Vorig jaar de uitslag van Inter - Real gezien?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Remember Inter vorig seizoen? Mourinho past gewoon wéér de elfde tactiek toe op Barcelona, waardoor Barcelona niet aan voetballen toe komt.
Maar wees vooral voor de krachtige Real met aanvallend mooi spel
Je moet na automatische updates even refreshen, anders komt de open nieuw topic knop er niet.quote:
De OP van het vorige topic werd gekopieerd. Ik heb gewoon op posten gedouwd om geen kostbare tijd te verspillenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je moet naar automatische updates even refreshen, anders komt de open nieuw topic knop er niet.
Op basis van wat?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens. Verdienen het ook meer dan Barcelona
rechtdoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ronaldo heeft heerlijke looplijnen.²
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat dacht je van het spel? Al drie wedstrijden.
Dat dus. Wat dacht je andersquote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat dacht je van het spel? Al drie wedstrijden.
Omdat ze het team wat zogenaamd het mooiste voetbal van de wereld spelen, de mond snoeren.quote:
Ergens bij Sevilla, zo''n 10 km ten Noorden van het stadion ligt een klein restaurantje, La Cantaleja, waar ze het beste kroketten recept hebben van heel Spanje. Zowel Betis als FC Sevilla komen daar vaak voor de wedstrijd een kroketje eten.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zou hij ook even kunnen uitleggen hoe ik een heerlijk krokante kroket het best kan bereiden?
quote:
Madrid heeft ook geen antwoord op het pauperspel van Barca. Het staat nog steeds 0-0.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Karzai het volgende:
Treurig dit, Barca heeft dit al twee keer meegemaakt en ze hebben er geen antwoord op
Inderdaad. Zogenaamd. Het is 1. Zéér onsportief en 2. Meerdere clubs hebben nu al bewezen dat het goed te bestrijden is.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat ze het team wat zogenaamd het mooiste voetbal van de wereld spelen, de mond snoeren.
En nog vind iedereen dat Barcelona zoooooooveeeeeeel beter is.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Karzai het volgende:
Treurig dit, Barca heeft dit al twee keer meegemaakt en ze hebben er geen antwoord op
Welk team speelt er normaal gesproken mooier voetbal?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat ze het team wat zogenaamd het mooiste voetbal van de wereld spelen, de mond snoeren.
Ik keek meteen in je profiel of je een vrouw was #vooroordeelquote:Op woensdag 27 april 2011 21:56 schreef knnth het volgende:
Ik vergeet continu in welke richting ze moeten spelen. Dat heb ik echt nooit maar nu
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef tong80 het volgende:
Had ik maar 71 % balbezit.
Kon ik nog kinderen krijgen
Ik snap wel dat je daar 5 minuten over na hebt gedachtquote:Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef tong80 het volgende:
Had ik maar 71 % balbezit.
Kon ik nog kinderen krijgen
Dat speelden ze dan ook, tot ongeveer de winterstop, sindsdien stelt het niet veel meer voor.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |