SPOILER: Vorige delenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------
[ Bericht 0% gewijzigd door Id_do_her op 28-04-2011 14:03:05 ]With my pack on my back, down the road I will stray.
Pakken we de jouwe? Ik krijg die url van deel twee niet goed.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef Nollem het volgende:
Je was me voornu zijn er 2 delen 3
En je had ook nog eens gelijk
We waren het over eens dat die andere open bleef omdat ik de url in de spoiler niet goed kreeg. Ik weet het verder ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ben je diegene met de laatste post, dan open je het nieuwe topic en plaats je de link naar het nieuwe topic in je laatste post!
Je had wel de laatste post in deel 2, dus de jouwe moet eigenlijk open blijven..toch?
Pff, het is me gelukt. Dank!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:59 schreef MisterChirrel het volgende:
Deeltje 2
Alsjeblieft.
[.url= LINK] tekst[/url]
Star Wars: Dark Forces.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:03 schreef w0nderboi het volgende:
Dusss gaan we hier nu verder met de laatste vraag?
Vanuit welke game is de Jedi Knight reeks ontstaan?
Inderdaad.quote:
Inderdaad, het is Tiki the Kiwi, de hoofdpersoon uit The New Zealand Story / Kiwi Kraze.quote:
Level 1quote:Op donderdag 28 april 2011 15:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Op welk level kom je deze baas tegen in Streets of Rage?
[ afbeelding ]
Yup, inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:11 schreef Nollem het volgende:
[..]
Level 1, wat een geweldig leuk spel is en blijft dat
Nee is Commodore 64quote:
Inderdaad!quote:
Dan gooi jij er toch een nieuwe tegen aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |