"asphalt and trouble."quote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Nollem het volgende:
Maak de volgende zin af:
When I think of Maureen I think of two things....
Z'n dikke zwans! Nah, geen idee. Nooit KoF gespeeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef Id_do_her het volgende:
Ryuji Yamazaki, een karakter uit Fatal Fury/King of Fighters, houdt tijdens het vechten altijd zijn hand in zijn broekzak om de tegenstander uit te dagen. Hij heeft een special move waar hij de hand wel uit de zak trekt, wat heeft hij dan in zijn hand?
[ afbeelding ]
Heeeeuj messentrekkers.quote:
Bij mij eerst ook, later kwam ik erachter dat alle karakters en plaatsen namen hebben, maar die worden in de game alleen niet genoemd. Er is ook een vervolg op gekomen met deze alien in de hoofdrol, alleen is die alleen uitgekomen op de Sega Mega-CD.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:37 schreef Nollem het volgende:
Ik wist niet eens dat die kerel Lester heette
Hij stond bij mij bekend als... die kerel van Another World
Shadowgate?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:59 schreef Nollem het volgende:
Deze game over een kasteel kwam eerst uit voor Mac, daarna voor 2 spelcomputers.
Volgens mij speelt Extraction zich ook maar gedeeltelijk op het schip wat ik bedoel af.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:26 schreef Nollem het volgende:
Poeh, ik heb Dead Space Extraction gespeeld op de Wii, maar ik weet echt niet meer hoe dat ding heet. :S
Indeed. Ik zat net te bedenken hoe ik voor die naam ooit een hint moest verzinnen.quote:
Ja klopt, was wel een aardige gamequote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
Google zegt: Quarantine.
Ik heb nooit van gehoord..
Ik ken het echt niet. De cover ziet er op zich wel cool uit.quote:
Goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef Lijnloos het volgende:
The world ends with you... (vond er weinig aan trouwens).
Tanuki Mario, een Japanse wasbeerhond dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:03 schreef Lijnloos het volgende:
Hoe heet deze M en wat is zijn andere vorm.
[ afbeelding ]
Hm, misschien dat hij in de game 'tanooki' genoemd wordt, het is een bekend beest in Japanse volkshistorie.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef Lijnloos het volgende:
True (hoewel ik hem als Tanooki ken, maar tomatoe, tomato!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |