
pi_96177252
quote:

[ afbeelding ]

en hier zijn paspoort ;)

[ afbeelding ]
^O^ w/ _O_
pi_96177271
quote:

[ afbeelding ]

en hier zijn paspoort ;)

[ afbeelding ]
Wat lief en wat een pracht dieren bollokus ^O^
  zaterdag 30 april 2011 @ 16:29:11 #144
337410 Ginosa
Per Sempre
pi_96177375
Gerard,

ik vind je een goed mens. Dankzij jou heb ik met veel plezier SST gevolgd.

Het ga je goed !!!
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 16:37:18 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_96177541
Gerard, erg jammer dat je uit het huis bent. Had je graag tot de laatste dag daar willen meemaken. Fijn dat je daar de 'vaste rots' was, altijd jezelf, voor zover dat kan met camera's op je gericht.
Je hebt er iig goede vrienden aan over gehouden, de berichten in dit 'Gerard-topic' en nu zelfs een stierkalfje met jouw naam! Dat zegt toch wel wat he?

Geniet lekker van het weerzien met je vrouw en de hondjes en bedankt voor de mooie momenten ^O^
pi_96177582
Gerard voor jou, Karim en het programma doodzonde dat je eruit bent.
Smaakmaker pursang samen met Karim.
Nooit een daily gezien die zoveel leuk materiaal had over een vertrekkende bewoner en er zoveel aandacht aan werd besteed, zegt toch wel genoeg!!!!
Fenneke is al op de hoogte van het Captopic, kijk er eens zou ik zeggen!
Je hebt vele mensen leuke momenten bezorgd om vast te leggen.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 17:01:17 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_96178074
Bol, wat ontzettend leuk. Ik weet zeker dat Geer dit enorm kan waarderen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96178227
quote:

[ afbeelding ]

en hier zijn paspoort ;)

[ afbeelding ]
Welkom Gerardje! Top, je wordt vast net zo een kanjer als je naamgenoot.
pi_96180017
Gerard; Mijn zoon en ik noemde jou altijd Pietje Bel. Van de
grappige dansjes, mooie gesprekken, hylarische momenten, jouw
relatieveringsvermogen en jouw geduld hebben we genoten.
Je was ook nooit te beroerd om je handen te laten wapperen.
Geniet samen met Fenneke en de dieren van het bijelkaar zijn.
Bedankt voor de leuke t.v. momenten, je was de reden dat we keken.
pi_96181324
Gerard ben je niet blij dat je eruit bent? En nu kan zien hoe het gestuurd wordt door achter om Mo naar de finale te helpen. Het is een spel wat door achter gespeeld wordt en jullie waren de poppen voor de t .v. uitzendingen. Jij had het volgens mijn wel vaak door dat er iets niet klopte.
pi_96181836
Een stier vernoemd :D

Bedankt voor de lol en zo
pi_96185415
Geer bedankt kerel!

Je was voor mij het lichtpuntje in de ergenis die de meeste andere bewoners bij me opriepen. Helaas houdt door jou vertrek deze RLS voor mij op. Zonder jou is er geen reet meer aan.

Bedankt Gerard en Fokkers ook bedankt voor het lachen in de cossen en tot de volgende RLS!
pi_96185526
quote:

[ afbeelding ]

en hier zijn paspoort ;)

[ afbeelding ]
Geweldig ! _O_
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:33:34 #154
2018 PC eend
relativist
pi_96185748
quote:

[ afbeelding ]

en hier zijn paspoort ;)

[ afbeelding ]
Lol wat ziek :+
Ik wil hem wel kopen voor de slacht :P

Mijn koe heet gewoon sharon14 w/
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96186395
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

_O-
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 22:08:40 #156
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96187082
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

8)7
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_96193255
gerard bedankt voor de leuke tv momenten!!
Wij hebben genoten van jou.

zondag 1 mei 2011 @ 00:29:16 #158
2018 PC eend
relativist
pi_96193999
Heej gerard, ik ben je grootste fan :)
Ik heb een poster boven mijn bed een standbeeld in de tuin en in mijn huiskamer een altaar :Y

Ik snap niet dat jij een boot hebt want volgens mij kan jij over water lopen :+
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96194008
lolol
  zondag 1 mei 2011 @ 00:29:46 #160
342683 Sorry...
Sorry dat ik besta !
pi_96194011
Mmmmmm lekker....Gerard in da house ! Mmmmm lekker bijdehandjuhsssss !!
...
pi_96194029
echt heeeeeeeel jammer dat je weg bent maar welkom hier op fok
pi_96194096
pi_96194728
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 00:32 schreef missmistreated het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 mei 2011 @ 00:49:58 #164
163650 Greys
pi_96194801
quote:
[ afbeelding ]
Mooi!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96194835
quote:
[ afbeelding ]
Heel mooi
  zondag 1 mei 2011 @ 00:56:31 #166
168093 Soury
Squeek
pi_96194984
quote:
[ afbeelding ]
ohh mooi ^O^
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_96195219
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:15 schreef Nostalgist het volgende:
Hai Gerard, just a few questions out of curiosity :

- Wat kun je vanuit het huis van de omgeving daar zien ?
- Werd je niet gek van de pizza's en piccolini's eten?
- Wat is de connectie met Eric van DGK ?
- Welk inzicht heeft het NLP boek je gegeven ?
- Welke NLP technieken heb je in het huis toegepast ?

Alvast bedankt ! ^O^
Van de omgeving kon je alleen een bergtopje zien in de verte en dichterbij op zo'n 1000 meter wat topjes van bomen.
Ik keek daar graag naar om toch een beetje te aarden met de echte wereld zeg maar.
Na de 2e keer pizza's heb ik lekker een bammetje met pindakaas gesmeerd voor mezelf. T viel wel mee denk dat we 4 keer pizza hebben gehad
Eric is een goede vriend van me
Het NLP boek kende ik inhoudelijk al maar heb ik ook meegenomen om te delen met eventuele toekomstige maten in het huis zodat ze er mogelijk hun voordeel mee konden doen.
Heb met name het ooglezen gebruikt zodat ik kon zien wanneer ze logen zeg maar..
pi_96195248
pi_96195267
quote:
[ afbeelding ]
heel apart om me zo te zien.

Heb net de 1e aflevering gezien van 13 februari
Ga morgen nog wat meer zien.
Fenneke heeft alle liveshows en alle streams op dvd
Zijn er inmiddels meer dan 300 !!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 mei 2011 @ 01:06:55 #170
163650 Greys
pi_96195305
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Welkom!
Je was de grote favoriet van de FOK!ers! :)
Leuk dat we je af en toe FOK! hoorden noemen in het huis.

Ik zal even een verified account voor je aanvragen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96195428
quote:

[..]

"heel apart om me zo te zien.

Ga morgen nog wat meer zien....."

Ja dat wordt bankhangen, de komende twee weken...heerlijk toch met fenneke en de hondjes weer in
de buurt. Je had een scherpe blik betreffende de bewoners! Ben heel benieuwd hoe je nu terugkijkt, weet zeker dat je keer op keer bevestigd zal worden in je gevoel.

[ Bericht 6% gewijzigd door Wolkje21 op 01-05-2011 01:13:24 (Quote ging mis) ]
'What you see is what you get, nothing more nothing less'......
pi_96195437
Ik zal ff een verified account voor al die kuddedieren van je aanvragen :P
pi_96195447
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Welkom!
Je was de grote favoriet van de FOK!ers! :)
Leuk dat we je af en toe FOK! hoorden noemen in het huis.

Ik zal even een verified account voor je aanvragen.
Ben zo supertrots op jullie commentaren..dank jullie wel
  zondag 1 mei 2011 @ 01:12:58 #174
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_96195472
Hé Gerard....je was top!
Jammer dat je eruit moest :Y
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 mei 2011 @ 01:13:08 #175
163650 Greys
pi_96195479
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:12 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Ben zo supertrots op jullie commentaren..dank jullie wel
Terecht trots :)
Een heel topic vol zonder een negatief commentaar, da's redelijk uniek, dat zal jij ook wel weten als je vaker op FOK! kwam :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96195586
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:11 schreef Wolkje21 het volgende:

[..]

Ja ik weet mijn vrienden te kiezen en ben heel blij dat ik nu 2 echte vrienden erbij heb !
Alex komt deze week al logeren en zodra Karim terug is gaan we met zn 3en een leuke tijd maken
  zondag 1 mei 2011 @ 01:18:03 #177
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_96195623
misschien een tip om een boek te schrijven.....'Hoe word ik miljonair voor Dummy's' ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door HiDiHo op 01-05-2011 01:25:19 ]
pi_96195712
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:16 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Ja ik weet mijn vrienden te kiezen en ben heel blij dat ik nu 2 echte vrienden erbij heb !
Alex komt deze week al logeren en zodra Karim terug is gaan we met zn 3en een leuke tijd maken
Denk dat je nog wel achter ware aard van Alex gaat komen.
  zondag 1 mei 2011 @ 01:22:07 #179
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_96195723
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

})
pi_96195734
quote:
12s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
misschien een tip om een boek te schrijven.....'Hoe wordt ik miljonair voor Dummy's' ;)
hey is een goed idee
Ben wel van plan om iets te doen om mensen te motiveren om meer uit zichzelf te halen waardoor ze hun doelen, welke dat ook zijn, binnen handbereik krijgen

Ikzelf doe dat door dichtbij mezelf te blijven, te durven, duidelijke doelen te stellen en keuzes te maken, zeg maar knopen door te hakken om die doelen vervolgens ook te bereiken.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 mei 2011 @ 01:24:26 #181
163650 Greys
pi_96195775
Denk je dat Karim en jij vrienden voor het leven blijven? O+
Dat was volgens mij de enige 'ware liefde' die er in het huis was. Klinkt misschien raar.
Maar jullie band was veel mooier en echter dan welk 'stelletje' dan ook daar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96195826
Is er ook (wereld)nieuws, waarvan je zegt, dat je eigenlijk wel vond dat dat naar binnen gebracht had moeten worden?
Tsunami Japan, opstand Midden-Oosten of iets anders?
pi_96195836
Met name keuzes durven maken...dat is niet een hele makkelijke, je ziet het ook terug in SST.

Doe de groeten aan Alex, ik heb twee weken geleden ( of drie alweer?) een etentje met hem gehad bij Endemol in duivendrecht. Was erg leuk!
Alex moet alleen dat " durven" nog wat meer onder de knie krijgen ;-)
'What you see is what you get, nothing more nothing less'......
  One tough cookie zondag 1 mei 2011 @ 01:27:27 #184
169210 liesje1979
pi_96195854
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:24 schreef Greys het volgende:
Dat was volgens mij de enige 'ware liefde' die er in het huis was. Klinkt misschien raar.
En met Alex was die klik er denk ik ook wel. Gerard leek soms wel wat moe te worden van Karim. :D
  zondag 1 mei 2011 @ 01:28:00 #185
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_96195870
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:22 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

hey is een goed idee
Ben wel van plan om iets te doen om mensen te motiveren om meer uit zichzelf te halen waardoor ze hun doelen, welke dat ook zijn, binnen handbereik krijgen

Ikzelf doe dat door dichtbij mezelf te blijven, te durven, duidelijke doelen te stellen en keuzes te maken, zeg maar knopen door te hakken om die doelen vervolgens ook te bereiken.
Precies...ik denk dat veel mensen iets van je kunnen leren :Y
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 mei 2011 @ 01:28:55 #186
163650 Greys
pi_96195899
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:27 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

En met Alex was die klik er denk ik ook wel. Gerard leek soms wel wat moe te worden van Karim. :D
Karim en Gerard leken elkaar soms echt door één simpele blik te begrijpen.
Ik vond het echt heel bijzonder om te zien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  One tough cookie zondag 1 mei 2011 @ 01:30:38 #187
169210 liesje1979
pi_96195945
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Karim en Gerard leken elkaar soms echt door één simpele blik te begrijpen.
Ik vond het echt heel bijzonder om te zien.
Dat heb ik inderdaad ook gezien.Voelden elkaar ook vaak goed aan qua gesprekken.
  zondag 1 mei 2011 @ 01:32:28 #188
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_96196003
Heb je nog live-streams gekeken?
Zo ja, hoe is het om de anderen zo te zien?
Wat denk je dan? Daar had ik gewoon nog moeten zitten?
pi_96196051
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

LS }:| ~O> Alex is best lief, Laura had er niet bij moeten zijn :O Maaaar als het op echte vriendschap aan gaat zet ik mijn geld op Karim in :) Mensen die elkaar aankijken en weten wat de ander bedoelt duidt op een sterke band.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 mei 2011 @ 01:35:33 #190
163650 Greys
pi_96196076
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:34 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

LS }:| ~O> Alex is best lief, Laura had er niet bij moeten zijn :O Maaaar als het op echte vriendschap aan gaat zet ik mijn geld op Karim in :) Mensen die elkaar aankijken en weten wat de ander bedoelt duidt op een sterke band.
En vergeet het duo-plassen op een sokkel niet :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96196173
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:34 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Dat ziet Gerard zelf wel op die 300 DVD's :P
Wat voor achterbakse streken Alex had achter zijn rug om en geen ballen hebben om Gerard te steunen als dat nodig was. Karim heb ik er niet op kunnen betrappen.
pi_96196188
quote:
6s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:35 schreef Greys het volgende:

[..]

En vergeet het duo-plassen op een sokkel niet :+
Daar is het allemaal mee begonnen, daar is de band sterker door geworden :)
pi_96196190
Het zou tof zijn als je een video verslag online zet van je zeiltrip met Karim en Alex, denk dat je best wat volgers zult hebben.

Tip: laat Falex filmen })
pi_96196215
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dat ziet Gerard zelf wel op die 300 DVD's :P
Wat voor achterbakse streken Alex had achter zijn rug om en geen ballen hebben om Gerard te steunen als dat nodig was. Karim heb ik er niet op kunnen betrappen.
oke oke, niemand is perfect laiverd ;) en dat achterbakse gedoe hebben veel bewoners zich schuldig aan gemaakt, behalve Gerard en Karim. Zelfs Sharon is door de mand gevallen met de terug keer vaan Servio.
pi_96196273
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:40 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

oke oke, niemand is perfect laiverd ;) en dat achterbakse gedoe hebben veel bewoners zich schuldig aan gemaakt, behalve Gerard en Karim. Zelfs Sharon is door de mand gevallen met de terug keer vaan Servio.
Maar nu zeggen we er niets meer over, want anders kent Gerard de inhoud van zijn film al. :P
pi_96196374
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:40 schreef Fikkert2 het volgende:
Het zou tof zijn als je een video verslag online zet van je zeiltrip met Karim en Alex, denk dat je best wat volgers zult hebben.

Tip: laat Falex filmen })
Ik ga zeker daar wat mee doen .. wordt vervolgd
pi_96196403
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:24 schreef Greys het volgende:
Karim en ik zijn vrienden voor t leven

Wat dat betreft heb ik de hoofdpijs !
pi_96196408
quote:

[..]

300 dvd's? Dan ben je nog wel ff bezig :D
Gelukkig kun je de vele streamlocks overslaan :P

Tof trouwens dat je die vragen allemaal behandeld
  zondag 1 mei 2011 @ 01:51:55 #199
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_96196447
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:49 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Karim en ik zijn vrienden voor t leven

Wat dat betreft heb ik de hoofdpijs !
Yes you have!
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  zondag 1 mei 2011 @ 01:54:44 #200
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_96196502
Ik wil je niet lastig vallen met vragen, maar één brandt er op mijn lippen; heb jij het er nooit met de eieren/ disco over gehad, waarom Joanna zovaak naar achteren werd geroepen en duidelijk priveleges had?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')