True true, ik zit ook wel fout hoor.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef mschol het volgende:
[..]
hou die dan in PM en vervuil het topic er dan niet mee...
Het is helemaal niet grappig, het is gewoon irritant.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ga hier is niet met kanker schelden. Toothless en ik hebben gewoon een grappige bitch fight
2 pagina's terug ook gepost.quote:
Hijquote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga is huilen, het is gewoon irritant man.. en ik neem aan dat je geen bitch bent.. maar gewoon een gozer en gedraag je er naar, want het is niet grappig. Zelfde voor Toothless al doet hij zich voor als een bitch.
.
zie de OPquote:Op zondag 1 mei 2011 12:12 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
wat is t ip van drumpie?
ik hb m perongeluk verwijderd..
notch moet gewoon een degelijk MP server managment systeem inbouwenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Als iedereen nou z'n IP's opslaat in een textbestandje op hun bureaublad. Doe ik ook, hartstikke handig
Dnb heeft gewonnenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:00 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik noem het... Snowball
euh?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:00 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik noem het... Snowball
Het is een Minecraft spel, het heet Spleef. Je moet zeg maar de grond onder elkaar weghalen, en als je valt pleur je in de lava. Youtube maar even, is wel grappig hoorquote:
Blijft alles wel hetzelfde dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:52 schreef Toothless het volgende:
Toothless-Server is samen gevoegd met een andere.
hierdoor groeit het ledenbestand met 45 vaste leden.
Op dit moment zijn wij bezig de mappen samen te voegen en de rechten toe te voegen.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |