Vraagje, hoe zie jij de arbeider in 2025 voor je?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik dan zoveel optimistischer en progressiever als ik denk aan de arbeider anno 2025?
Wellicht. Maar ook nieuwe generaties zullen werknemers kennen die simpelweg niet mee kunnen. Vergeet niet dat we in een compleet andere situatie verkeren. De arbeidsmarkt is een stuk veeleisender dan die ooit was.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik dan zoveel optimistischer en progressiever als ik denk aan de arbeider anno 2025?
Ik ben onder invloed van alcohol, antibiotica, pijnstillers en rook als een ketter.quote:
Dat zei ik dus ook alquote:
Het was de enige pictogram onder de noemer "hunk" die fok "binnen de grootte" vond vallen, en ik heb geen zin iets aan te vragen in GC.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben onder invloed van alcohol, antibiotica, pijnstillers en rook als een ketter.
En nog vind ik het een mooie UI.
Verder ben ik niet serieus te nemen nu.
't is maar wat je een hunk noemt.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was de enige pictogram onder de noemer "hunk" die fok "binnen de grootte" vond vallen, en ik heb geen zin iets aan te vragen in GC.
De rest paste niet!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
't is maar wat je een hunk noemt.
Dan had je die vorige maar gehouden.quote:
Wellicht was het letterlijk bedoelt.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
Ja hoor, Hero Brinkman zou Von der Dunk compleet afmaken in het debat. Ons simpele agentje
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan had je die vorige maar gehouden.
ladyboy?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef me dit maar.
Dan wint ie wel, vrees ik. Sowieso begreep ik dat Brinkman veel plezier haalt uit het met een knuppel in iemand zn nek rammen. Althans, dat liet hij optekenen in VK-magazine.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Wellicht was het letterlijk bedoelt.
Nee, maar ook geen bouwvakkers met bilspleet inkijk.quote:
Aziaten sowieso.quote:
Rolstoelen duwen, leuk.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
Ik word vrijwilliger en donateur van de zonnebloem denk ik.
Ook een lekker ding.quote:
Allereerst een 36-jarige Arbeidsomstandighedenwet, waarmee geen enkele werknemer zich dus meer achter slechte omstandigheden in hun jeugd kan verschuilen. Vervolgens een arbeidspopulatie waarbij het meerendeel de mogelijkheid heeft gehad te studeren indien ze daar voldoende capaciteiten voor hadden. "Wij hadden daar thuis geen geld voor" is niet langer een excuus als het over gemiste studietijd gaat. Tevens zal hij nog meer dan nu het geval is zijn personal branding hebben onderhouden, met Facebook, LinkedIn, Twitter en andere online platforms en heeft hij z'n leven lang toegang gehad tot alle mogelijke vormen van persoonlijke ontwikkeling.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraagje, hoe zie jij de arbeider in 2025 voor je?
Ik wist niet dat dat onder vrijwilligerschap van de zonnebloem vielquote:
Ook weer zo geweldig inderdaad.quote:
En de beloning?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allereerst een 36-jarige Arbeidsomstandighedenwet, waarmee geen enkele werknemer zich dus meer achter slechte omstandigheden in hun jeugd kan verschuilen. Vervolgens een arbeidspopulatie waarbij het meerendeel de mogelijkheid heeft gehad te studeren indien ze daar voldoende capaciteiten voor hadden. "Wij hadden daar thuis geen geld voor" is niet langer een excuus als het over gemiste studietijd gaat. Tevens zal hij nog meer dan nu het geval is zijn personal branding hebben onderhouden, met Facebook, LinkedIn, Twitter en andere online platforms en heeft hij z'n leven lang toegang gehad tot alle mogelijke vormen van persoonlijke ontwikkeling.
Niet op die manier mijn beste man.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat onder vrijwilligerschap van de zonnebloem viel
Dat nummer mogen ze dus wel spelen op het bevrijdingsfestival in Wageningen maar deze niet:quote:
Vind meer tracks van Jos en de Tostis op Myspace Music
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat onder vrijwilligerschap van de zonnebloem viel
Relatief lager dan nu.quote:
Ik denk dat die oudjes daar meer plezier aan beleven dan de zoveelste keer eendjes voeren.quote:
Dan luister ik liever naar jankmuziek.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat nummer mogen ze dus wel spelen op het bevrijdingsfestival in Wageningen maar deze niet:
[ code verwijderd ]
These are strange times.
Nee, je luistert liever niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Dan luister ik liever naar jankmuziek.
Omdat?quote:
Ik ben naar dierenrijk geweest met mijn gezin, er liepen/reden daar ook groepen gehandicapten rond daar word ik wel verdrietig van als die tobbers zo zie. Net zoals van de kankerpatienten/patientjes bij de fysiotherapie.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat die oudjes daar meer plezier aan beleven dan de zoveelste keer eendjes voeren.
Bovendien vind de PVV dat niet goed.
Globalisering.quote:
Helaas heb ik niet genoeg bananen om dat linkse gebrabbel buiten te houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je luistert liever niet.
Vingers in je oren als er dingen worden gezegd die je niet aanstaan.
Je moet er ook niet zo op letten, niet bij stilstaan, en blij zijn dat jij 't niet bent.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben naar dierenrijk geweest met mijn gezin, er liepen/reden daar ook groepen gehandicapten rond daar word ik wel verdrietig van als die tobbers zo zie. Net zoals van de kankerpatienten/patientjes bij de fysiotherapie.
Met als gevolg grotere inkomensverschillen.quote:
Zag het net ook en vind het een heel zorgelijke ontwikkeling.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat nummer mogen ze dus wel spelen op het bevrijdingsfestival in Wageningen maar deze niet:
[ code verwijderd ]
These are strange times.
Of open kunnen staan voor de ellende van anderen en proberen je steentje bij te dragen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet er ook niet zo op letten, niet bij stilstaan, en blij zijn dat jij 't niet bent.
Vind het vaak met die dingen zo dat je meer verdriet op je haalt dan dat 't voldoening geeft, waarom jezelf in die misere gooien als 't ook te vermijden is?
Ik wilde eigenlijk de naam Priapus nemen, maar die bleek al bezet te zijn, nadat ik Picchia al geloost had.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef remlof het volgende:
Waarom nu dit account trouwens, Opperbest?
Tussen hoog- en laagopgeleid of tussen oost en west?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met als gevolg grotere inkomensverschillen.
Hadden wij het vroeger met de Heideroosjes toch beter voor elkaar.quote:
Je draagt een steentje bij en krijgt een molensteen om je nek als beloning.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Of open kunnen staan voor de ellende van anderen en proberen je steentje bij te dragen.
Beter dan de restquote:
Tussen de top- en de middeninkomens. Althans, dat hoeft niet per se natuurlijk. Als we gezond links beleid blijven voerenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tussen hoog- en laagopgeleid of tussen oost en west?
Vroeger, toen Nederland nog een echt vrij land was ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hadden wij het vroeger met de Heideroosjes toch beter voor elkaar.
Geen problemen mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Knap hoor, ik zou het niet kunnen. Ik kan snel geirriteerd raken van bejaarden enzo.
Heideroosjesquote:Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hadden wij het vroeger met de Heideroosjes toch beter voor elkaar.
weet ik niet een maat van me neemt gehandicapten mee naar sportwedstrijden, hij ziet niks van de wedstrijden maar wel die mensen genieten, geeft hem veel voldoeningquote:Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je draagt een steentje bij en krijgt een molensteen om je nek als beloning.
No thx.
Nonsensquote:Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tussen de top- en de middeninkomens. Althans, dat hoeft niet per se natuurlijk. Als we gezond links beleid blijven voeren
Kloptquote:
Maar jij ziet dus ondanks alle nieuwe innovaties en automatiseringen een daling in de welvaart voor zowel de midden als lagere inkomens?quote:
Uiteraard, andere landen zullen namelijk veel harder innoveren en automatiseren, waardoor onze voorsprong verkleind wordt en de grote welvaartsgroei uit de jaren '80 niet meer geevenaard kan worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar jij ziet dus ondanks alle nieuwe innovaties en automatiseringen een daling in de welvaart voor zowel de midden als lagere inkomens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |