Wil je ergens over praten? Lijkt alsof je in de afgelopen periode verkracht bent ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk niks te melden he, donder op ofzo
Homoquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef beantherio het volgende:
Ik vind het ontzettend knap hoe Real het spel van Barcelona weet te ontregelen. Hulde!
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef beantherio het volgende:
Ik vind het ontzettend knap hoe Real het spel van Barcelona weet te ontregelen. Hulde!
Omdat het grootmeesters zijn. Messi dolt in z'n eentje 5 Reallieten uit en doet dan nog even een driedubbele salto voor ie de bal er met een driedubbel achterwaarts hakje intikt.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Waarom valt Barcelona niet gewoon met 5 mensen aan? Elke keer staat er maar 1 speler van hen in de 16 van Real.
Ik heb exact hetzelfde, ik zit zelfs te genieten van het charisma van de Mour.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef beantherio het volgende:
Insert obvious troll is obvious-plaatjequote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef beantherio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |