"Rood Pepe."quote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toch benieuwd wat zo'n vent dan schrijft...
Alonso moet meer druk zettenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toch benieuwd wat zo'n vent dan schrijft...
Ze moeten beide teams gewoon schorsen, dit is een schande voor de fair play in het voetbal. Gewoon een playoffje Donetsk tegen Tottenham in een neutraal stadion en de winnaar gaat naar de finale.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef inZanity het volgende:
Ach vorige wedstrijd won Real ook met een man minder. Maar het is wel weer typisch dat Barcelona wederom geholpen moet worden. Als Real maar wel gewoon wint, Barcelona in de finale zou een nederlaag voor het voetbal zijn.
dit iddquote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Nuchterheid het volgende:
Goh komt er iemand achter dat Mourinho er af is
Wat zeg ik dan verkeerd dan, hij doet telkens alsof hij zijn been breekt, moet die maar een keer voelen hoe pijnlijk het echt is.quote:
Oh geen idee dit stond er al ik heb alleen maar op invoeren geklikt, en klikte toen nog een smilie aan per ongelukquote:
Denk dat dan de finale wel wat minder boeiend is tegen United. Real of Barca zijn toch leuker om in de finale te hebben tegen United.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze moeten beide teams gewoon schorsen, dit is een schande voor de fair play in het voetbal. Gewoon een playoffje Donetsk tegen Tottenham in een neutraal stadion en de winnaar gaat naar de finale.
Niels Kokmeijer heeft zich ook wel eens aangesteld.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat zeg ik dan verkeerd dan, hij doet telkens alsof hij zijn been breekt, moet die maar een keer voelen hoe pijnlijk het echt is.
WTFquote:
Dat iemand daar al een note voor krijgtquote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat zeg ik dan verkeerd dan, hij doet telkens alsof hij zijn been breekt, moet die maar een keer voelen hoe pijnlijk het echt is.
Ja jij hebt liever het rode kaarten en trapfestival? Dit is gewoon een schande voor het voetbal.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat dan de finale wel wat minder boeiend is tegen United. Real of Barca zijn toch leuker om in de finale te hebben tegen United.
We wensen hier niemand een gebroken been toe. Doe gewoon normaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
dat ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zal de Primera division fans nooit begrijpen. Stelletje jankers en schwalbekoningen, en als de scheidrechters dan nog normaal waren, maar nee elke keer dat je naar je hoofdgrijpt krijgt de tegenstander geel. Ik heb het weer helemaal gehad voor vandaag.
Dat zullen ze niet tegen United doen. Dit doen ze alleen tegen elkaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja jij hebt liever het rode kaarten en trapfestival? Dit is gewoon een schande voor het voetbal.
Ik heb gewoon het gevoel naar Süper Lig Zwei te kijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zal de Primera division fans nooit begrijpen. Stelletje jankers en schwalbekoningen, en als de scheidrechters dan nog normaal waren, maar nee elke keer dat je naar je hoofdgrijpt krijgt de tegenstander geel. Ik heb het weer helemaal gehad voor vandaag.
valt vies tegen idd, net als de vorige 2quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
pedro wordt keihard nagetrapt. dat was rood..terecht
Yup, ook hier positief verrast.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
Afelay mag meer spelen dan ik in het begin had verwacht.
Tussen de Barcelona fans dan zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef ABombali het volgende:
mourinho volgende wedstrijd dus ook op de tribune
vd wisselspelers speelt hij nog het meestquote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
Afellay mag meer spelen dan ik in het begin had verwacht.
Zeker, gelukkig maar.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
Dat vraag ik me wel vaker af bij keepersquote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef .Henk. het volgende:
Maakte Casillas niet al hands net? toen hij uittrapte?
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef beantherio het volgende:
Affellay erin? Dan is het gedaan met Madrid.
Inderdaad, en doet het ook zeker niet onaardigquote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
Zou mooi zijn als ie scoortquote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef beantherio het volgende:
Affellay erin? Dan is het gedaan met Madrid.
Behalve als ze tegen elkaar spelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Behalve kwaliteitsvoetbal, wat je wel mag verwachten van Real en Barcelona.
Zelfs dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Behalve als ze tegen elkaar spelen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Behalve als ze tegen elkaar spelen.
Wat een bullshit, het was gewoon een lompe overtreding van Pique hier.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Het meisje CR valt alweer voor niks.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef F-Bravo het volgende:
Beetje klaar met het hedendaagse voetbal. Het gezeik, gekanker en gejank komt me echt helemaal de strot uit. Rugby, dat is pas een sport. Geen gezeik en gewoon sportiviteit voorop. Dit soort teams maken het voetbal helemaal kapot.
Dit is rugby.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef F-Bravo het volgende:
Beetje klaar met het hedendaagse voetbal. Het gezeik, gekanker en gejank komt me echt helemaal de strot uit. Rugby, dat is pas een sport. Geen gezeik en gewoon sportiviteit voorop. Dit soort teams maken het voetbal helemaal kapot.
Laterquote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef F-Bravo het volgende:
Jammer dat het zo saai is om naar te kijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef F-Bravo het volgende:
En dan geeft 'ie nog niet eens geel, die gek.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef Morendo het volgende:
Daar had Stark rood voor moeten geven. Hij raakte de bal niet eens.
Zei je nou echt dat je niet mag verwachten dat Real Madrid en Barcelona goed voetbal op het veld laten zien als ze tegen elkaar spelenquote:
Bij rugby moet je pas gaan liggen als je echt niet anders kan. In deze wedstrijd is de tactiek juist liggen voordat je wordt aangeraakt.quote:
Zijn we daar niet achter gekomen dan de laatste wedstrijden? Dat was een beetje mijn puntquote:Op woensdag 27 april 2011 22:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Zei je nou echt dat je niet mag verwachten dat Real Madrid en Barcelona goed voetbal op het veld laten zien als ze tegen elkaar spelen?
hahaha droeftoeterquote:Op woensdag 27 april 2011 22:21 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Wat is er met je homo handje? Jij apprecieert blijkbaar dit soort gedrag.
Een goalquote:Op woensdag 27 april 2011 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zijn we daar niet achter gekomen dan de laatste wedstrijden? Dat was een beetje mijn punt
De vraag is wat je in dit topic doet als je er toch niets aan vindt.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:21 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Wat is er met je homo handje? Jij apprecieert blijkbaar dit soort gedrag.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!! ASSIST AFELLAY!!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:29 schreef DrDentz het volgende:
Dan moet Ibi deze wedstrijd maar openbreken.
Ja door Afellay, de enige die wel voetbalt. Tering zeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef inZanity het volgende:
Bah word dat anti-voetbal van Barcelona nog beloond ook. Ongelovelijk.
Je zag Messi direct wijzen!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mooi ook dat iedereen Afellay gelijk omhelsde
Wegwezen fappertquote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ongelofelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef inZanity het volgende:
Bah word dat anti-voetbal van Barcelona nog beloond ook. Ongelovelijk.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nu hope dat het 0-2 word en dan moet Real wel in de return.
barca is dan ook een echt team terwijl real individuelen zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
"Zo wint het voetbal in Madrid"
Oh mijn god, dit zegt hij toch niet serieus?
Dit.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef Stuurver het volgende:
Messi, zoveel goals en zoveel talent en toch heeft hij geen kapsones zoals meeste voetbalsterren. Ook gelijk naar Affelay toe lopen naar de goal in plaats voor de camera te gaan staan of alleen weg te rennen
Dat is wel de bedoelingquote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef GGMM het volgende:
Afellay kan zomaar eens gaan doorbreken in Barcelona.
Guardiola houd het tegenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef GGMM het volgende:
Afellay kan zomaar eens gaan doorbreken in Barcelona.
Juist, de onbreekbare band tussen Barcelona en Nederlandquote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Echt hé, Guardiola snapt het gewoon niet helemaal. Je moet bij je roots blijven weet je, Nederlanders helpen Barca altijd aan succes
Hij heeft ze al geholpen, Platini wil Barcelona in de finale hebben en niet Real.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef Morendo het volgende:
Mooi dat Barca scoort via een veldgoal, hoeft de scheidsrechter ze geen pingel meer te geven.
Messi ook welquote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef speknek het volgende:
Afellay is de enige die ik het gun. "Vooralsnog wint het voetbal" oh eet stront.
Ik mag ze nog steeds niet hoor, ik ben gewoon pro Afellay.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef Elusive het volgende:
[..]
barca is dan ook een echt team terwijl real individuelen zijn
ben ik ook nog niet helemaal over uit, moeilijk te zien. Zal ook wel aan liggen dat ibi niet/amper spaans spreektquote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Liep Messi nou NIET gelijk naar Ibi???
Dat dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef speknek het volgende:
Afellay is de enige die ik het gun. "Vooralsnog wint het voetbal" oh eet stront.
Je vergeet een heleboel woorden.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef Elusive het volgende:
* Elusive naar messi kijkt
* Elusive kloppend vlees tussen de benen heeft
* Elusive commentator bij de NOS is
Wild vlees? Ik zou maar een arts gaan consulterenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef Elusive het volgende:
* Elusive naar messi kijkt
* Elusive kloppend vlees tussen de benen heeft
* Elusive commentator bij de NOS is
Als Real voetbalt naar haar mogelijkheden mogen zij ook best naar de finale van Platiniquote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef Temlin het volgende:
[..]
Hij heeft ze al geholpen, Platini wil Barcelona in de finale hebben en niet Real.
Hij liep toch gewoon naar Afellay die ondertussen een van de wissels stond te omhelzen?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef Type-R het volgende:
[..]
ben ik ook nog niet helemaal over uit, moeilijk te zien. Zal ook wel aan liggen dat ibi niet/amper spaans spreekt
niks aan toe te voegenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef speknek het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens hoop ik gewoon dat Manchester de finale wint.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van de 2 ploegen is Barca de enige die voetbalt dus dat klopt.
Ik ook, puur voor Van der Sarquote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens hoop ik gewoon dat Manchester de finale wint.
Balt wel lekker jah.quote:
Ik zag het niet zo heel goed...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij liep toch gewoon naar Afellay die ondertussen een van de wissels stond te omhelzen?
en minder gedribbelquote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef Stuurver het volgende:
Hij heeft al wel veel meer overzicht gekregen dan bij PSV
Ik hoop gewoon dat Afellay bij Barca in de basis komt zodat het Nederlands elftal veel aan hem gaat krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Puur voor Ibi gun ik hem Barca wel
Wat wil je als je medespelers hebt die ook een beetje voetbalintelligentie hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef Stuurver het volgende:
Hij heeft al wel veel meer overzicht gekregen dan bij PSV
Ibi heeft nog genoeg tijdquote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Puur voor Ibi gun ik hem Barca wel
Ah, nu is hij een Nederlander.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Echt hé, Guardiola snapt het gewoon niet helemaal. Je moet bij je roots blijven weet je, Nederlanders helpen Barca altijd aan succes
Cool story broquote:
Het was gewoon een overtreding.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een acteur van Barcelona weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |