Zelfs dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Behalve als ze tegen elkaar spelen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Behalve als ze tegen elkaar spelen.
Wat een bullshit, het was gewoon een lompe overtreding van Pique hier.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Het meisje CR valt alweer voor niks.
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef F-Bravo het volgende:
Beetje klaar met het hedendaagse voetbal. Het gezeik, gekanker en gejank komt me echt helemaal de strot uit. Rugby, dat is pas een sport. Geen gezeik en gewoon sportiviteit voorop. Dit soort teams maken het voetbal helemaal kapot.
Dit is rugby.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef F-Bravo het volgende:
Beetje klaar met het hedendaagse voetbal. Het gezeik, gekanker en gejank komt me echt helemaal de strot uit. Rugby, dat is pas een sport. Geen gezeik en gewoon sportiviteit voorop. Dit soort teams maken het voetbal helemaal kapot.
Laterquote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef F-Bravo het volgende:
Jammer dat het zo saai is om naar te kijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef F-Bravo het volgende:
En dan geeft 'ie nog niet eens geel, die gek.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef Morendo het volgende:
Daar had Stark rood voor moeten geven. Hij raakte de bal niet eens.
Zei je nou echt dat je niet mag verwachten dat Real Madrid en Barcelona goed voetbal op het veld laten zien als ze tegen elkaar spelenquote:
Bij rugby moet je pas gaan liggen als je echt niet anders kan. In deze wedstrijd is de tactiek juist liggen voordat je wordt aangeraakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |