Geweldig echt dat je al de hele wedstrijd alleen maar op mij zit te reageren. Maakt verder niet uit dit. Real gaat alsnog doorquote:
Goede logicaquote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef speknek het volgende:
Ik hoop echt dat het knokken wordt. Hoe meer die lui elkaar lopen te treiteren en te zuigen, hoe sneller het Spaanse elftal implodeert.
Zoals ik al zei, Alvesquote:Op woensdag 27 april 2011 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij dat durft te stellen met Alves als slachtoffer.
Op iemand die onzin uit kraamt moet je wel reageren, kan het niet laten. Verder boeit het mij weinig dat Real door gaat, Had eerder een zwak voor Tottenham. Nou doei hoor!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geweldig echt dat je al de hele wedstrijd alleen maar op mij zit te reageren. Maakt verder niet uit dit. Real gaat alsnog door
QFTquote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Portugees rood = altijd terecht.
Ja komt de FIFA wel lekker uit natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Blik het volgende:
Het valt wel op dat Barcelona altijd uiteindelijk tegen een team voetbalt wat een rode kaart krijgt. Deze was wellicht terecht, maar het gebeurt echt te vaak!
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Portugees rood = altijd terecht.
Wel blijven opletten in dit topic of ik nog iets zeg he.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Op iemand die onzin uit kraamt moet je wel reageren, kan het niet laten. Verder boeit het mij weinig dat Real door gaat, was eerder voor Tottenham. Nou doei hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |