quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/27718803/Drumpie/map.html
hoe vaak gaat er zo'n map gemaakt worden? echt geniaal om te zien!quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/27718803/Drumpie/map.html
Ja ik maak nu een nieuwe map.. :pquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:44 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
hoe vaak gaat er zo'n map gemaakt worden? echt geniaal om te zien!
voor hoe lang is de server er btw uit?
kan je dat niet met een cron jobje elke 12 uur oid maken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik maak nu een nieuwe map.. :p
Je kan al inloggen..
Waarschijnlijk omdat je een nieuwe map hebt, zodra er nieuwe chunks aangemaakt worden kan het wel eens een beetje laggen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toothless even een vraagje, jij had toch lagg door paar chunks ofzo? Wat houd dat precies in want me server laggt regelmatig..
Ik had kapotte chunks en die heb ik gerepareerd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:40 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je een nieuwe map hebt, zodra er nieuwe chunks aangemaakt worden kan het wel eens een beetje laggen.
Maar in zijn geval is het dat wel waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ik had kapotte chunks en die heb ik gerepareerd.
Lag weg
Maar ik ga deze server weghalen bij de FOK!community.
Ik ben bezig dit op te gaan bouwen met iemand anders bij een ander forum.
Ik neem toch aan dat je je spelers daar nog wat verder over gaat inlichten?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Toothless het volgende:
[..]
Lag weg
Zoals altijd, doeg!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Toothless het volgende:
[..]
Lag weg
kinderforum.nlquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus worden de fokkers gekicked dan? En welk forum? Tis een beetje cryptisch.
Ah, maar zou je nog wel kunnen reageren via Fok? Want ik vind het wel altijd handig om via Fok! alle nieuws enz. kunt zien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Toothless het volgende:
[..]
Lag weg
Hoe fix je dat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Toothless het volgende:
[..]
Lag weg
Jouw map is nog zo klein dus lijkt het mij heel erg sterk dat jij daarvan lag ondervind.quote:
Sure of je komt gewoon spelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah, maar zou je nog wel kunnen reageren via Fok? Want ik vind het wel altijd handig om via Fok! alle nieuws enz. kunt zien.
FOK!kers worden niet gekicked hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus worden de fokkers gekicked dan? En welk forum? Tis een beetje cryptisch.
Hij heeft gewoon aventoe lag als iemand aan het exploren is en nieuwe chunks worden aangemaakt.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef Toothless het volgende:
[..]
Jouw map is nog zo klein dus lijkt het mij heel erg sterk dat jij daarvan lag ondervind.
Ik zou eerder kijken naar de bandbreedte/aantal gebruikers en de server specs
Ja, want vanmiddag was vooral die lag doordat wij aan het zoeken waren naar een goede plek om te bouwen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon aventoe lag als iemand aan het exploren is en nieuwe chunks worden aangemaakt.
Je kan btw al huis bouwen in Beverly Hills, alle huizen staan er al.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:14 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja, want vanmiddag was vooral die lag doordat wij aan het zoeken waren naar een goede plek om te bouwen.
Veel plezier!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:30 schreef JaimyLee het volgende:
LANDGENOTEN!
De aankomende week ben ik in turkije, dus ben ik niet meer te vinden op Minecraft.
Zondag middag kom ik terug, dus misschien ben ik die avond nog even online, en anders de maandag weer!
Veel plezier deze week!![]()
![]()
Ach 15 jaar jong.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Berend. het volgende:
[..]
Die uptime
Sorry, moet even trollen tot dat je weg bent![]()
Ach 50 jaar oudquote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ach 15 jaar jong.
Je hebt niks beters te doen natuurlijk
Gasten kanker nu is op met dat kinderachtige bullshit gedoe man.. als je zo een persoonlijke hekel hebt aan hem dan doe je maar via PM.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ach 50 jaar oud
Je hebt niks beters te doen natuurlijk
datzelfde bericht mag imho ook naar toothless aangezien hij gezellig meedoet....quote:Op zondag 1 mei 2011 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Berend kanker nu is op met dat kinderachtige bullshit gedoe man.. als je zo een persoonlijke hekel hebt aan hem dan doe je maar via PM.
U are right..quote:Op zondag 1 mei 2011 00:58 schreef mschol het volgende:
[..]
datzelfde bericht mag imho ook naar toothless aangezien hij gezellig meedoet....
Ga hier is niet met kanker schelden. Toothless en ik hebben gewoon een grappige bitch fightquote:Op zondag 1 mei 2011 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Berend kanker nu is op met dat kinderachtige bullshit gedoe man.. als je zo een persoonlijke hekel hebt aan hem dan doe je maar via PM.
hou die dan in PM en vervuil het topic er dan niet mee...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ga hier is niet met kanker schelden. Toothless en ik hebben gewoon een grappige bitch fight
Ga is huilen, het is gewoon irritant man.. en ik neem aan dat je geen bitch bent.. maar gewoon een gozer en gedraag je er naar, want het is niet grappig. Zelfde voor Toothless al doet hij zich voor als een bitch.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ga hier is niet met kanker schelden. Toothless en ik hebben gewoon een grappige bitch fight
True true, ik zit ook wel fout hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef mschol het volgende:
[..]
hou die dan in PM en vervuil het topic er dan niet mee...
Het is helemaal niet grappig, het is gewoon irritant.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
2 pagina's terug ook gepost.quote:
Hijquote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga is huilen, het is gewoon irritant man.. en ik neem aan dat je geen bitch bent.. maar gewoon een gozer en gedraag je er naar, want het is niet grappig. Zelfde voor Toothless al doet hij zich voor als een bitch.
.
zie de OPquote:Op zondag 1 mei 2011 12:12 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
wat is t ip van drumpie?
ik hb m perongeluk verwijderd..
notch moet gewoon een degelijk MP server managment systeem inbouwenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Als iedereen nou z'n IP's opslaat in een textbestandje op hun bureaublad. Doe ik ook, hartstikke handig
Dnb heeft gewonnenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:00 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik noem het... Snowball
euh?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:00 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik noem het... Snowball
Het is een Minecraft spel, het heet Spleef. Je moet zeg maar de grond onder elkaar weghalen, en als je valt pleur je in de lava. Youtube maar even, is wel grappig hoorquote:
Blijft alles wel hetzelfde dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:52 schreef Toothless het volgende:
Toothless-Server is samen gevoegd met een andere.
hierdoor groeit het ledenbestand met 45 vaste leden.
Op dit moment zijn wij bezig de mappen samen te voegen en de rechten toe te voegen.
[ link | afbeelding ]
Ah oke, kan ik mee leven. Met welke server voeg je samen? En hoe zit het nu met server admins? Blijf jij de baas en blijf je van huis uit runnen? Of word degene van de andere server de baas etc?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:20 schreef Toothless het volgende:
25 minuten en dan nog opslaan.
De map is met 160mb uitgebreid dus hij moet alles weer berekenen -_-
dus totaal 50 minuten.
[ afbeelding ]
Ik blijf de baas en ik blijf hosten en de huidige admins blijven admins en de huidige members blijven members alleen de andere server word samengevoegd, er veranderd weinig, alleen de map word groter en meer leden.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ah oke, kan ik mee leven. Met welke server voeg je samen? En hoe zit het nu met server admins? Blijf jij de baas en blijf je van huis uit runnen? Of word degene van de andere server de baas etc?
Goed om te horen. Zou je mij misschien(eventueel in PM) kunnen vertellen met welke server je samen bent gegaan, ben wel benieuwdquote:Op zondag 1 mei 2011 15:25 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ik blijf de baas en ik blijf hosten en de huidige admins blijven admins en de huidige members blijven members alleen de andere server word samengevoegd, er veranderd weinig, alleen de map word groter en meer leden.
[ afbeelding ]
Ken je het spel wel dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:18 schreef Graseter het volgende:
Ik zit nou op die Toothless, snap er geen ruk van.
Je kunt beter eerst even offline gaanquote:Op zondag 1 mei 2011 17:18 schreef Graseter het volgende:
Ik zit nou op die Toothless, snap er geen ruk van.
Ik heb een paar keer op die online client een toren gebouwd, jeej?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:21 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst even offline gaan spelen, zodat je het wat beter begrijpt.
Leuk trouwens, dat je server samenvoegd met een andere.
Voor zover ik weet kan je er zo op maar heb je wel bouwrechten nodig.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:22 schreef Echtjammer het volgende:
Moet ik toestemming voor Tooth of kan ik er zo op ?
We weten allemaal dat je een man bent idd.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:55 schreef Toothless het volgende:
[..]
Hij
Kijk eens wat voor "soort" ik ben man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |