"Rood Pepe."quote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toch benieuwd wat zo'n vent dan schrijft...
Alonso moet meer druk zettenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toch benieuwd wat zo'n vent dan schrijft...
Ze moeten beide teams gewoon schorsen, dit is een schande voor de fair play in het voetbal. Gewoon een playoffje Donetsk tegen Tottenham in een neutraal stadion en de winnaar gaat naar de finale.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef inZanity het volgende:
Ach vorige wedstrijd won Real ook met een man minder. Maar het is wel weer typisch dat Barcelona wederom geholpen moet worden. Als Real maar wel gewoon wint, Barcelona in de finale zou een nederlaag voor het voetbal zijn.
dit iddquote:Op woensdag 27 april 2011 22:13 schreef Nuchterheid het volgende:
Goh komt er iemand achter dat Mourinho er af is
Wat zeg ik dan verkeerd dan, hij doet telkens alsof hij zijn been breekt, moet die maar een keer voelen hoe pijnlijk het echt is.quote:
Oh geen idee dit stond er al ik heb alleen maar op invoeren geklikt, en klikte toen nog een smilie aan per ongelukquote:
Denk dat dan de finale wel wat minder boeiend is tegen United. Real of Barca zijn toch leuker om in de finale te hebben tegen United.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze moeten beide teams gewoon schorsen, dit is een schande voor de fair play in het voetbal. Gewoon een playoffje Donetsk tegen Tottenham in een neutraal stadion en de winnaar gaat naar de finale.
Niels Kokmeijer heeft zich ook wel eens aangesteld.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat zeg ik dan verkeerd dan, hij doet telkens alsof hij zijn been breekt, moet die maar een keer voelen hoe pijnlijk het echt is.
WTFquote:
Dat iemand daar al een note voor krijgtquote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat zeg ik dan verkeerd dan, hij doet telkens alsof hij zijn been breekt, moet die maar een keer voelen hoe pijnlijk het echt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |