Leuk toch dit !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dus en dat hij gelijk heeftquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
Ondanks dat ik vind dat Karim gelijk heeft, vind ik het niet helemaal juist hoe hij het laat merken aan Mo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hij is gewoon echt boos... klaar
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
Ondanks dat ik vind dat Karim gelijk heeft, vind ik het niet helemaal juist hoe hij het laat merken aan Mo.jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even narekenen hoor...ja, kloptquote:Op woensdag 27 april 2011 20:21 schreef Ferdo het volgende:
Voorspelling:
Gerard 38%
Karim 33%
Joanne de resterende 39 procent.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En haar uitgewoonde, besmette kudt.
Oh wacht, het is samen 1 procent teveel.quote:
en d'r broek is ook nog stuk...quote:Op woensdag 27 april 2011 20:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, de 'oprechtheid' van opgespoten lip...
Echt hequote:Op woensdag 27 april 2011 20:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, de 'oprechtheid' van opgespoten lip...
Ze wil getroost worden. Oh nee toch nietquote:
Zie je het er echt van komen?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mo zit de boel te verdraaien, vraag die 24 uur aan potverdikkie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |