QFT.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Sheepcidus het volgende:
wie niet voor Barca is, haat voetbal
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Sheepcidus het volgende:
wie niet voor Barca is, haat voetbal
Successupporter heet dat, iedereen zit altijd op successupporters te zeiken, maar dan wel op Barca fappenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:42 schreef het volgende:
[..]
Primera Division koploper met 88 punten uit 33 wedstrijden. Champions League halve finale en Copa del Rey finalist.
En dan nog niet begrijpen dat Barcelona geliefd is, zelfs buiten Barcelona.
Ach, stereotype Barca aanbidder al het andere hater.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke reactie zat er dus niet in, ook niet verwacht van een pro-anti-voetbal fan.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Sheepcidus het volgende:
wie niet voor Barca is, haat schwalbess und viesch spel!:Y
Mee eensquote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zullen we proberen er gewoon een gezellig live topic van te maken zonder gezeik over fappen op Messi en Ronaldo. Jojoortje en ik zullen trots op jullie zijn!
Hij maakt gewoon een tekening.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Vraag me af wat Mourinho opschrijft. Wedstrijd is nog geen drie minuten oud
Nee, maar ik doe mijn woordje wel ff voor hem:quote:
Boodschappenlijstje of zo denk ik, zie ik hem wel vaker doenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik beschouw je vanaf nu als niet leesbaar, succes met je gezever.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Successupporter heet dat, iedereen zit altijd op successupporters te zeiken, maar dan wel op Barca fappen
[..]
Ach, stereotype Barca aanbidder al het andere hater.
1 grote stoofvleesquote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje of zo denk ik, zie ik hem wel vaker doen
2 zielen 1 gedachtequote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
1 grote stoofvlees
2. gezinszak friet
3 kwekkeboom kroketten
4 nasischijf
5 mexicano pindasaus
6. grote beker joppiesaus.
Messi.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
joppiesausquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
1 grote stoofvlees
2. gezinszak friet
3 kwekkeboom kroketten
4 nasischijf
5 mexicano pindasaus
Ach, ik zou het ook kut vinden hoor. Een team zo ophemel een dan verliezen van je aartsrivaal die je bij voorbaat als "minderwaardig" had beschouwt. Ik zou het ook kut vinden als Ajax dit jaar van Feyenoord zou hebben verloren terwijl Feyenoord een kutseizoen had.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik beschouw je vanaf nu als niet leesbaar, succes met je gezever.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
1 grote stoofvlees
2. gezinszak friet
3 kwekkeboom kroketten
4 nasischijf
5 mexicano pindasaus
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Grüter heeft de messiesaus al klaarliggen.
Die lays patatje joppiesaus chips is ook nog best lekker trouwens!quote:
De cinus van messi..quote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
QFT.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die lays patatje joppiesaus chips is ook nog best lekker trouwens!
Wel goed dat Mourinho gewoon friet zegtquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
1 grote stoofvlees
2. gezinszak friet
3 kwekkeboom kroketten
4 nasischijf
5 mexicano pindasaus
Doe het niet!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel goed dat Mourinho gewoon friet zegt
Ach, elke man heeft z'n foutjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel goed dat Mourinho gewoon friet zegt
De wedstrijd leent zich nog niet voor weldoordachte beschouwingen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Ontopic man, wat is dit allemaal voor onzin zeg.
Hilarischquote:
Ze hadden ook gewoon Afellay op moeten stellen!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Barcelona mist Iniesta. Die gaan niet veel creëren
Wat een onzin, dit is toch gewoon de digitale kroeg waarmee je voetbal kijkt, daar kun je toch gewoon slap ouwehoerenquote:
je moet binnen de lijntjes kleuren, jongemanquote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef .Henk. het volgende:
Wat een onzin, dit is toch gewoon de digitale kroeg waarmee je voetbal kijkt, daar kun je toch gewoon slap ouwehoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |