"Rood Pepe."quote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toch benieuwd wat zo'n vent dan schrijft...
Alonso moet meer druk zettenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toch benieuwd wat zo'n vent dan schrijft...
Ze moeten beide teams gewoon schorsen, dit is een schande voor de fair play in het voetbal. Gewoon een playoffje Donetsk tegen Tottenham in een neutraal stadion en de winnaar gaat naar de finale.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef inZanity het volgende:
Ach vorige wedstrijd won Real ook met een man minder. Maar het is wel weer typisch dat Barcelona wederom geholpen moet worden. Als Real maar wel gewoon wint, Barcelona in de finale zou een nederlaag voor het voetbal zijn.
dit iddquote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Nuchterheid het volgende:
Goh komt er iemand achter dat Mourinho er af is
Wat zeg ik dan verkeerd dan, hij doet telkens alsof hij zijn been breekt, moet die maar een keer voelen hoe pijnlijk het echt is.quote:
Oh geen idee dit stond er al ik heb alleen maar op invoeren geklikt, en klikte toen nog een smilie aan per ongelukquote:
Denk dat dan de finale wel wat minder boeiend is tegen United. Real of Barca zijn toch leuker om in de finale te hebben tegen United.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze moeten beide teams gewoon schorsen, dit is een schande voor de fair play in het voetbal. Gewoon een playoffje Donetsk tegen Tottenham in een neutraal stadion en de winnaar gaat naar de finale.
Niels Kokmeijer heeft zich ook wel eens aangesteld.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat zeg ik dan verkeerd dan, hij doet telkens alsof hij zijn been breekt, moet die maar een keer voelen hoe pijnlijk het echt is.
WTFquote:
Dat iemand daar al een note voor krijgtquote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat zeg ik dan verkeerd dan, hij doet telkens alsof hij zijn been breekt, moet die maar een keer voelen hoe pijnlijk het echt is.
Ja jij hebt liever het rode kaarten en trapfestival? Dit is gewoon een schande voor het voetbal.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk dat dan de finale wel wat minder boeiend is tegen United. Real of Barca zijn toch leuker om in de finale te hebben tegen United.
We wensen hier niemand een gebroken been toe. Doe gewoon normaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
dat ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zal de Primera division fans nooit begrijpen. Stelletje jankers en schwalbekoningen, en als de scheidrechters dan nog normaal waren, maar nee elke keer dat je naar je hoofdgrijpt krijgt de tegenstander geel. Ik heb het weer helemaal gehad voor vandaag.
Dat zullen ze niet tegen United doen. Dit doen ze alleen tegen elkaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja jij hebt liever het rode kaarten en trapfestival? Dit is gewoon een schande voor het voetbal.
Ik heb gewoon het gevoel naar Süper Lig Zwei te kijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zal de Primera division fans nooit begrijpen. Stelletje jankers en schwalbekoningen, en als de scheidrechters dan nog normaal waren, maar nee elke keer dat je naar je hoofdgrijpt krijgt de tegenstander geel. Ik heb het weer helemaal gehad voor vandaag.
valt vies tegen idd, net als de vorige 2quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Eenskijken het volgende:
pedro wordt keihard nagetrapt. dat was rood..terecht
Yup, ook hier positief verrast.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
Afelay mag meer spelen dan ik in het begin had verwacht.
Tussen de Barcelona fans dan zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef ABombali het volgende:
mourinho volgende wedstrijd dus ook op de tribune
vd wisselspelers speelt hij nog het meestquote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
Afellay mag meer spelen dan ik in het begin had verwacht.
Zeker, gelukkig maar.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
Dat vraag ik me wel vaker af bij keepersquote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef .Henk. het volgende:
Maakte Casillas niet al hands net? toen hij uittrapte?
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef beantherio het volgende:
Affellay erin? Dan is het gedaan met Madrid.
Inderdaad, en doet het ook zeker niet onaardigquote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
Zou mooi zijn als ie scoortquote:Op woensdag 27 april 2011 22:17 schreef beantherio het volgende:
Affellay erin? Dan is het gedaan met Madrid.
Behalve als ze tegen elkaar spelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Behalve kwaliteitsvoetbal, wat je wel mag verwachten van Real en Barcelona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |