Waar?quote:
quote:
Ohh nee hoorquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef sharr het volgende:
Patjes nummer in mijn telefoon, mijn leven kan niet meer stuk alles.
Ik weet nog steeds niet op wie je ook alweer lijktquote:
Hè wat? Lijk ik op iemand dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet op wie je ook alweer lijkt!
Ik kan er gewoon niet op komen en daar baal ik van...
Lieffieeeeeequote:
Lekker ding.quote:
Oh, oké. Ik dacht al, welk bekend persoon ga je noemen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja op iemand die ik ken en nog steeds wel eens zie.
Kan alleen niet op haar naam komen
paul de leeuw, schiet me ineens te binnenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik dacht al, welk bekend persoon ga je noemen.
Het schijnt dat mensen mij op Regina Spektor en Julia Roberts vinden lijken.
Dankje man, verrijking van mijn leven dit.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:23 schreef K-Cash het volgende:
[..]
paul de leeuw, schiet me ineens te binnen
Hehequote:Op donderdag 28 april 2011 20:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dankje man, verrijking van mijn leven dit.
Hmm in de verste verte een beetjequote:Op donderdag 28 april 2011 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]Niet alweeeeeeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Naar wel.quote:
Die is er al wel een paar dagen toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol er is gewoon serieus een indianen forum gekomen![]()
Indianen
Zou kunnen, ik zie het nu pasquote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die is er al wel een paar dagen toch?
Doe normaalquote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Emo's die hun polsen doorsnijden en vervolgens nooit meer op FOK! posten
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier zit wel wat in.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:
quote:
Welke?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef Omdatappel het volgende:
Ik luister al 10 keer achter elkaar hetzelfde liedje. Lame.
Ik heb wel een keer iets van 200 keer achter elkaar hetzelfde liedje geluisterd.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef Omdatappel het volgende:
Ik luister al 10 keer achter elkaar hetzelfde liedje. Lame.
Ik ken mensen.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken whehehehe ik ben 11...
Omg.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer iets van 200 keer achter elkaar hetzelfde liedje geluisterd.
Die Droplets met Jason Reeves is tof trouwensquote:
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 28 april 2011 20:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die Droplets met Jason Reeves is tof trouwens
Ken je die ?
Dat heb ik ook altijd. Een lied dat ik echt tig keer achter elkaar luister en daarna is ie niet leuk meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar nu vind ik hem niet meer leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, niet echt.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoor vanaf 2:20 !
Daar kom je toch gewoon van klaar, of ligt dat aan mij?
En dan vooral met die bas vanaf 2:54
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:32 schreef Henkie94 het volgende:
Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ik hoorde: doenkoenkdoenkboemoenkboem. Toen ben ik afgehaaktquote:Op donderdag 28 april 2011 20:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je verder dan 2:54 geluisterd?
neequote:Op donderdag 28 april 2011 20:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja mag het in dit topic af en toe over voetbal gaan?
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja mag het in dit topic af en toe over voetbal gaan?
Even gekeken, maar bah alleen maar computerbliepjesquote:Op donderdag 28 april 2011 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier moet ik niet aan denken zonder X of M
http://www.q-dance.nl/extended/tour/
Nja het gaat er om hoe lang achter elkaar doorquote:Op donderdag 28 april 2011 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Even gekeken, maar bah alleen maar computerbliepjes
Die gaan we dan maar even aanklikken. Jou kennende is het vast een lief en vrolijk liedje.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet dat ik zei dat ik niks meer ging posten hier, maar ik moet dit lied even delen met mensen anders ga ik dood van binnen.
Gostosaquote:Op donderdag 28 april 2011 20:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
I might like you better if we've slept together...
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet dat ik zei dat ik niks meer ging posten hier, maar ik moet dit lied even delen met mensen anders ga ik dood van binnen.
Heel lief enzo ik krijg er krieeeehiebeltjes vannnn, zuchhhhht!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Die gaan we dan maar even aanklikken. Jou kennende is het vast een lief en vrolijk liedje.
Dit is nou echte muziek en geen rommel gemaakt op de pcquote:Op donderdag 28 april 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel lief enzo ik krijg er krieeeehiebeltjes vannnn, zuchhhhht!![]()
![]()
![]()
Ik ben daar te lui voorquote:Op donderdag 28 april 2011 20:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm een topic met een soort hardstyle trivia zou wel tof zijn of niet?
Zucht.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is nou echte muziek en geen rommel gemaakt op de pc
Haal dat bijna weg danquote:Op donderdag 28 april 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zucht.![]()
![]()
![]()
Door dit lied word ik echt heel rustig en ik voel me ook heel vredig enzo van binnen en ik zou bijna weer hier gaan posten van liefheid gewoon.
Wacht nu maarquote:
Waarom post je hier niet danquote:Op donderdag 28 april 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zucht.![]()
![]()
![]()
Door dit lied word ik echt heel rustig en ik voel me ook heel vredig enzo van binnen en ik zou bijna weer hier gaan posten van liefheid gewoon.
Ik heb alles in mijn hoofd daarvan behalve de naam evenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Eentje dan, "Tonight the stars ignite like fireflies"
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb alles in mijn hoofd daarvan behalve de naam evenpuntje van mn tong.
Zie mn editquote:
Jij begonquote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar heren heel leuk enzo, maar dit is geen dump al je liedjes hier-topic.
hehehehequote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar heren heel leuk enzo, maar dit is geen dump al je liedjes hier-topic.
Rawstylequote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Zie mn editik was alleen de Noisecontrollers vergeten.
Sit the fuck down, and shut the fuck up
weet je deze?
Dat is ook weer niet nodig.quote:
Dat is vergelijkbaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet nodig.
Ik dacht eerder van het Pieterspad aflopen op je blote knieën.
Ik ga het liedje kapotmaken !!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DAT LIED IS ZOO LIIIIIEF OMG DOE ER WAT AAN MENSEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAN MAAK IK JOU KAPOT.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga het liedje kapotmaken !!!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DAT LIED IS ZOO LIIIIIEF OMG DOE ER WAT AAN MENSEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iets met suikerklontjequote:Op donderdag 28 april 2011 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga het liedje kapotmaken !!!!!!!!!![]()
Kon ECHT niet op de titel komen gewoon, op de artiest al helemaal niet.quote:
Een beetje makkelijk met zoveel tekstquote:You know my story don't you?
All about my dive into the lair of the monster drug some people call ice, crystal, crank
Life was radical, complicated, harder
Ultimately a living hell
Like swimming against a riptide
Walking the wrong direction in the fast lane of the freeway
Waking from sweetest dreams to find yourself in the middle of a nightmare
Ik gok op dealing drugsquote:Op donderdag 28 april 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kon ECHT niet op de titel komen gewoon, op de artiest al helemaal niet.
Wist alleen dat de vocals van een vrouw waren
Ok, deze dan:
[..]
Een beetje makkelijk met zoveel tekst
Appelquote:
Ohquote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Crankvan Coone & D-block & S-te-fan
Die draai ik nu al een uur ofzoquote:
Je vriendin.quote:
Ik heb het gisteren nog gedaan dus ik ben bedreven. Wat bied je?quote:
Die ligt ziek thuis.quote:
Een graai uit mijn zak met gele M&Msquote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren nog gedaan dus ik ben bedreven. Wat bied je?
HOE NOEM JIJ MN MOEDER ?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dat Sugar lee HOooper? Ja ik zie de link nu ja.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dat Sugar lee HOooper? Ja ik zie de link nu ja.
Belediging voor de appel.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiiii ik zie het nu ook ja
[..]
hahaha duistere verleden
zo ziet jullie kind er later uitquote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Belediging voor de appel.
Appeltje van me![]()
Als je het niet kan vinden is het waarschijnlijk dat er nergens een goede kwaliteit van Tekkel en Geit op het internet te vinden is.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is nergens een goede kwaliteit van Tekkel en Geit?
Alleen maar jongetjes, meisjes druk in onder water of geef ik weg ter adoptie.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zo ziet jullie kind er later uit
Ik ben bang dat jij de keutel bij het schoonste eind hebt !quote:Op donderdag 28 april 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als je het niet kan vinden is het waarschijnlijk dat er nergens een goede kwaliteit van Tekkel en Geit op het internet te vinden is.
Ik snap er echt niks vanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef Beach het volgende:
http://www.hypnoid.com/psytest2.html
verrassend kloppend die uitslag
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef Beach het volgende:
quote:You reach out to the world and pull in experiences of all forms and kinds. Spontaneous, immediate and active, you have a natural tendency to win, whether this is in the business world or on the freeway. In the right context this can be a positive encouragement to those around you. In the wrong context it can lead to a pathetic display of ego and misplaced pride. You are always on the prowl for clues as to how to win. Usually this behavior is unconscious or playful but the sense of play can rapidly disappear if you are found to be losing in the aforementioned contest. Only those who dont compete are met with derision. You love to be the center of attention. The moment at hand is always of prime concern. Worries about the future or the past, or abstract discussions of philosophical matters are something for others to concern themselves with. Emotions are fleeting and often used as tactics.
Sorry, mijn Engels is voor deze test niet toereikend.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef Beach het volgende:
Ga maar weer even een biertje drinken, daar wordt je rustig van.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan en voel me een beetje psychotisch nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Watquote:Op donderdag 28 april 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zo ziet jullie kind er later uit
WATquote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alleen maar jongetjes, meisjes druk in onder water of geef ik weg ter adoptie.
ik ook maar ik ben te lui om het helemaal af te maken ens traks krijg ik een bad trip oid :S:S:SSquote:Op donderdag 28 april 2011 21:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan en voel me een beetje psychotisch nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gadver, kinderen.quote:
Wat is dit? Het lijkt totaal willekeurig.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef Beach het volgende:
Klinkie is backquote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Roooode stippen op een eiiii en een mooiee strik erbijjj kheb een ei voor jouuu en en eeiii voor mijjj.
Maar het is al pasen geweest.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Roooode stippen op een eiiii en een mooiee strik erbijjj kheb een ei voor jouuu en en eeiii voor mijjj.
Mwah het heeft de maken met kleuren en de positioneringquote:Op donderdag 28 april 2011 21:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wat is dit? Het lijkt totaal willekeurig.
Biblebeltbewonerquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben refo, geen kinderen = geen seks.
Gadver, sex.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben refo, geen kinderen = geen seks.
Nja, 'de diagnose' klinkt me net iets teveel als een Forer-effect.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah het heeft de maken met kleuren en de positionering
Er zit wel een logica achter hoor.
Zulke docu's vind ik altijd interessant, dank.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow die Joaqufienuks nogwat was fucking irritant bezig in het fotoboek zeg.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:14 schreef PiRANiA het volgende:
JoaquinPhoenix, spammen doe je maar op het prikbord in de keuken. 48u.
Hoezo?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow die Joaqufienuks nogwat was fucking irritant bezig in het fotoboek zeg.
Voor Jan doe je je doos toch wel op een kier?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okequote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zullen we een sexmeet houden en geen sex hebben ?
Ik maakte vanochtend pics van mn tietjes.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voor Jan doe je je doos toch wel op een kier?
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]I love also moviesenseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 01:07 schreef PiRANiA het volgende:
Beach, spammen op fobo's. De groeten. 48 uur.
quote:
2 weken al?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft een foboban van 2 weken!
Oh, op die manier.quote:
Hihi.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen correcte jongen.
Mag ik ze zien?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik maakte vanochtend pics van mn tietjes.
Ik denk 4 of 5 keer tussen de 50-150 berichtjes geplaatst achter elkaar bij mensen. Redelijk gek toch.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh, op die manier.
Was je ook aan het spammen of viel het -volgens jou- wel mee?
Gast.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk 4 of 5 keer tussen de 50-150 berichtjes geplaatst achter elkaar bij mensen. Redelijk gek toch.
Srsly.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je Jesus Christ Superstar al gezien inmiddels ? hier vind je al de antwoorden
Nee niet weer.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je Jesus Christ Superstar al gezien inmiddels ? hier vind je al de antwoorden
Uitslag klopt bij mij voor geen meter. Net zo random als m'n sterrenbeeld in de Hitkrant.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:04 schreef Beach het volgende:
Ik heb mn dvd laten liggen zondagquote:Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb hem nog wel op mn harde schijfquote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]die hebben daar nu al 6 keer zitten kijken dan ik weet het zeker
neppe howard webbquote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe eens niet zulke filmpjes hier plaatsen.
Puur vanuit geschiedkundig oogpunt is het best leuk om die dingen te bekijken anders (vind ik).quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe eens niet zulke filmpjes hier plaatsen.
Goed bezig! Wanneer wissel je ze in voor contanten?quote:
Parijsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik was toen in Londen ook nog.KUTKUTKUTSCHEIDS RAWRWRWRAR FUUUUUU
Ik in Napelsquote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik was toen in Londen ook nog.KUTKUTKUTSCHEIDS RAWRWRWRAR FUUUUUU
Wanneer heb je de cash klaarliggen ?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Goed bezig! Wanneer wissel je ze in voor contanten?
Plaats je 25000e bij radio onz dan. Speciaal allesquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wanneer heb je de cash klaarliggen ?
K-Cash ligt voor iedereen op elk moment klaar hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
HET WAS GODVERDOMME EEN CORNERRRR !!!! AARGHHHHquote:
Binnenkort even België verkopen, dan heb ik weer (een klein beetje) te besteden.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik nooitquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
HET WAS GODVERDOMME EEN CORNERRRR !!!! AARGHHHHINIESTA 1-0 IK WORD GEKKK
IK WORD GEKKK
![]()
wanneer kom ik er eens overheen
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Plaats je 25000e bij radio onz dan. Speciaal alles
Ik was al de baas van Belgiëquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Binnenkort even België verkopen, dan heb ik weer (een klein beetje) te besteden.
Verschrikkeloijk was datquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
IK WORD GEKKK
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
IK WORD GEKKK
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Klopt, maar ik verkoop jou ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik was al de baas van België
Ja echt heel veel gemiste kansen ook.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik baalde ook wel, maar ik was drunk as fuckkon me niet echt heel veel schelen
En het was inderdaad een corner.
Maar Robben had sowieso die 1 op 1 met Cassilas moeten maken
Apart is dat he; na heel lang spelen en dan wegkijken van de tvquote:
Dat dan weer welquote:Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ooooo bij de IJffeltoren op zo'n groot scherm gekeken?![]()
[..]
EheheheLekker wel
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Apart is dat he; na heel lang spelen en dan wegkijken van de tv
ultra's?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
Okay, geen 2e Wereldoorlogfilmpjes meer.
Hetzelfde effect wanneer je 20 minuten op een loopband gerend hebt, en vervolgens op een vaste vloer gaat lopenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Apart is dat he; na heel lang spelen en dan wegkijken van de tv
Spannendquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat dan weer welhad die wedstrijd gezien in zo'n pizzeria buiten op het terras, vrijwel iedereen was er voor Nederland
Zaten op dat zelfde terras ook 3 van die mafia gasten![]()
Toen op die 116e minuut stortte mijn wereld even in.....
Gelukkig ben je nu veilig.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja.Dan beweegt alles ineens enzo.
quote:
James Morrisonnnn liefduuu.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
Ik voel een enorme drang om gitaar te gaan spelen na het luisteren van James Morrison.
Graag live uitzenden.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
Ik voel een enorme drang om gitaar te gaan spelen na het luisteren van James Morrison.
Bert van Marwijk zei in een interview in de Spits van vandaag, dat beide ploegen als je later terug kijkt niet zo geweldig waren.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef dockx het volgende:
We waren echt facking slecht tegen Spanje..
Kutspanjequote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bert van Marwijk zei in een interview in de Spits van vandaag, dat beide ploegen als je later terug kijkt niet zo geweldig waren.
Over 3 jaar toch.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
We worden ooit nog wel eens WK, alleen ben ik bang dat ik het niet meer zelf ga meemaken
Dat ken ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hetzelfde effect wanneer je 20 minuten op een loopband gerend hebt, en vervolgens op een vaste vloer gaat lopen
Wij speelde kut omdat wij hun spel ontregelde.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bert van Marwijk zei in een interview in de Spits van vandaag, dat beide ploegen als je later terug kijkt niet zo geweldig waren.
Ach we zullen het nooit weten. Gewoon richten op het EK.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wij speelde kut omdat wij hun spel ontregelde.
Hetzelfde als wat Real gisteren tegen Barca deed
Hun speelde uiteraard weer kut omdat wij hun spel ontregelde.
Als beide ploegen hadden gevoetbald had Spanje alsnog gewonnen ben ik bang.
Waar ga jij heen?quote:
Barcelona en Madrid. Langer in Barcelona dus voel mij een verraadster.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh echt? Tofff! Hoelang ga je en waar ga je heen enzo?
Ik heb wel WT, maar het is anderhalf jaar geleden dat ik die aan heb geraakt en die gitaar heb ik ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef Henkie94 het volgende:
Beach, ken jij die Guitar Hero World Tour gitaar met neckslide?Ik moest de batterijen verwisselen, maar de gitaar lag op mn been. Dus nu denkt het spel dat ik op die slide druk.
Speel ik Mr. Crowley, fucking vage geluiden.
Oooh leukleukquote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Barcelona en Madrid. Langer in Barcelona dus voel mij een verraadster.
Mijn zusje alleen denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oooh leukleukGa je met je fam of met je vriendinnetjes?
Mallorca, maar ik zit een beetje in een dilemma.quote:
Oh dat is naar welquote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef dockx het volgende:
[..]
Mallorca, maar ik zit een beetje in een dilemma.
Het is uit sinds een week, en we hadden al geboekt..
Dus we moeten even goed gaan kijken hoe en wat.
Oh wat?! Waarom?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef dockx het volgende:
[..]
Doeiiii Pastameneerquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nog een leuk liedje, na al jullie WO2fiilmpjes en boemboemliedjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Ik vind jou ook lief ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel met je meequote:Op donderdag 28 april 2011 21:37 schreef dockx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan is gewoon een beetje in de war, hij drukt zn liefde uit met JCS liedjes. Schattig wel.
Poesje.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]![]()
ik laat Jezus voor mij spreken toch
Jezus houdt van iedereenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]![]()
ik laat Jezus voor mij spreken toch
Ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb een stroopkoek, wie wil me aanraken?
True, maar we zijn nog wel erg vriendschappelijk. Dus het is sowieso een aparte situatiequote:
Ja, steeds meer afstand. Als we afspraken was het wel leuk enzo, maar als we dat niet deden dan miste ik en zij ook totaal niets..quote:
R2quote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb een stroopkoek, wie wil me aanraken?
Oh, dus jullie blijven wel gewoon vrienden?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef dockx het volgende:
[..]
Ja, steeds meer afstand. Als we afspraken was het wel leuk enzo, maar als we dat niet deden dan miste ik en zij ook totaal niets..
Uiteraard.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, dus jullie blijven wel gewoon vrienden?
Hier word ik verlegen vanquote:Op donderdag 28 april 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloemp ik wil je ook aanraken, ook al had je die stroopkoek niet.
Doerak heb ik net naar buiten gedaan nadat hij heel vervelend aan de deur ging krabben tot ik opstond en de deuren voor de prins opendequote:
Dan heb je een goed besluit gemaaktquote:Op donderdag 28 april 2011 21:40 schreef dockx het volgende:
[..]
Ja, steeds meer afstand. Als we afspraken was het wel leuk enzo, maar als we dat niet deden dan miste ik en zij ook totaal niets..
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doerak heb ik net naar buiten gedaan nadat hij heel vervelend aan de deur ging krabben tot ik opstond en de deuren voor de prins opende![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |