Just my thoughts...quote:
quote:
Dit noem ik geen lekke band meerquote:Op donderdag 28 april 2011 16:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nogmaals, zieke shit dit
IJs eten in Epenkomt veel teveel tokkievolk op af.
Echter, snowboarden in Snowworld Landgraaf
Als je langs was gekomen (5 minuten lopen van Snowworld) had je een biertje van me gekregen voor je lekke band.
en Opel de schuld geven danquote:Op donderdag 28 april 2011 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou Hart van Nederland bellen voor een uitgebreid interview man
quote:Na een snelle reparatie van een niet nader te noemen persoon ( niet ik )
Haha, Maikuuul zijn vriendin is beter met auto's dan hem.quote:Gelukkig raakte vriendin niet in paniek
Truequote:Op donderdag 28 april 2011 16:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit noem ik geen lekke band meer
We wilden gaan snowboarden in Rucphenomdat we een bon hadden gekregen om daar te snowboarden voor mijn verjaardag ... achja dan maar als we terugkomen van zweden daar gaan snowboarden
Neh, ik dacht in eerste instantie dat ze die auto moesten gaan wegslepen. gezien ik niet veel van auto's weet wist ik ook niet hoe je zo'n band kon verwisselen ( redelijk makkelijk achteraf gezien ).quote:Op donderdag 28 april 2011 16:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
[..]
Haha, Maikuuul zijn vriendin is beter met auto's dan hem.
Erg jammer dat het precies op dat moment erg rustig was...quote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neh, ik dacht in eerste instantie dat ze die auto moesten gaan wegslepen. gezien ik niet veel van auto's weet wist ik ook niet hoe je zo'n band kon verwisselen ( redelijk makkelijk achteraf gezien ).
Dat hesje droeg ik omdat ze in belgie ( want daar waren we nog ) een boete krijgt als je er geen draagt. Tevens had ik zo'n gevarendriehoek op de vluchtstrook gezet.
Echt geluk dat die auto voorwiel aangedreven was, anders waren we flink over de weg gaan tollen ( waar het redelijk druk was ) gelukkig reed er op het moment dat hij klapte niemand naast ons waardoor we snel op de vluchtstrook konden
Of TS kan gewoon niet rijden.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:30 schreef Darkomen het volgende:
Ik gok een te oude uitgedroogde band....
Of een productie fout....
Toch ligt het aan TS.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
TS reed niet [ afbeelding ]
Kan gebeuren zoiets.
Je als man laten rijden door je vriendin doe je louter wanneer je promillage minstens 10 keer boven toegestane limiet ligt.quote:
Het was een vrouw die reed dus kans is groot...quote:
quote:
TS mag nog niet drinken.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je als man laten rijden door je vriendin doe je louter wanneer je promillage minstens 10 keer boven toegestane limiet ligt.
TS is ook een soort vrouw.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:34 schreef eight het volgende:
[..]
Het was een vrouw die reed dus kans is groot...
Heel goed die hesjes! Niets mis mee, ook niet wanneer je in NL had gestaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neh, ik dacht in eerste instantie dat ze die auto moesten gaan wegslepen. gezien ik niet veel van auto's weet wist ik ook niet hoe je zo'n band kon verwisselen ( redelijk makkelijk achteraf gezien ).
Dat hesje droeg ik omdat ze in belgie ( want daar waren we nog ) een boete krijgt als je er geen draagt. Tevens had ik zo'n gevarendriehoek op de vluchtstrook gezet.
Echt geluk dat die auto voorwiel aangedreven was, anders waren we flink over de weg gaan tollen ( waar het redelijk druk was ) gelukkig reed er op het moment dat hij klapte niemand naast ons waardoor we snel op de vluchtstrook konden
Doe even normaal aub.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Fijn dat het goed is afgelopen Maikuuul!
Kijk eens goed in de weerspiegeling van de foto's jong gek!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:31 schreef Swomp het volgende:
Ok, omdat nog niemand het heeft gedaan, daar komt ie he!
PICS van je vriendin !
Betere pics graagquote:Op donderdag 28 april 2011 16:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kijk eens goed in de weerspiegeling van de foto's jong gek!
Wat vind je daar zo goed aan?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:05 schreef SuperwormJim het volgende:
IJs in Epen![]()
Alleen is het daar vaak veel te druk
De smaak natuurlijk. Wat dacht je dan? De vorm, de geur, de kleur, de blowjob die je er bij krijgt?quote:
De smaak is namelijk nogal slecht vind ik en het ijs smelt belachelijk snel. Al is dat in de afgelopen jaren wel ietsjes verbeterd. Bovendien is die man (zowel vader als zoon, maar met name de zoon) een ongelooflijk irritante kerel die je constant meer laat betalen dan dat je bestelt.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De smaak natuurlijk. Wat dacht je dan? De vorm, de geur, de kleur, de blowjob die je er bij krijgt?
Gelukkig verschillen smaken.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:10 schreef Adames het volgende:
[..]
De smaak is namelijk nogal slecht vind ik en het ijs smelt belachelijk snel. Al is dat in de afgelopen jaren wel ietsjes verbeterd. Bovendien is die man (zowel vader als zoon, maar met name de zoon) een ongelooflijk irritante kerel die je constant meer laat betalen dan dat je bestelt.
Dat is waar, maar ik ga liever naar de Helenahoeve in Slenaken (ook ontzettend druk en goede omgeving) of net over de grens bij Heijenrath, daar ligt op de weg naar Teuven nog een goede ijscozaak.quote:
Te weinig bandenspanning, een vaag kutmerk. Het kan allemaal. En TS reed in België dus dan kan het ook nog aan het wegdek liggen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:30 schreef Darkomen het volgende:
Ik gok een te oude uitgedroogde band....
Of een productie fout....
Ik zal het eens proberen daarquote:Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik ga liever naar de Helenahoeve in Slenaken (ook ontzettend druk en goede omgeving) of net over de grens bij Heijenrath, daar ligt op de weg naar Teuven nog een goede ijscozaak.
Dat lijkt me best lastig, een band wisselen als je aan de andere kant van de vangrail staat.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:11 schreef Hoogheid het volgende:
GA AAN DE ANDERE KANT VAN DE VANGRAIL STAAN, ZO NIET DAN BEN JE ZELFS MET EEN HESJE LEVENSMOE!!!!`!!~1!!!
Uitgebreid poseren op de vluchtstrook terwijl er verkeer met 120 of harder voorbij komt razenquote:
Goede zaak.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef Morton_Koopa het volgende:
Snowboarden met dit weer!!1!1!1!!1111!!!!!!____!!!
Dat zet ik ook mijn geld op inquote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Te weinig bandenspanning, een vaag kutmerk. Het kan allemaal. En TS reed in België dus dan kan het ook nog aan het wegdek liggen.
Ik heb al zitten kijken. Maar kon totaal niets bedenken.quote:
Dunlop is echt een vaag merk inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 17:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Te weinig bandenspanning, een vaag kutmerk. Het kan allemaal. En TS reed in België dus dan kan het ook nog aan het wegdek liggen.
haha dact ik ook!quote:
Mensen die haten op Dunlopquote:Op donderdag 28 april 2011 17:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dunlop is echt een vaag merk inderdaad
Ik denk te lage bandenspanning bij die band, de anderen waren rond de 2 dus dat is goed, deze was natuurlijk niet meer meetbaar
Zeker FP waardig.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Djeez het volgende:
Dat is nog een vrij nieuwe Corsa ook nog, sowieso een van het laatste model. Ik onthoud hem ff, ms iets voor de FP
Ja, want als je met een band zonder spanning rondrijdt is het de schuld van Opelquote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Djeez het volgende:
Dat is nog een vrij nieuwe Corsa ook nog, sowieso een van het laatste model. Ik onthoud hem ff, ms iets voor de FP
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, want als je met een band zonder spanning rondrijdt is het de schuld van Opel
Ik wil er graag een geschokte reactie bij hebben als je dit op de FP plaatst.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Djeez het volgende:
Een Djeez FP post met deze mooie foto's ?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Djeez het volgende:
FP, waar het altijd komkommertijd is.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Djeez het volgende:
En dan zou hij nu opgesloten zitten in jouw kelder en jij hem dagelijks anaal vernedert met je vuisten.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nogmaals, zieke shit dit
IJs eten in Epenkomt veel teveel tokkievolk op af.
Echter, snowboarden in Snowworld Landgraaf
Als je langs was gekomen (5 minuten lopen van Snowworld) had je een biertje van me gekregen voor je lekke band.
dagelijks? om het uur!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:21 schreef Stuurver het volgende:
[..]
En dan zou hij nu opgesloten zitten in jouw kelder en jij hem dagelijks anaal vernedert met je vuisten.
2?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dunlop is echt een vaag merk inderdaad
Ik denk te lage bandenspanning bij die band, de anderen waren rond de 2 dus dat is goed, deze was natuurlijk niet meer meetbaar
quote:
Jawel, die zit juist achter dat andere achterwielquote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Was er geen UFO bij betrokken Djeez?
Idd, voer voor banaanvragenquote:
Hoe kansloosquote:
Waarom staat mijn geschokte reactie er niet in?quote:
Kunnen wij hem niet opgevenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef porsche1 het volgende:
Maikuuul:
Dus stuur al uw verhalen, fotos of filmpjes naar hart@sbs.nl. Vergeet aub niet om uw telefoonnummer in uw e-mail te vermelden !
Ja, maar we hebben geen telefoon en e-mail.quote:
Gewoon tot aan de schouders hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
haha, jouw vriendin heeft een kort-pittig kapsel
Ey maikuuul, stuur eens f een mail naar hart van nederland !quote:Op donderdag 28 april 2011 20:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon tot aan de schouders hoordaar is niks kort en pittig aan.
Vette FP post !
quote:
quote:
quote:
Dat is geel, mongool.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tja er was een groen en een oranje ... ik koos voor groen, maar heb hem wel verkeerd om
Gruun jeskequote:Op donderdag 28 april 2011 20:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tja er was een groen en een oranje ... ik koos voor groen, maar heb hem wel verkeerd om
quote:
Felgroen mongolenpijperquote:
quote:
Maikuuul is een levensgenieter eerste klas. Je zult met iets harders moeten komen om deze man kwaad/chagrijnig/verdrietig te krijgenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Gronkel het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen zou strontchagerijnig als er een band van zijn auto sprong, maar deze idioot lacht omdat hij zo weer wat aandacht op Fok! kan krijgen.
Newbies die Maikuuul en zijn geschiedenis niet kennen en denken dat hij een aandachtshoer isquote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Gronkel het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen zou strontchagerijnig als er een band van zijn auto sprong, maar deze idioot lacht omdat hij zo weer wat aandacht op Fok! kan krijgen.
Emo's die huilend op de grond gaan zitten omdat hun band is geklapt ...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Gronkel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken zijn geschiedenis (die domme filmpjes met slips enzo) en daardoor weet ik dat hij een aandachtshoer is.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Newbies die Maikuuul en zijn geschiedenis niet kennen en denken dat hij een aandachtshoer is!
Maikuuuuuul ís al een held op FOK!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:13 schreef Gronkel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat je moet huilen, je moet gewoon even sip kijken omdat je een nieuwe band moet kopen en omdat je verschrikkelijk lelijke schoenen hebt.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Emo's die huilend op de grond gaan zitten omdat hun band is geklapt ...
Waarom zou ik moeten huilen voor dit voorval ?
Ben jij een wijf ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je moet huilen, je moet gewoon even sip kijken omdat je een nieuwe band moet kopen en omdat je verschrikkelijk lelijke schoenen hebt.
Opflikkerenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je moet huilen, je moet gewoon even sip kijken omdat je een nieuwe band moet kopen en omdat je verschrikkelijk lelijke schoenen hebt.
Je bent geen familie, toch behoor je tot de nichten.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef Gronkel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:31 schreef KevinMalone het volgende:
[ afbeelding ]
Gewaagd hoor, om een rode horloge met een groengeel fel hesje te combineren, met finishingtouch de klassieke All-Stars en je Denims.
Ik vind het behoorlijk Lady Gaga! Ik zie het haar zo aandoen, want het heeft ook symbolisme.
Bijvoorbeeld: een kapotte band in je handen, dat zou een gebroken band met een vriend kunnen symboliseren en jij staat in de goot, dus dat kan symboliseren dat je er mee zit dat je een verbroken band hebt.
En die lantaarn in de verte die op de foto boven je hoofd hangt, zou kunnen symboliseren dat je graag in de spotlight staat.
Of kijk mij eens bad ass zijn op de weg, ik vreet rubber! Rawr!En de goot staat voor:"Mijn kleren zitten gegoten baby!"
![]()
Desalniettemin, heel diep en fashionable.En dat gras en die bomen staan voor dat hij dicht bij de natuur staat, en dat dit hem kracht geeft om deze gebeurtenis te boven te komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 Ferrari's op videoband!
Plausibel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En dat gras en die bomen staan voor dat hij dicht bij de natuur staat, en dat dit hem kracht geeft om deze gebeurtenis te boven te komen?
MaddoxX?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef Maikuuul het volgende:
Na een snelle reparatie van een niet nader te noemen persoon ( niet ik )
OH NO SHE DIDN'Tquote:Op donderdag 28 april 2011 21:26 schreef Maisnon het volgende:
Ja Maikuuul is nu door de knal ook je borstkas uitgedeukt
Zat Jeniffuuuur niet in de auto?quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:36 schreef Trannellius het volgende:
Zulks een sentiment topic.
Jeniffuuur en dirktator zouden het compleet maken
Uiteraard !quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:12 schreef Stekelbees het volgende:
Jezus maikuul kun je nu nog wel op tomorrowland komen!?
Interieur is altijd van binnen LOLLZzquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef NightBoulevard het volgende:
De nieuwe edities opel corsas zien er van buiten wel chill uit, echter is het intrieur van binnen helemaal van plastic.
quote:
Laten we het maar hier houden. Jouw topic loopt van geen meter en is dubbel zoquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:13 schreef Swomp het volgende:
Paints mogen ook hier![]()
[Paint] Hier de avonturen van fokker Maikuuul
Ok baasquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Laten we het maar hier houden. Jouw topic loopt van geen meter en is dubbel zo
Nee, dat klopt..quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Uiteraard !
Waarschijnlijk gaan we ook nog met dezelfde auto daarheen
Ik heb er alle vertrouwen in dat dit x de band niet klapt
Jonge ik heb ook een Corsa... maak me niet bangquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:39 schreef Terpentin07 het volgende:
Precies hetzelfde is mij een aantal jaren geleden met mijn corsa op de autobahn gebeurd. Bij een snelheid van 190 begon de auto ineens enorm te trillen. Kort daarop was er een verkeersbord te zien waarop stond dat er een slecht wegdek was. Dus ik dacht het zal wel. Pas toen ik de rubber rook ben ik maar gaan stoppen.Mijn band zag er trouwens net zo uit.
Je weet dat autobanden een maximumsnelheid hebben tot waar ze nog veilig zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:39 schreef Terpentin07 het volgende:
Precies hetzelfde is mij een aantal jaren geleden met mijn corsa op de autobahn gebeurd. Bij een snelheid van 190 begon de auto ineens enorm te trillen. Kort daarop was er een verkeersbord te zien waarop stond dat er een slecht wegdek was. Dus ik dacht het zal wel. Pas toen ik de rubber rook ben ik maar gaan stoppen.Mijn band zag er trouwens net zo uit.
Jup, weet ik. Verder nog iets te melden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:32 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Je weet dat autobanden een maximumsnelheid hebben tot waar ze nog veilig zijn?
Alsof het daarvoor groot nieuws moet zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:52 schreef classpc het volgende:
Dit nieuws is zo groot dat het zelfs de FP gehaald heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |