Je had er nog één te goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:25 schreef MeneerBob het volgende:
* MeneerBob meldt zich.
Gogo nieuwe vraag!
Een banaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef MeneerBob het volgende:
Bij deze dan:
In Metal Gear Solid 4 heb je Drebin, een gunlaunderer. Deze G heeft een aapje dat nogal verslavingsgevoelig is en zo steelt hij een sigaret van onze held Snake. Nu is de vraag: Wat gaf het aapje Snake in ruil voor zijn sigaret?
Narc Soda toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef MeneerBob het volgende:
Bij deze dan:
In Metal Gear Solid 4 heb je Drebin, een gunlaunderer. Deze G heeft een aapje dat nogal verslavingsgevoelig is en zo steelt hij een sigaret van onze held Snake. Nu is de vraag: Wat gaf het aapje Snake in ruil voor zijn sigaret?
Dan weet ik hem zo niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Daar is Little Gray verslaafd aan ja, maar dat geeft hij op dat moment niet aan Snake.
Het gebeurd al veel eerder in de game, act 2 in de rimboe.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het gebeurd al veel eerder in de game, act 2 in de rimboe.
Ah okquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het gebeurd al veel eerder in de game, act 2 in de rimboe.
nee, dit spel lijkt er een beetje op kwa graphics inderdaad, maar neequote:
Was een banaan zo slecht nog niet dusquote:
neequote:
quote:found that he had more fun creating levels with his level editor for [spelletje van plaatje] than he had while actually playing the game. He created a new game that would later evolve into
, but he had trouble finding a publisher. The structuralist dynamics of the game were in part inspired by the work of two architectural and urban theorists, Christopher Alexander and Jay Forrester.
Yupquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef Id_do_her het volgende:
Will Wright, dan zal het antwoord wel SimCity zijn.
Oh ik dacht dat het River Raid was maar dan een DOS-versie of zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Yup
best een leuk spel trouwens raid on the bungeling bay (waar het plaatje van was)
Een van de weinige zeldas die ik niet heb gespeeld. Zelda zou te makkelijk zijn?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
Ok.
Wie of wat moet je wakker maken in Legend of Zelda: Link's Awakening?
Dat is antwoord niet, dat moest je al in Zelda II: The Adventure of Link.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:28 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Een van de weinige zeldas die ik niet heb gespeeld. Zelda zou te makkelijk zijn?
Door een shoryuken van Ryu in Street Fighter 1.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:38 schreef Nollem het volgende:
Hoe is Sagat aan zijn litteken gekomen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Door een shoryuken van Ryu in Street Fighter 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |