Ze doen allebei niks, Barca en Real willen niet aanvallen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef .Henk. het volgende:
Het zegt genoeg dat ik meer op mijn computerscherm kijk dan op mijn tv scherm op het moment
Anti-voetbal van Real...
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat een bazenwedstrijd dit. De eerste wedstrijd die het voor elkaar gekregen heeft dat het FOK!-topic erover boeiender is.
Klopt, een goal zou leuk zijn voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze doen allebei niks, Barca en Real willen niet aanvallen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef inZanity het volgende:
Hoevaak heeft Barcelona nou wel niet de bal nutteloos overgespeeld achterin? Anti-voetbal!
Real speelt thuis en moet dus komen naar mijn mening, ik snap wel dat als Real niet wil komen, Barca dat ook niet gaat doen in de uitwedstrijdquote:Op woensdag 27 april 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze doen allebei niks, Barca en Real willen niet aanvallen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:05 schreef Caland het volgende:
Wat een anti-voetbal van Barca zeg. Real probeert dan tenminste nog de oplossing naar voren te zoeken als ze de bal hebben.
Je kan ook argumenteren dat juist het uitteam een uit-goaltje nodig heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:05 schreef .Henk. het volgende:
[..]
[..]
Real speelt thuis en moet dus komen naar mijn mening, ik snap wel dat als Real niet wil komen, Barca dat ook niet gaat doen in de uitwedstrijd
Ze hebben goed naar Arsenal gekeken...quote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je constant de bal, creëer je nog steeds 0 kansen. Barcelona
Ongelooflijk idd.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef knnth het volgende:
600 miljoen euro op het veld en er is geen hol aan.
De eredivisie is veel leuker jaquote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef knnth het volgende:
En dan komen er straks weer mensen die zeggen "hoe goed het tikken van Barca en het verdedigen van Real" wel niet uitgevoerd was.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef knnth het volgende:
Mag je het oprapen? Dan wordt het wel een feest.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef knnth het volgende:
Het lijkt me sterk dat ze bij de NOS iets positiefs over Real gaan zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En dan komen er straks weer mensen die zeggen "hoe goed het tikken van Barca en het verdedigen van Real" wel niet uitgevoerd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |