Ja ik maak nu een nieuwe map.. :pquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:44 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
hoe vaak gaat er zo'n map gemaakt worden? echt geniaal om te zien!
voor hoe lang is de server er btw uit?
kan je dat niet met een cron jobje elke 12 uur oid maken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik maak nu een nieuwe map.. :p
Je kan al inloggen..
Waarschijnlijk omdat je een nieuwe map hebt, zodra er nieuwe chunks aangemaakt worden kan het wel eens een beetje laggen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toothless even een vraagje, jij had toch lagg door paar chunks ofzo? Wat houd dat precies in want me server laggt regelmatig..
Ik had kapotte chunks en die heb ik gerepareerd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:40 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je een nieuwe map hebt, zodra er nieuwe chunks aangemaakt worden kan het wel eens een beetje laggen.
Maar in zijn geval is het dat wel waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ik had kapotte chunks en die heb ik gerepareerd.
Lag weg
Maar ik ga deze server weghalen bij de FOK!community.
Ik ben bezig dit op te gaan bouwen met iemand anders bij een ander forum.
Ik neem toch aan dat je je spelers daar nog wat verder over gaat inlichten?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Toothless het volgende:
[..]
Lag weg
Zoals altijd, doeg!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Toothless het volgende:
[..]
Lag weg
kinderforum.nlquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus worden de fokkers gekicked dan? En welk forum? Tis een beetje cryptisch.
Ah, maar zou je nog wel kunnen reageren via Fok? Want ik vind het wel altijd handig om via Fok! alle nieuws enz. kunt zien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Toothless het volgende:
[..]
Lag weg
Hoe fix je dat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Toothless het volgende:
[..]
Lag weg
Jouw map is nog zo klein dus lijkt het mij heel erg sterk dat jij daarvan lag ondervind.quote:
Sure of je komt gewoon spelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah, maar zou je nog wel kunnen reageren via Fok? Want ik vind het wel altijd handig om via Fok! alle nieuws enz. kunt zien.
FOK!kers worden niet gekicked hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus worden de fokkers gekicked dan? En welk forum? Tis een beetje cryptisch.
Hij heeft gewoon aventoe lag als iemand aan het exploren is en nieuwe chunks worden aangemaakt.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:01 schreef Toothless het volgende:
[..]
Jouw map is nog zo klein dus lijkt het mij heel erg sterk dat jij daarvan lag ondervind.
Ik zou eerder kijken naar de bandbreedte/aantal gebruikers en de server specs
Ja, want vanmiddag was vooral die lag doordat wij aan het zoeken waren naar een goede plek om te bouwen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon aventoe lag als iemand aan het exploren is en nieuwe chunks worden aangemaakt.
Je kan btw al huis bouwen in Beverly Hills, alle huizen staan er al.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:14 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja, want vanmiddag was vooral die lag doordat wij aan het zoeken waren naar een goede plek om te bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |