Mag ik je drumkit?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb wel WT, maar het is anderhalf jaar geleden dat ik die aan heb geraakt en die gitaar heb ik ook niet
Vond ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb je een goed besluit gemaakt
Goed dat je er weer bentquote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ach, ik kon ook een TT vol haat zetten maar daar wordt niemand blij van he.
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vind je het niet erg dat ik dan af en toe miauw ?
Ik ga dan spinnen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vind je het niet erg dat ik dan af en toe miauw ?
Jullie zouden een apart stel zijn wel ja.quote:
Wat hoezo?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jullie zouden een apart stel zijn wel ja.
Ik stel me nu stomende piratenseks voor, waarbij jullie spinnen en mauwen.quote:
gaten in het geheugen dan maar hequote:Op donderdag 28 april 2011 21:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Boh, net eindelijk terug van terrasje pakken![]()
Voel hem al aardig zitten, zo naar een feestje... wordt wat
valt dit onder beestialiteit ?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik stel me nu stomende piratenseks voor, waarbij jullie spinnen en mauwen.
Ik en Jan seksen niet, lees het vorige topic maar!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik stel me nu stomende piratenseks voor, waarbij jullie spinnen en mauwen.
Wie?quote:
Oh, even gemist. Dan knuffelend op de bank, al mauwend en spinnend.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik en Jan seksen niet, lees het vorige topic maar!
[..]
Wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Jullie zijn niet echt katten, of wel soms?quote:
proletariaatquote:Op donderdag 28 april 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik en Jan seksen niet, lees het vorige topic maar!
[..]
Wie?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef Ragboer het volgende:
Beach:leuk liedje wel, dronken mensen in Engeland is minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Cute.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, even gemist. Dan knuffelend op de bank, al mauwend en spinnend.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef Ragboer het volgende:
Beach:volgens mij zitten er een paar tussen die het niet overleefd hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reuzeschattig. Hoewel ik toch wat zou schrikken als Haarklip zou mauwenquote:
Nog niet nog niet maar ik heb al wel een facelift gepland met snorharen en allesquote:Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jullie zijn niet echt katten, of wel soms?
Mja Jan is een echte raskat he.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Reuzeschattig. Hoewel ik toch wat zou schrikken als Haarklip zou mauwen
Ow.. Klinker, ik zou hier nog even 2 keer over nadenken...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nog niet nog niet maar ik heb al wel een facelift gepland met snorharen en alles
En Haarklip een zwerfkat?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja Jan is een echte raskat he.
Die sufferd toch, het is maar een masker hihihi hij heeft teveel bier op.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ow.. Klinker, ik zou hier nog even 2 keer over nadenken...
heheheh dankjequote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja Jan is een echte raskat he.
Oh, is dat het, okequote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die sufferd toch, het is maar een masker hihihi hij heeft teveel bier op.
Nou je zegt het zo van: ja, maar Jan is een echte raskat he... Dus ik dacht even dat dit een belediging wasquote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, waarom ou hij een zwerfkat zijn??
mjahhh alleen maar kattenliefde in mn hart hoor ik hoef geen enge kattenman te zijn ofzo dan gewoon mens of helemaal katquote:
weinig shocking ziet er best aardig uitquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omgomgomg kijk deze dan zo shocking alles![]()
![]()
wtf...
Die op 0:47/0:48 is echt ziek!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
volgens mij zitten er een paar tussen die het niet overleefd hebben
hahahah aawwwwwwquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
wtf...
Wat liefquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
wtf...
lievvvvvvquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
wtf...
Of het is een klein grapjequote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
Volgens mij heeft ze per ongeluk het verkeerde gifje neergezet.
Neenee het was om jullie op het verkeerde been te zetten, wat ben ik slecht he!!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Beach het volgende:
Volgens mij heeft ze per ongeluk het verkeerde gifje neergezet.
Hihi, vlegel die je dr bent.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee het was om jullie op het verkeerde been te zetten, wat ben ik slecht he!!
gekkiequote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee het was om jullie op het verkeerde been te zetten, wat ben ik slecht he!!
Wat lieeeeefquote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempjeee had jij dit liedje al gehoord:
aawwwww beterschap lieve bloempje ik zal mn best doen en ik zie je na het weekend wel danquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
Liefjens ik heb koppijn, ik ga slapen
Tot na het weekend ergens, veel plezier zaterdag, niet te dronken worden allemaal en als jullie toch dronken zijn, post hier dan even iets, is wel weer vermakelijk om later te lezen
Slaaplekker alvast allemaal![]()
doeiquote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
Tot na het weekend ergens, veel plezier zaterdag, niet te dronken worden allemaal en als jullie toch dronken zijn, post hier dan even iets, is wel weer vermakelijk om later te lezen
Trusten lief Bloempsjequote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
Aww, beterschapjes en fijn weekeeend ;DD jij ook veel plezier en niet teveel drinken he! Hihi trustennnnn liefjeeequote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi klinkiequote:
oeffff dankjequote:Op donderdag 28 april 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb zoveel liefde voor jou.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi gekkie.
[..]
Herpes op mn lip ja.
Sorry ik luister hem niet, luister nu nog steeds deze.quote:
Het is een stukje uit een geniale filmquote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry ik luister hem niet, luister nu nog steeds deze.
Ken je die voetbalwedstrijden waarbij ze tegenwoordig ookal scheidsrechters op de achterlijn hebben staanquote:
Ja in zyn broek.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ieuwuwwuwuw ging jij voelen?!
Donuts hier in huize Pasta.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef dockx het volgende:
Wat zal ik eens voor lekkers eten nu..
Zomaar iets snels.
PASTA ZO VAN BRUIN? JAJAJA IK SNAP HEM AHAHAHAHquote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Donuts hier in huize Pasta.
Weet dat nooit te vinden..quote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Donuts hier in huize Pasta.
300%quote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef dockx het volgende:
Je zou maar eens moeten werken tijdens koninginnendag, dan heb je ook geen leven..
Of juist welquote:Op donderdag 28 april 2011 22:23 schreef dockx het volgende:
Je zou maar eens moeten werken tijdens koninginnendag, dan heb je ook geen leven..
wie dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tevens is het Koninginnedag zonder N, want we hebben maar één Koningin.
1 teveelquote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tevens is het Koninginnedag zonder N, want we hebben maar één Koningin.
Faalwerk soberso.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef dockx het volgende:
[..]
Recreatie waar ik onder val heeft dat niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef Omdatappel het volgende:
Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O/quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, wordt het tijd om te emigreren.
FML, zit ik dat helemaal te voorbereiden en alluzzzzz !quote:Ik was in mijn vorige mailtje vergeten te zeggen dat de kinderen het liedje "Rode stippen op een ei" al heel goed kennen. Deze hebben wij tijdens de Paasperiode veelvuldig gezongen.
Ik weet niet hoe jij je lbf hebt ingvuld, maar de stappen van "het aanleren van een liedje" is nu niet heel zinvol (ik weet niet welke doelstelling jij hebt gekozen).
In het vervolg is het handig als jij mij even eerder mailt over de keuze van jouw liedje. Dan kan ik aangeven of de kinderen het liedje al wel of niet weten.
Tot morgen.
MICHHHAAAAAAS NOG MEER LIEFDE TERUGquote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Michhas het volgende:
Ik kom even snel wat liefde voor Flippiee afgeven
Word je niet zijn lakei dan ?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, wordt het tijd om te emigreren.
wats dat tan ;squote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
FML, zit ik dat helemaal te voorbereiden en alluzzzzz !Faalhaas die ik ben he.
ga maar snel weer weg als de rest geen liefde krijgtquote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef Michhas het volgende:
Ik kom even snel wat liefde voor Flippiee afgeven
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ga maar snel weer weg als de rest geen liefde krijgt
ik maak van niemand misbruikquote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Nee daar maakt hij misbruik van.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Michhas het volgende:
Ik kom even snel wat liefde voor Jan en Henkie afgeven
ff een vluggertjequote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Michhas het volgende:
leuk ditquote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Michhas het volgende:
Ik manipuleer niet, ik vertel alleen de waarheidquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef K-Cash het volgende:
[..]
staat er toch, vies gemanipuleer weer van jou
nee, je liegt tegen andere om me in een slecht daglicht te zettenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik manipuleer niet, ik vertel alleen de waarheid
Dank jequote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij mag wel een beetje van mijn liefde.
leuk ditquote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Michhas het volgende:
Ik kom even snel wat liefde voor Beach afgeven
Heuj thx jij ook bro.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Michhas het volgende:
Ik kom even snel wat liefde voor Klinkerrr afgeven
Dat klopt, maar dat verdien jij dan ook, want als ze de waarheid te weten komen over jou dan is het te laat voor hen en heb je hun leven verpest.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef K-Cash het volgende:
[..]
nee, je liegt tegen andere om me in een slecht daglicht te zetten
Had gewoon bij mij gelaten, nu eist de rest ookquote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Michhas het volgende:
maar je vertelt de waarheid dus niet zeg je hierquote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat verdien jij dan ook, want als ze de waarheid te weten komen over jou dan is het te laat voor hen en heb je hun leven verpest.
Ruilen met mij? Heb je allemaal bruikbare kinderen van de bovenbouwquote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe de pabo, dan loop je stage op een basisschool. Deze periode heb ik groep 1-2.
Foutje, ik vertel de waarheid wel. Dankje dat je mij even op dit foutje wijst, attent wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef K-Cash het volgende:
[..]
maar je vertelt de waarheid dus niet zeg je hier [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Michhas het volgende:
egoïstjequote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had gewoon bij mij gelaten, nu eist de rest ook![]()
Nice.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe de pabo, dan loop je stage op een basisschool. Deze periode heb ik groep 1-2.
Ik had vorige periode groep 8. Dusquote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef dockx het volgende:
[..]
Ruilen met mij? Heb je allemaal bruikbare kinderen van de bovenbouw
Maar het is wel een SBO school..
nu is het telaat, je hebt net dus gelogen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Foutje, ik vertel de waarheid wel. Dankje dat je mij even op dit foutje wijst, attent wel.
Speciaal BasisOnderwijs, de ADHD'ers en licht autistische kinderen..quote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had vorige periode groep 8. Dus
Wat is SBO?
Dit keer heb je mequote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef K-Cash het volgende:
[..]
nu is het telaat, je hebt net dus gelogen.
Oei dat kan ik je niet zomaar geven.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het om liefde gaat wel, dan wil ik alles hebben
Oh nee mag jij hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef dockx het volgende:
[..]
Speciaal BasisOnderwijs, de ADHD'ers en licht autistische kinderen..
Ik wel, hangt er van af welquote:Op donderdag 28 april 2011 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
Doe je ook aan privéles klinkertje ?
quote:
Maar het ging dit keer om die van Michhas, die van jou zou ik bijna dagelijks krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Oei dat kan ik je niet zomaar geven.
Jwzquote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey, deze TT is goed. Al die liefde hier.
Nope, dit liedje gaat nooit meer van de repeat af.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef JanPiraat het volgende:
Nu is het tijd dat iedereen DJVT gaat luisteren toch ?
Ojaquote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Maar het ging dit keer om die van Michhas, die van jou zou ik bijna dagelijks krijgen.
Een post man, das alles wat ik van je vroegquote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ojanou dan mag je het hebben van hem hoor; als je die van mij toch al zowat denkt te krijgen
maar maar maarquote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nope, dit liedje gaat nooit meer van de repeat af.
Chantage wel ditquote:
Extra voor jouquote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had gewoon bij mij gelaten, nu eist de rest ook![]()
Mooimooi.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Doet ie hett? Ik kwam hem tegen en vond hem![]()
een post mag welquote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een post man, das alles wat ik van je vroegVoor de rest
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Chantage wel ditMaar dit liedjeeeee omg nee !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Dude wat doe je, allemaal leuke liedjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef K-Cash het volgende:
Niggaz/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Dit zal Klinker wel leuk vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Chanterenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dude wat doe je, allemaal leuke liedjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]Nazis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Ja? Toch wel?quote:
Alleen daar om?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja alleen omdat je zei dat ik die muziek wel leuk zou vinden.
Oh ok danquote:Op donderdag 28 april 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, en soms ben je wel lief hoor daar niet van
Doei Beach!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
OMFG, ik wel écht Appel.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat K-Cash op de BBQ zou gooien
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Dat luistert mijn vader best wel vaak! LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat hij de enigste dorpsidioot was die Raymond van het Groenewoud luisterde.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Die van mij ook jaquote:Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat luistert mijn vader best wel vaak! LOL!Ik dacht dat hij de enigste dorpsidioot was die Raymond van het Groenewoud luisterde.
Stoned.quote:
jaja smelten doet ie wel op de bbqquote:
Nee, dan verbrandt het beestje.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef K-Cash het volgende:
[..]
das gewoon een hamster met obesitas hoor
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef K-Cash het volgende:
[..]
das gewoon een hamster met obesitas hoor
quote:
1.2.3.4 hoedje van hoedje van papier tochquote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef Henkie94 het volgende:
En als het hoedje dan niet past, zet het in de glazen kast.![]()
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1.2.3.4 hoedje van hoedje van papier toch
Goed opgelet op de basisschool.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1.2.3.4 hoedje van hoedje van papier toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
Ik zag de foto jaquote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij gingen tijdens rekenen hoedjes vouwen
Gekkerdquote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag de foto jamaar dat bekijk jezelf in een lepel vond ik nog mooier
![]()
Oh oh, goed geleerd?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef Flippiee het volgende:
Als het vannacht nog meer gaat onweren ben ik zwaar de lul, morgenochtend tentamen
Aaawwww dat geluid is wel vervelend inderdaad maar er kan niks gebeuren he die knal is enger dan het lijktquote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef Flippiee het volgende:
Als het vannacht nog meer gaat onweren ben ik zwaar de lul, morgenochtend tentamen
Ga je hem opdrinken?quote:
beetje zout en peper erop, beest marineert zichzelf welquote:
Kan er niet voor leren, sollicitatiebrief schrijven/quote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gekkerd
[..]
Oh oh, goed geleerd?
Bedankt Jan, bedanktquote:Op donderdag 28 april 2011 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aaawwww dat geluid is wel vervelend inderdaad maar er kan niks gebeuren he die knal is enger dan het lijktalleen jammer dat er tijdens onweer altijd geesten onder je bed verschijnen wel
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:10 schreef K-Cash het volgende:
[..]
beetje zout en peper erop, beest marineert zichzelf wel
Doei Henk handjes boven de dekens anders gaat het zo plakken. Groetjes, een expertquote:
0kquote:Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Doei Henk handjes boven de dekens anders gaat het zo plakken. Groetjes, een expert
Truste.quote:
wrmquote:Op donderdag 28 april 2011 23:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
slaap lekker ik hoop dat morgen je g en r knop kapot is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Slaap lekker Klinksssquote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga douchen en daarna slapen, doeidoei.
Doei Klinkert, je kan beter schoon naar bed gaan dan vies doei.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Posts met inhoud, zulke.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Doei Klinkert, je kan beter schoon naar bed gaan dan vies doei.
Dat is altijd belangrijk, mensen informeren en helpen. Misschien wist ze het niet.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
Janhahahah awwwwwwwwwwwwww omg wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik verwarm het bed alvast voor tot zometeen... ps: ik ben wel viesquote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Attent van je.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is altijd belangrijk, mensen informeren en helpen. Misschien wist ze het niet.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
appelHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ik ben een leeuwquote:Op donderdag 28 april 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mystery Guest:
Een 50-60 jarige vrouw, sterrenbeeld Stier uit Noord-Holland heeft je profiel bezocht op 21:31
Wut, Flippie wat deed jij op mijn hyves![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
appelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omdat peer.
Tenzij na 22 augustus dan ben je maagd hihiquote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Leeuwen. [ afbeelding ]
Augustus. [ afbeelding ]
Maar wij zijn gewoon zakelijke augustusenaren voor 22. De beste groep mensenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tenzij na 22 augustus dan ben je maagd hihi
danger.mouse postquote:Op donderdag 28 april 2011 23:33 schreef Ragboer het volgende:
Wat een klapjosti ben ik ook, in een kwartier 2 flesjes bier achterover geslagen.
3 is scheepsrechtquote:Op donderdag 28 april 2011 23:33 schreef Ragboer het volgende:
Wat een klapjosti ben ik ook, in een kwartier 2 flesjes bier achterover geslagen.
Verschil tussen juli - Leeuwen en augustus - Leeuwen is er ook nog.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maar wij zijn gewoon zakelijke augustusenaren voor 22. De beste groep mensen
Augustus Leeuwenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verschil tussen juli - Leeuwen en augustus - Leeuwen is er ook nog.
Juli Leeuwen zijn gewoon schattige katjesquote:Op donderdag 28 april 2011 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verschil tussen juli - Leeuwen en augustus - Leeuwen is er ook nog.
okquote:
Hihihi weet nietquote:Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Juli Leeuwen zijn gewoon schattige katjes
neequote:Op donderdag 28 april 2011 23:37 schreef Inverted_World het volgende:
Wie heeft er allemaal zin in morgen?!
Foto's van haar kinderfeestje in de sauna.quote:
ze is ouder dan jullie allemaalquote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Foto's van haar kinderfeestje in de sauna.
HAHAHAHAHA JAN IS OUD HAHAHAHAAHAHquote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ze is ouder dan jullie allemaalik ben oud
JAN HEEFT VIAGRA NODIG OM HEM OMHOOG TE KRIJGEN HAHAHAquote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA JAN IS OUD HAHAHAHAAHAH
mn plannen zijn in het water gevallen niks geen koninginnenacht voor mij... dus ik moet extra hard gaan de dag erna dan maarquote:
HAHAHAHAH DAT WEET JE GOED. HAHAHAHA BEETJE GAY HAHAHAHAHquote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef K-Cash het volgende:
[..]
JAN HEEFT VIAGRA NODIG OM HEM OMHOOG TE KRIJGEN HAHAHA
shit is aan 3 pillen in mn maag jah fuck XTC ik space op de viagraquote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef K-Cash het volgende:
[..]
JAN HEEFT VIAGRA NODIG OM HEM OMHOOG TE KRIJGEN HAHAHA
nee.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAHAHAHAH DAT WEET JE GOED. HAHAHAHA BEETJE GAY HAHAHAHAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |