Ligt er maar net aan wat voor gebruiken jij daaronder schaart.quote:
Ik kan nog zoveel fout doen, maar ik heb toch een goede eigenschap. Ik geef nooit nooit nooit maar dan ook echt helemaal nooit opquote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ongeveer.
Koester je de illusie namens de VVD de politiek in te gaan dan?
Verstandige mensen hebben de grootste stem, als tegenhanger van het populisme waar de meerderheid het beleid maakt, en er heerst respect voor ieders' prestaties, kwalificaties en intelligentie.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat voor gebruiken jij daaronder schaart.
Ach kom, zo zit het ook weer niet in elkaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Die contributies ken ik wel hoor, het gaat mij erom in wat voor omgeving ik mij begeef, ik heb geen zin om daar met een lange nek aangekeken te worden omdat ik niet in kostuum kom en geen 3 parkeerplaatsen in beslag neem omdat ik geen limo heb ofzo.
En dat terwijl ze vaak toch een behoorlijk oprechte ongerustheid hebben om VVD te stemmen, moeten ze gewoon hun plaats kennenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
VVD-tokkies, dat is wel de ergste soort
Oh, ik ben gewoon casual gekleed, en zelfs een colbertje zou ik niet schuwen. Maar ik heb niet de welbespraaktheid van een Frits Bolkestein bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach kom, zo zit het ook weer niet in elkaar.
Je moet niet op je nikies komen met je tribal-tattoo, maar een limo-vereiste is wat te gortig.
Want je kan geen self-made man zijn bij de VVD?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef Compatibel het volgende:
Al dat oude geld dat mazzel heeft gehad dat ze in het juiste gezin zijn geboren, prima verder, maar niet doen alsof deze mensen daadwerkelijk meer capaciteiten bezitten. En daar heeft vriend gsbrdr wel een handje van.
Ik denk dat het CDA veel meer gedomineerd wordt door oud geld. Als een nobody kun je dan nog beter bij de VVD terecht.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef Compatibel het volgende:
Al dat oude geld dat mazzel heeft gehad dat ze in het juiste gezin zijn geboren, prima verder, maar niet doen alsof deze mensen daadwerkelijk meer capaciteiten bezitten. En daar heeft vriend gsbrdr wel een handje van.
Succes is een keuze.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want je kan geen self-made man zijn bij de VVD?
Hopelijk begrijp je dat absurdisering nog niet maakt dat ik weldegelijk een punt had. Hoeveel oud geld is er nu daadwerkelijk in Nederland? Denken jullie werkelijk dat er 37.942 leden van de VVD daar zitten vanwege vermeend oud geld?quote:
Uiteraard kan dat wel, en daar heb ik veel respect voor. Punt is wel dat de meeste elite nog steeds uit oud geld bestaat. Dat ze daardoor beter zijn opgeleid en een verfijndere culturele ontwikkeling hebben doorlopen houdt dit alleen maar in stand.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want je kan geen self-made man zijn bij de VVD?
De vraag is meer: wat heb je de vvd te bieden?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, ik ben gewoon casual gekleed, en zelfs een colbertje zou ik niet schuwen. Maar ik heb niet de welbespraaktheid van een Frits Bolkestein bijvoorbeeld.
Dus daar komt die 'jongerengrens' vandaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef sigme het volgende:
Lidmaatschap VVD jonger dan 27 jaar: 2,22/maand. Dat lijkt me niet al te elitair.
Iemand moet de dure auto's wassen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
De vraag is meer: wat heb je de vvd te bieden?
Oud geld is natuurlijk wat overdreven, daar is het Gooi te klein voor, maar van een (ruim) bovenmodale komaf mag je wel uitgaan ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hopelijk begrijp je dat absurdisering nog niet maakt dat ik weldegelijk een punt had. Hoeveel oud geld is er nu daadwerkelijk in Nederland? Denken jullie werkelijk dat er 37.942 leden van de VVD daar zitten vanwege vermeend oud geld?
En iemand moet de goedkope auto's wassen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iemand moet de dure auto's wassen.
Neuh, ik geloof ook helemaal niet dat juist oud geld lid zou zijn van de VVD. integendeel zelfs. Wel mensen uit een bepaald milieu maar dat is bij iedere partij het geval.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hopelijk begrijp je dat absurdisering nog niet maakt dat ik weldegelijk een punt had. Hoeveel oud geld is er nu daadwerkelijk in Nederland? Denken jullie werkelijk dat er 37.942 leden van de VVD daar zitten vanwege vermeend oud geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |