Ik kijk op sport 1 momenteel, die is wel redelijk positief over "hoe goed Real verdedigt".quote:Op woensdag 27 april 2011 21:07 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze bij de NOS iets positiefs over Real gaan zeggen
Doen ze niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef vaasinbloem het volgende:
Barcelona te druk bezig hun balbezitstats, neem eens wat risico dan..
Terwijl ze alles op de aanval gooien 70 % balbezit hebben en kans na kans missen iddquote:Op woensdag 27 april 2011 21:07 schreef .Henk. het volgende:
[..]
net als tegen nederland in de finale weet je nogquote:Op woensdag 27 april 2011 21:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Casillas staat er toch weer: net als vorige wedstrijden
dit gaat te furrrrquote:Op woensdag 27 april 2011 21:10 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
net als tegen nederland in de finale weet je nog
Vorige wedstrijden? Bij de eerste El Classico liet hij er 5 doorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Casillas staat er toch weer: net als vorige wedstrijden
Permban voor deze gast.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:10 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Geweldige opstelling, een 7-1-2 dat moet wel een prachtige wedstrijd op gaan leveren... zoiets?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:07 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Op sport 1 is de commentator tenminste neutraalquote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Jonge ga nou niet Mourinho zitten afzeiken
Als Barcelona echt oppergodshizzleomfgwtfbbqEINSZZZ!!!11111 was geweest, dan hadden ze dit Madrid wel even opgerold.
Ja bij NOS allerminstquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Op sport 1 is de commentator tenminste neutraal
Z'n rugnummer en zo.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
7?
Mooie kans van Xavi daarnet zeg.
Het interesseert hun geen ene flikker dat de mensen een leuke wedstrijd willen zien, als ze de finale maar halen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Geweldige opstelling, een 7-1-2 dat moet wel een prachtige wedstrijd op gaan leveren... zoiets?
En bij de Spanjool ook en zijn er 3 !quote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Op sport 1 is de commentator tenminste neutraal
En terecht!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het interesseert hun geen ene flikker dat de mensen een leuke wedstrijd willen zien, als ze de finale maar halen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:10 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Wat doen zulke mensen hier, de tering zegquote:
wat doe jij hierquote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Wat doen zulke mensen hier, de tering zeg
Wat doe jij hier?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Wat doen zulke mensen hier, de tering zeg
Ja want balbezit wint wedstrijden.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef PastorOfMuppets het volgende:
In de eerste 15 minuten 82% balbezit voor Barcelona.
http://twitter.com/#!/FCBarcelona
Ja schitterendquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens kan je zeggen wat je wil, maar tactisch staat Madrid wel heel goed
waarvan 14 minuten op hun eigen helft.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef PastorOfMuppets het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef knnth het volgende:
Barcelona heeft te vroeg gepiekt dit seizoen. Het heilige vuur is gedoofd.
en 1 kans gecreëerd. Geweldig zeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Dan heb je het ook over iets meer individuele klasse.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:16 schreef Elusive het volgende:
wat een spanning en sensatie weer
heerenveen - vvv was veul leuker dan alle el-classico's tot nu toe...
SCHquote:Op woensdag 27 april 2011 21:16 schreef Elusive het volgende:
wat een spanning en sensatie weer
heerenveen - vvv was veul leuker dan alle el-classico's tot nu toe...
Er staat bij Heerenveen dan ook wel een stuk meer kapitaal op het veld dan bij Barca en Madrid, zoiets kan je niet vergelijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over iets meer individuele klasse.
Viel me ook al op, ik wou 't nog laten zien aan menschen maar helaasquote:Op woensdag 27 april 2011 21:16 schreef wolfrolf het volgende:
Hee er verdwijnen ineens wat posts als sneeuw voor de zon
Tamme wedstrijd tot nu toe
quote:
Barca kan in deze wedstrijd idd wel een Breuer gebruikenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan heb je het ook over iets meer individuele klasse.
the simpsons weten de uitslag al!quote:
Dit is onzin. "Antivoetbal" bestaat niet, want dat is ook voetbal. Wellicht niet de soort voetbal die jij leuk vindt, maar ook voetbal.quote:
Er zijn mensen in andere takken van sport die dat per maand verdienen. Tering*12 dus.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Barca kan in deze wedstrijd idd wel een Breuer gebruiken
De gelijkenis is treffend.quote:
Je moet wat doen deze saaie tijd door te komen. Heb medelij.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Kap eens met die plaatjes. Dat de wedstrijd saai is, betekent niet dat je dit topic moet volbaggeren met plaatjes.
Zo'n Booymans kan er ook wat van, dit in tegenstelling tot een zekere Argentijnse dwerg die bij Barca in de spits staat.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Barca kan in deze wedstrijd idd wel een Breuer gebruiken
Er is maar 1 plaatje te zienquote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Kap eens met die plaatjes. Dat de wedstrijd saai is, betekent niet dat je dit topic moet volbaggeren met plaatjes.
Oke man.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit is onzin. "Antivoetbal" bestaat niet, want dat is ook voetbal. Wellicht niet de soort voetbal die jij leuk vindt, maar ook voetbal.
je meent hetquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Geweldige keuze ook om Keita erin te zetten. Die neemt de bal aan, loop 1 a 2 meter ermee en tikt hem dan weer terug op iemand anders. Die gozert heeft totaal geen actie. Zet Afellay erin joh
Ga dan ONZ volbaggeren. Mijn zege heb je.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je moet wat doen deze saaie tijd door te komen. Heb medelij.
Move dit topic naar ONZ dan, daar past het beter gezien de wedstrijd.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga dan ONZ volbaggeren. Mijn zege heb je.
Hehe daar ben je!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Messi moet eens zijn benen weer eens gaan pemperen met Osmosewater, want hij laat niet veel zien.²
Je hebt vast wel gelezen wat Jojoortje zei. On-topic nu want begin het zat te worden.quote:
Ontopic dan maar:quote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt vast wel gelezen wat Jojoortje zei. On-topic nu want begin het zat te worden.
Zeg ik ergens van niet dan ?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso doen ze er beide aan mee.
De pampers van jouw moeder hadden plakband anders was je ze wel kwijt geweest.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Messi moet zijn benen weer eens gaan pemperen met Osmosewater, want hij laat niet veel zien.²
Real staat gewoon goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Messi moet zijn benen weer eens gaan pemperen met Osmosewater, want hij laat niet veel zien.²
Nou dat kan Barca ook hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef Confetti het volgende:
Kut Marcelo. Altijd om een kaart vragen![]()
Nu nog een keer!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef tong80 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Real is over de middellijn.
Jij denkt toch niet dal er kalk op de zijlijn ligt?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef Burner82 het volgende:
Wat doen de keepers eigenlijk om wakker te blijven?
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gebeurt dus weer niks...RM gaat weer liggen om niks
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Doet Barca nooit inderdaad
Bij Barcelona staan er elf die dat doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef Confetti het volgende:
Kut Marcelo. Altijd om een kaart vragen![]()
Jij boeit mij ook niks.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boeit hun niet erg veel. Als ze maar door gaan
Niet zovaak als Di Maria.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Kan je nooit commentaar geven zonder dat iemand zegt: "Ja, Real/Barca doet dit ook wel eens"?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee. Omdat mensen hypocriet zijn en niet willen zien dat beide kanten dat doen. Het is altijd heel makkelijk om daar een kant van te betichten als je het zelf ook doet.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Kan je nooit commentaar geven zonder dat iemand zegt: "Ja, Real/Barca doet dit ook wel eens"?
Vleesquote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef Falco het volgende:
WIJ WILLEN BLOED ZIEN! WIJ WILLEN BLOED ZIEN!
Je gaat er dus blind vanuit dat iedereen die iets negatiefs over Real zegt een Barca-fan is?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee. Omdat mensen hypocriet zijn en niet willen zien dat beide kanten dat doen. Het is altijd heel makkelijk om daar een kant van te betichten als je het zelf ook doet.
rot op man kut ajaxiedquote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk niks te melden he, donder op ofzo
ze haten elkaar om wkplaatsquote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sergio Ramos en Pique....altijd wat met die twee he?
Dat dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Kan je nooit commentaar geven zonder dat iemand zegt: "Ja, Real/Barca doet dit ook wel eens"?
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Misschien zijn vier El Classico's in drie weken tijd gewoon teveel van het goede.
Ben bang dat het des te meer bullshit gaat worden gaandeweg de potquote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het is helemaal geen elleboogje, er gebeurt helemaal niks. Doorgaan met die bullshit. Newbs.
Hoe denk jij over Afellay's inbreng?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ah, het slachtoffer is schijnheilige Pedro.²
Een per jaar is al teveel.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Misschien zijn vier El Classico's in drie weken tijd gewoon teveel van het goede.
In dit topic is het of Real of Barca meestal ja. Dat kan je wel teruglezen in de posts ook. Vooral van de mensen die zo overtrokken reageren als Real het doet, terwijl het "kan gebeuren" als Barca het doet ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat er dus blind vanuit dat iedereen die iets negatiefs over Real zegt een Barca-fan is?
Hij deed helemaal niks, let eens op ofzo. Blinde Barca fappertquote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef Nober het volgende:
Is maar goed dat Afellay niet speelt, anders was die de klos geweest. Logisch dat Arbeloa dit doet, daar staat voor op het veld.
Wacht dan tot de rust.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef knnth het volgende:
Ok, ik ga nu plassen. Wedden dat er nu wat gebeurt?
Ja er komt een hoekschopquote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef knnth het volgende:
Ok, ik ga nu plassen. Wedden dat er nu wat gebeurt?
Wil je ergens over praten? Lijkt alsof je in de afgelopen periode verkracht bent ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk niks te melden he, donder op ofzo
Homoquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef beantherio het volgende:
Ik vind het ontzettend knap hoe Real het spel van Barcelona weet te ontregelen. Hulde!
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef beantherio het volgende:
Ik vind het ontzettend knap hoe Real het spel van Barcelona weet te ontregelen. Hulde!
Omdat het grootmeesters zijn. Messi dolt in z'n eentje 5 Reallieten uit en doet dan nog even een driedubbele salto voor ie de bal er met een driedubbel achterwaarts hakje intikt.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Waarom valt Barcelona niet gewoon met 5 mensen aan? Elke keer staat er maar 1 speler van hen in de 16 van Real.
Ik heb exact hetzelfde, ik zit zelfs te genieten van het charisma van de Mour.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef beantherio het volgende:
Insert obvious troll is obvious-plaatjequote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef beantherio het volgende:
Sorry.....ik bedoelde je oma.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
En waarom begint bejaarde Tong80 over mijn moeder?²
Talking Heads van HBO al gezien? Ga ik nu kijken, ik haak hier ook af.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
Spannend man. Ik ga denk ik maar een Amerikaanse serie kijken ofzo. Deze wedstrijd is echt een deceptie
met een mooie hattrickquote:Op woensdag 27 april 2011 21:29 schreef DrDentz het volgende:
Dan moet Ibi deze wedstrijd maar openbreken.
Na een weergaloze solo in de 86ste minuut pegelt hij de 1-0 binnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:29 schreef DrDentz het volgende:
Dan moet Ibi deze wedstrijd maar openbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |