SPOILER: Vorige delenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------
[ Bericht 0% gewijzigd door Id_do_her op 28-04-2011 14:03:05 ]With my pack on my back, down the road I will stray.
Pakken we de jouwe? Ik krijg die url van deel twee niet goed.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef Nollem het volgende:
Je was me voornu zijn er 2 delen 3
En je had ook nog eens gelijk
We waren het over eens dat die andere open bleef omdat ik de url in de spoiler niet goed kreeg. Ik weet het verder ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ben je diegene met de laatste post, dan open je het nieuwe topic en plaats je de link naar het nieuwe topic in je laatste post!
Je had wel de laatste post in deel 2, dus de jouwe moet eigenlijk open blijven..toch?
Pff, het is me gelukt. Dank!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:59 schreef MisterChirrel het volgende:
Deeltje 2
Alsjeblieft.
[.url= LINK] tekst[/url]
Star Wars: Dark Forces.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef w0nderboi het volgende:
Dusss gaan we hier nu verder met de laatste vraag?
Vanuit welke game is de Jedi Knight reeks ontstaan?
Inderdaad.quote:
Inderdaad, het is Tiki the Kiwi, de hoofdpersoon uit The New Zealand Story / Kiwi Kraze.quote:
Level 1quote:Op donderdag 28 april 2011 15:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Op welk level kom je deze baas tegen in Streets of Rage?
[ afbeelding ]
Yup, inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:11 schreef Nollem het volgende:
[..]
Level 1, wat een geweldig leuk spel is en blijft dat
Nee is Commodore 64quote:
Inderdaad!quote:
Dan gooi jij er toch een nieuwe tegen aan?quote:
Je had er nog één te goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:25 schreef MeneerBob het volgende:
* MeneerBob meldt zich.
Gogo nieuwe vraag!
Een banaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef MeneerBob het volgende:
Bij deze dan:
In Metal Gear Solid 4 heb je Drebin, een gunlaunderer. Deze G heeft een aapje dat nogal verslavingsgevoelig is en zo steelt hij een sigaret van onze held Snake. Nu is de vraag: Wat gaf het aapje Snake in ruil voor zijn sigaret?
Narc Soda toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef MeneerBob het volgende:
Bij deze dan:
In Metal Gear Solid 4 heb je Drebin, een gunlaunderer. Deze G heeft een aapje dat nogal verslavingsgevoelig is en zo steelt hij een sigaret van onze held Snake. Nu is de vraag: Wat gaf het aapje Snake in ruil voor zijn sigaret?
Dan weet ik hem zo niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Daar is Little Gray verslaafd aan ja, maar dat geeft hij op dat moment niet aan Snake.
Het gebeurd al veel eerder in de game, act 2 in de rimboe.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het gebeurd al veel eerder in de game, act 2 in de rimboe.
Ah okquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het gebeurd al veel eerder in de game, act 2 in de rimboe.
nee, dit spel lijkt er een beetje op kwa graphics inderdaad, maar neequote:
Was een banaan zo slecht nog niet dusquote:
neequote:
quote:found that he had more fun creating levels with his level editor for [spelletje van plaatje] than he had while actually playing the game. He created a new game that would later evolve into
, but he had trouble finding a publisher. The structuralist dynamics of the game were in part inspired by the work of two architectural and urban theorists, Christopher Alexander and Jay Forrester.
Yupquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef Id_do_her het volgende:
Will Wright, dan zal het antwoord wel SimCity zijn.
Oh ik dacht dat het River Raid was maar dan een DOS-versie of zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Yup
best een leuk spel trouwens raid on the bungeling bay (waar het plaatje van was)
Een van de weinige zeldas die ik niet heb gespeeld. Zelda zou te makkelijk zijn?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
Ok.
Wie of wat moet je wakker maken in Legend of Zelda: Link's Awakening?
Dat is antwoord niet, dat moest je al in Zelda II: The Adventure of Link.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:28 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Een van de weinige zeldas die ik niet heb gespeeld. Zelda zou te makkelijk zijn?
Door een shoryuken van Ryu in Street Fighter 1.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:38 schreef Nollem het volgende:
Hoe is Sagat aan zijn litteken gekomen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Door een shoryuken van Ryu in Street Fighter 1.
"asphalt and trouble."quote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Nollem het volgende:
Maak de volgende zin af:
When I think of Maureen I think of two things....
Z'n dikke zwans! Nah, geen idee. Nooit KoF gespeeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef Id_do_her het volgende:
Ryuji Yamazaki, een karakter uit Fatal Fury/King of Fighters, houdt tijdens het vechten altijd zijn hand in zijn broekzak om de tegenstander uit te dagen. Hij heeft een special move waar hij de hand wel uit de zak trekt, wat heeft hij dan in zijn hand?
[ afbeelding ]
Heeeeuj messentrekkers.quote:
Bij mij eerst ook, later kwam ik erachter dat alle karakters en plaatsen namen hebben, maar die worden in de game alleen niet genoemd. Er is ook een vervolg op gekomen met deze alien in de hoofdrol, alleen is die alleen uitgekomen op de Sega Mega-CD.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:37 schreef Nollem het volgende:
Ik wist niet eens dat die kerel Lester heette
Hij stond bij mij bekend als... die kerel van Another World
Shadowgate?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:59 schreef Nollem het volgende:
Deze game over een kasteel kwam eerst uit voor Mac, daarna voor 2 spelcomputers.
Volgens mij speelt Extraction zich ook maar gedeeltelijk op het schip wat ik bedoel af.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef Nollem het volgende:
Poeh, ik heb Dead Space Extraction gespeeld op de Wii, maar ik weet echt niet meer hoe dat ding heet. :S
Indeed. Ik zat net te bedenken hoe ik voor die naam ooit een hint moest verzinnen.quote:
Ja klopt, was wel een aardige gamequote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
Google zegt: Quarantine.
Ik heb nooit van gehoord..
Ik ken het echt niet. De cover ziet er op zich wel cool uit.quote:
Goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef Lijnloos het volgende:
The world ends with you... (vond er weinig aan trouwens).
Tanuki Mario, een Japanse wasbeerhond dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:03 schreef Lijnloos het volgende:
Hoe heet deze M en wat is zijn andere vorm.
[ afbeelding ]
Hm, misschien dat hij in de game 'tanooki' genoemd wordt, het is een bekend beest in Japanse volkshistorie.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef Lijnloos het volgende:
True (hoewel ik hem als Tanooki ken, maar tomatoe, tomato!)
Klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
The Chronicles of Riddick die 2e iig
Oh, niet gezien, ja allemaal goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Age of Empires
The Chronicles of Riddick
Ehrgeiz
edit: ik dacht allemaal uit 1 titel
The Blues Brothers?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
In welke game wordt je belaagd door omaatjes in winkelwagentjes?
Pentarouquote:Op maandag 2 mei 2011 16:33 schreef Id_do_her het volgende:
Hoe heet deze pinguïn uit o.a. Parodius?
[ afbeelding ]
Het is een grote gebeurtenis in het spel. Iedereen die het uitgespeeld heeft zal het herkennen.quote:
Dan heb ik hem niet uitgespeeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef Dynd het volgende:
[..]
Het is een grote gebeurtenis in het spel. Iedereen die het uitgespeeld heeft zal het herkennen.
Oké, Dy mag.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Knights & Merchants
\
edit: doe maar Dy, ik ga op huus an
kan helaas geen geluid afspelen nu, maar da's inderdaad een erg herkenbaar deuntje, kan het nu zo neuriën.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef Sands het volgende:
DuckTales voor de NES van het level The Moon.
Dat is hem.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:16 schreef Dynd het volgende:
Space Channel 5
Wat een vage game was dat trouwens
Ken ik niet. ^_^'quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Is dat die ene die totalbiscuit net heeft gereviewed?
Supermeatboy?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Oh wowpure gok ^^
In welke crawler maakt supermeatman een cameo?
Dead Space 2quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nope , ken het spel niet , maar niet die ik bedoel
30 seconden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Hoe lang kan glover vliegen voordat hij naar beneden valt?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef Salamando het volgende:
Dat is van Age of Empires / Age of Mythology, je ziet die 3 hoofden die ze altijd op de cover hadden volgens mij.
Jazeker, bazenspel was het eigenlijkquote:
Al die AoE-stijl RTS-games waren/zijn baas.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
Jazeker, bazenspel was het eigenlijk.
Die heb ik zelf nog flink gespeeld ook nog.quote:
Doe jij de volgende maar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die heb ik zelf nog flink gespeeld ook nog.
Zhakeav ofzoietsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:20 schreef Id_do_her het volgende:
Wie is de leider van 'The Four Horsemen' in Call of Duty: Modern Warfare?
gokje op The Good, The Bad and the Ugly?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
Welke game heeft als moeilijkheidsniveau's 'Good', 'Bad' en 'Ugly'?
Neen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:45 schreef Patch het volgende:
[..]
gokje op The Good, The Bad and the Ugly?
Precies.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:30 schreef Nollem het volgende:
Outlaws? (nooit gespeeld heeel vluchtig gegoogled)
Was niet zo moeilijk hè?quote:
Deel twee weet ik niet, nooit gespeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:39 schreef Nollem het volgende:
[..]
Was niet zo moeilijk hè?
En voor deel 2 was het??
Iron Maidenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Deel twee weet ik niet, nooit gespeeld.
Nieuwe huisvesting na het rijzen van Deathwing the Destroyer ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat heeft de oude eindbaas van The Molten Core onlangs gekregen?
wizards and warriorsquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:08 schreef Lijnloos het volgende:
In welk spelletje is deze "held" zojuist gestorven?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |