Jouw map is nog zo klein dus lijkt het mij heel erg sterk dat jij daarvan lag ondervind.quote:
Sure of je komt gewoon spelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah, maar zou je nog wel kunnen reageren via Fok? Want ik vind het wel altijd handig om via Fok! alle nieuws enz. kunt zien.
FOK!kers worden niet gekicked hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus worden de fokkers gekicked dan? En welk forum? Tis een beetje cryptisch.
Hij heeft gewoon aventoe lag als iemand aan het exploren is en nieuwe chunks worden aangemaakt.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef Toothless het volgende:
[..]
Jouw map is nog zo klein dus lijkt het mij heel erg sterk dat jij daarvan lag ondervind.
Ik zou eerder kijken naar de bandbreedte/aantal gebruikers en de server specs
Ja, want vanmiddag was vooral die lag doordat wij aan het zoeken waren naar een goede plek om te bouwen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon aventoe lag als iemand aan het exploren is en nieuwe chunks worden aangemaakt.
Je kan btw al huis bouwen in Beverly Hills, alle huizen staan er al.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:14 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja, want vanmiddag was vooral die lag doordat wij aan het zoeken waren naar een goede plek om te bouwen.
Veel plezier!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:30 schreef JaimyLee het volgende:
LANDGENOTEN!
De aankomende week ben ik in turkije, dus ben ik niet meer te vinden op Minecraft.
Zondag middag kom ik terug, dus misschien ben ik die avond nog even online, en anders de maandag weer!
Veel plezier deze week!![]()
![]()
Ach 15 jaar jong.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:09 schreef Berend. het volgende:
[..]
Die uptime
Sorry, moet even trollen tot dat je weg bent![]()
Ach 50 jaar oudquote:Op zondag 1 mei 2011 00:35 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ach 15 jaar jong.
Je hebt niks beters te doen natuurlijk
Gasten kanker nu is op met dat kinderachtige bullshit gedoe man.. als je zo een persoonlijke hekel hebt aan hem dan doe je maar via PM.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:38 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ach 50 jaar oud
Je hebt niks beters te doen natuurlijk
datzelfde bericht mag imho ook naar toothless aangezien hij gezellig meedoet....quote:Op zondag 1 mei 2011 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Berend kanker nu is op met dat kinderachtige bullshit gedoe man.. als je zo een persoonlijke hekel hebt aan hem dan doe je maar via PM.
U are right..quote:Op zondag 1 mei 2011 00:58 schreef mschol het volgende:
[..]
datzelfde bericht mag imho ook naar toothless aangezien hij gezellig meedoet....
Ga hier is niet met kanker schelden. Toothless en ik hebben gewoon een grappige bitch fightquote:Op zondag 1 mei 2011 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Berend kanker nu is op met dat kinderachtige bullshit gedoe man.. als je zo een persoonlijke hekel hebt aan hem dan doe je maar via PM.
hou die dan in PM en vervuil het topic er dan niet mee...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ga hier is niet met kanker schelden. Toothless en ik hebben gewoon een grappige bitch fight
Ga is huilen, het is gewoon irritant man.. en ik neem aan dat je geen bitch bent.. maar gewoon een gozer en gedraag je er naar, want het is niet grappig. Zelfde voor Toothless al doet hij zich voor als een bitch.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ga hier is niet met kanker schelden. Toothless en ik hebben gewoon een grappige bitch fight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |