abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96114624
Euhm geen Karin maar Karim dus :)
pi_96114933
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Urb het volgende:
Gerard, zoals voor velen ( zoniet stiekum iedereen ) hier was je de meest pure maar toch nog intressantste persoon in SST, je bent een held en ik hoop dat je grootste droom uitkomt; dat je nog maar een lang en gelukkig leven mag hebben met de mensen die om je geven. *;

Wat lief joh! :Y
Dat zou jij wel willen weten.
pi_96115044
Speciaal een account aangemaakt om naar eindbaas Gerard te zwaaien *O* *O* *O* *O*
Ik hoop hier nog het een en ander van je te lezen!

secret story
*****The End ********

Verder hier iedereen bedankt voor de update's de prachtige caps en de leuke commentaren!!
  One tough cookie donderdag 28 april 2011 @ 22:48:24 #64
169210 liesje1979
pi_96115354
Welkom op Fok! Gerard. Je was een aangename afwisseling als ik het niet meer op kon brengen om naar het gerdram van Jo, of het gejank van Mo te kijken. Je deed het leuk!
pi_96115548
Ik hoop zo dat hij in ieder geval dit topic leest! *O*
Dat zou jij wel willen weten.
pi_96115904
Gerard, zo jammer dat je eruit bent! Jij hebt het waard gemaakt te kijken. Je verzon altijd weer leuke dingetjes met Karim om te doen en de boel een beetje levendig te houden. Helaas hebben veel mensen het gevoel dat het programma doorgestoken kaart is en hebben dus niet gestemd, maar je bent veruit de favoriet van iedereen. Bovendien ging het tussen jou en Karim, en dan gunt men toch Karim die ton.

Maar nu lekker thuis en hopen dat Karim of Sharon wint!!
pi_96115975

Stability
pi_96116112
Lieve Gerard,

Jammer dat zo'n prachtig mens als jij, geen plaats in de finale of mooier nog de winst,heeft bereikt!!
Maar een ding is zeker, met zo'n persoonlijkheid ben je een geboren winnaar!
Wat ben jij een ontzettend mooi mens ^O^ _O_ :Y

Geniet lekker van je vrouw en al het moois wat op je pad komt, je bent een kanjer!!
& Voor mij de winnaar...........
pi_96117024
Je was geweldig, ik heb elke minuut van je genoten. Veel succes verder in je leven samen met al je dierbaren.

[ Bericht 24% gewijzigd door vuurvliegje52 op 29-04-2011 01:16:15 ]
pi_96117859
Gerard, je was een geweldige speler (humor, eerlijk, oprecht, gevoelig), een geweldige verliezer (sportief, sportief en nog eens sportief) en je bent een geweldig mens (spreekt voor zich)! Ik zal je missen in SST, hoop dat je maatje Karim gaat winnen. Ook jij zal daar een goed gevoel bij hebben.
Veel plezier weer als je thuis bent bij je familie en Fenneke, je zal het leuk vinden om het als kijker te kunnen volgen. Veel geluk in alles wat je doet en gaat doen :*
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 23:32:59 #71
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96117976
_O_ gerard _O_
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_96118782
Beste Gerard,
Je mag ontzettend trots zijn op jezelf als persoon. Jij bent altijd dicht bij jezelf gebleven; dit straalde je uit en over op anderen.
Ik zal je missen in SST.
Bedankt voor je waardevolle bijdrage qua inzicht en positivisme.
ik wens jou en Fenneke en je andere dierbaren een fijne tijd tegemoet.
Liefs.
pi_96118926
Gerard, welkom terug in Nederland!
Wat ontzettend jammer dat je uit SST bent...
Nu zal het programma minder leuk worden, ik had je zeker die plek in de finale gegund.
De muskito's waren echt een gouden trio, eerst Alex al weg en nu jij.... Nu moet Karim het winnen! Want jullie drieen maakten SST tot SST!

Wat een ontzettend fijne vent ben je toch, eerlijk, oprecht en recht voor zijn raap! Klasse gedaan!
Het allerbeste voor jou, je vrouw en de muskito's!

*O* Rainbow high in the Sky!! *O*
  donderdag 28 april 2011 @ 23:54:43 #74
337560 Samboraa
Stef de Stuntpiloot.
pi_96119112
Welkom kanjer! Ik heb iedere minuut van jou (en de muskito's) genoten! Petje af voor jou, hoe je het speelde.. je ging er gelijk volop in.
En dan nu lekker genieten samen met je vrouw! Waar je al die tijd op heb moeten wachten :Y
pi_96119187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef muzas het volgende:
Jij. Bent. Een. Held.

_O_ _O_
:Y:

Een HELD ben jij.

Een m*ther f*cking HELD!

HAA.
EE.
EL.
DEE.

HELD!
pi_96119345
Gerard had je een plaats in de finale gegund.
Jij wist het spel te spelen waarvoor het bedoeld was vanaf dag een.
Had je graag gezien als winnaar alleen maar voor de eer omdat je SST nog dragelijk heb gemaakt voor mij.
Je bent een mooi mens. Een mens met gevoel voor je medemensen.
Je heb hard gewerkt om nu zelf je tijd te kunnen bepalen en te doen wat je leuk vindt en een goed gevoel geeft.
Geniet daarvan samen met Fenneke en alle andere dierbare mensen om je heen.

Denk dat je veel terug zal lezen en zien op FOK!
Dat je dat doet met voornamelijk een lach en soms een traan.
Een ervaring heb je nu gehad waar je ook weer veel van geleerd heb en veel leer uitgetrokken heb.
SUCCES en geniet.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_96119557
quote:
3s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef mazaru het volgende:

[..]

Maar hij maakte ook vriendjes :)

[ afbeelding ]
Zo vaak om dit soort acties hardop zitten lachen om jou en Karim :D . Geheimen raden was/is niet je sterkste punt maar je acties en je humor...Love it _O_ _O_ O+
pi_96121087
quote:
3s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:06 schreef mazaru het volgende:
Ik weet wie er vanavond gaan stappen!!

[ afbeelding ]
Supercap!!!!!!! Thnx
pi_96121495
lieve gerard

ook ik wil mijn enthousiasme over jou niet onder stoelen of banken steken
je was in het begin niet mijn favoriet ook ik moest even aan je wennen begreep je ook niet helemaal maar je intrigeerde me wel gelijk
verders vind ik dat jij het spel goed gespeeld hebt vanaf dag 1 was je ermee bezig niet voor je eigen gewin bleek achteraf

je bent een mooi fijn mens en ook ik heb elke dag van je genoten en vooral veel gelachen om je acties en je grappen en grollen je was echt een genot om naar te kijken

ik heb 14 van de 16 uur dat jij en karim op die sokkel stonden gekeken (mijn man verklaarde me vaak voor gek) maar ik kon gewoon niet stoppen met kijken echt hilarisch waren jullie met zijn 2en ook die nachtelijke gesprekken van jullie heb ik opt de voet gevolgd

gerard bedankt voor de mooie momenten en ik vond jou ook een terechte winnnaar samen met karim en sharon waren jullie finale waardig

ik wens jou en je lieve vrouw fenneke een heel gelukkig en goed leven samen en de rest van je dierbaren en uiteraard gaan we nu voor karim en sharon

bedankt geer jij maakte sst prettig om naar te kijken

veel liefs miranda

[ Bericht 5% gewijzigd door mirandardam op 29-04-2011 01:00:45 ]
pi_96121676
Welkom. ^O^
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_96121677
Welkom thuis Gerard, onbegrijpelijk dat je het huis moest verlaten. Zo zie je maar weer, alles wordt geregisseerd in een RLS (real life soap). Je was vanaf het begin af aan de gedoodverfde winnaar, de laatste nominatieronde (2 weken terug volgens mij) degene met de meeste stemmen. Dat je nu exit bent is onbegrijpelijk daarmee. Maar goed, geniet van je vrouw, familie en vrienden. Het gaat je goed, maar ik denk dat je hier nog wel eens langs komt en mee post zolang Secret Story nog op den buis is. Gegroet, je hebt het geweldig gedaan en erg om je moeten lachen.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 29 april 2011 @ 01:07:01 #82
342852 Ceedeetje
Leef en laat leven!
pi_96121839
Karim 1 en jij 2e zo had het moeten zijn.
jo die mag blijven ????????????????
Alles is gescriptt.
pi_96122060
Voor mij is de fun van SST er nu wel af nu jij er niet meer in zit.
pi_96122284
pi_96122349
Geer, jij maakte SST. Jij bracht de positieve energie en het relativeringsvermogen.
Door het door jouw meegenomen 'Handboek voor de Moderne Man' hebben wij met jou ook leuke momenten kunnen beleven met jou in de rol van een soort Guru-whisperer. Door de vrolijkheid waarmee je dat deed heb ik nu een nieuwe naam bedacht: je bent een Geru :Y

Iedereen weet dat je door manipulatie van Net5 het programma hebt moeten verlaten.
Als het eerlijk was gegaan had je de eindstreep gehaald.
Nooit eerder keek ik naar RLS's omdat ik ze te dom voor woorden vond, maar jij maakte deze toch leuk!

Geniet van je herwonnen vrijheid, Fenneke, de hondjes en de boot!

Ad unum omnes! ^O^ ^O^ ^O^
pi_96122408
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:29 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw!!! Superfoto!! Dank namens Geertje!
pi_96122517
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 01:29 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige foto, meteen in mijn archief opgeslagen thnx ook van mij
pi_96122558
Gerard, jongen.... supertop zoals jij het leven benadert. Ik mag dan wel niet in jouw selfmade begenadigde positie zitten, maar ik deel je filosofie. ^O^

Echt 200000% fakking super jammer dat je er op een dergelijke manier uitgemanipuleerd bent.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_96122755
beste geer, ik moest even aan je wennen,maar naar verloop van tijd bleek je echt een geschikte vent te zijn.omdat je een van de rijkste van het stel bent gunde ik jou het geld ook niet.niet om jou persoonlijk, want je bent echt een unieke vent.ik had je wel langer in het spel willen houden want het was een plezier om naar je te kijken. en dat heb ik vaak gedaan!!!!naar jullie allemaal!!24 7!!ik hoop dat de vriendschap met karim voor altijd is, ben blij dat jji en jo nu goed gaan met elkaar en over sharon zeg ik niks, dat zit wel goed!!kijk de beelden van mo nog heel goed na, maar volgens mij had je het op het laatst wel in de smiezen.bedankt voor heel veel leuke kijkuurtjes. gr aan fenneke, al ken ik ze niet.... een beetje van tv gr van mirjam.
pi_96122797
ps ook bedankt van mijn kinderen, ze hebben heel wat om je moeten lachen!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')