Blijft alles wel hetzelfde dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:52 schreef Toothless het volgende:
Toothless-Server is samen gevoegd met een andere.
hierdoor groeit het ledenbestand met 45 vaste leden.
Op dit moment zijn wij bezig de mappen samen te voegen en de rechten toe te voegen.
[ link | afbeelding ]
Ah oke, kan ik mee leven. Met welke server voeg je samen? En hoe zit het nu met server admins? Blijf jij de baas en blijf je van huis uit runnen? Of word degene van de andere server de baas etc?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:20 schreef Toothless het volgende:
25 minuten en dan nog opslaan.
De map is met 160mb uitgebreid dus hij moet alles weer berekenen -_-
dus totaal 50 minuten.
[ afbeelding ]
Ik blijf de baas en ik blijf hosten en de huidige admins blijven admins en de huidige members blijven members alleen de andere server word samengevoegd, er veranderd weinig, alleen de map word groter en meer leden.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ah oke, kan ik mee leven. Met welke server voeg je samen? En hoe zit het nu met server admins? Blijf jij de baas en blijf je van huis uit runnen? Of word degene van de andere server de baas etc?
Goed om te horen. Zou je mij misschien(eventueel in PM) kunnen vertellen met welke server je samen bent gegaan, ben wel benieuwdquote:Op zondag 1 mei 2011 15:25 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ik blijf de baas en ik blijf hosten en de huidige admins blijven admins en de huidige members blijven members alleen de andere server word samengevoegd, er veranderd weinig, alleen de map word groter en meer leden.
[ afbeelding ]
Ken je het spel wel dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:18 schreef Graseter het volgende:
Ik zit nou op die Toothless, snap er geen ruk van.
Je kunt beter eerst even offline gaanquote:Op zondag 1 mei 2011 17:18 schreef Graseter het volgende:
Ik zit nou op die Toothless, snap er geen ruk van.
Ik heb een paar keer op die online client een toren gebouwd, jeej?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:21 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst even offline gaan spelen, zodat je het wat beter begrijpt.
Leuk trouwens, dat je server samenvoegd met een andere.
Voor zover ik weet kan je er zo op maar heb je wel bouwrechten nodig.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:22 schreef Echtjammer het volgende:
Moet ik toestemming voor Tooth of kan ik er zo op ?
We weten allemaal dat je een man bent idd.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:55 schreef Toothless het volgende:
[..]
Hij
Kijk eens wat voor "soort" ik ben man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |