We hadden de voorgaande twee ontmoetingen niet moeten kijken, ik vrees hetzelfde beeld.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:41 schreef Masterboy het volgende:
De komende 45 minuten gaan we Real Madrid zien die met z'n 10en gaan verdedigen en als Barca balverlies lijdt gaan ze supersnel counteren en hopen dat Ronaldo/Ozil/Di Maria scoort
Oh dat was bewust genegeerd. Dat hij graag over pijpbeurten wil praten in een VBLtopic zegt meer over hem dan over mij.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Van vingeren wordt je slecht ziend..![]()
Of je iets tegen pijpen had? Vroeg MSNK
Kijk ook gewoon op NL3quote:Op woensdag 27 april 2011 20:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima commentator. Ned. 3 is ook gewoon HD.
Ik ga eens voor de Spaanse versiequote:Op woensdag 27 april 2011 20:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima commentator. Ned. 3 is ook gewoon HD.
Dat was n.a.v jouw reactie op iemand die iets over pijpen zei, duh.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat was bewust genegeerd. Dat hij graag over pijpbeurten wil praten in een VBLtopic zegt meer over hem dan over mij.
En terecht. Ik vind het ook niet leuk maar neem het Madrid eens kwalijk ...quote:Op woensdag 27 april 2011 20:41 schreef Masterboy het volgende:
De komende 45 minuten gaan we Real Madrid zien die met z'n 10en gaan verdedigen en als Barca balverlies lijdt gaan ze supersnel counteren en hopen dat Ronaldo/Ozil/Di Maria scoort
1. Competitie stelt niks voorquote:Op woensdag 27 april 2011 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Primera Division koploper met 88 punten uit 33 wedstrijden. Champions League halve finale en Copa del Rey finalist.
En dan nog niet begrijpen dat Barcelona geliefd is, zelfs buiten Barcelona.
Ja, zo kan je het ook zeggen. Wat dacht je gewoon van "haters omdat je volgens de Messi fappers geen andere mening mag hebben dan dat Messi en barcelona de beste voetballer en club ooit is en er geen discussie mogelijk is".quote:Op woensdag 27 april 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
+ Messi fappers
+ Alle haters omdat mensen een andere clubliefde/mening hebben en sommige het dan nodig vinden om die mensen te moeten gaan afzeiken en labelen
Dat doen ze nu al 2 wekenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:44 schreef tong80 het volgende:
Toch geweldig als je zo'n wedstrijd mag spelen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Sheepcidus het volgende:
wie niet voor Barca is, haat voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |