quote:Op woensdag 27 april 2011 19:58 schreef Berenjenafok het volgende:
Oh nee krijgen we dat Johannagezeur weer
Nou tis meer een staaltje jaloezie. Als Flip wel aandacht wil geven word hij uitgekafferdquote:Op woensdag 27 april 2011 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Onzin, ze baalt dat moniek nu in de schijnwerpers staat. Want daar wil zij in.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:59 schreef Uberchica het volgende:
gaan ze straks live Mo een paar scheermesjes geven?
ook jah. Het is een heel lelijk persoon die Joanna. Compleet verknipt.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou tis meer een staaltje jaloezie. Als Flip wel aandacht wil geven word hij uitgekafferd
Mocht ze willen. Het grootste deel van Nederland heeft nooit van haar gehoord.quote:
Mo niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef muzas het volgende:
[..]
ook jah. Het is een heel lelijk persoon die Joanna. Compleet verknipt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
Gerard komt deze week wel erg weinig in beeld. Zal-ie weg moeten?
voorquote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef flugeltje het volgende:
Huh even he, van wanneer is dit gesprek? Is dit van vóór of ná de nominaties?
Zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
Gerard komt deze week wel erg weinig in beeld. Zal-ie weg moeten?
voorquote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef flugeltje het volgende:
Editquote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef flugeltje het volgende:
ze jankt niet... dus voorquote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef flugeltje het volgende:
Voor.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef flugeltje het volgende:
Maar waarom zenden ze dat nu pas uit dan?quote:
De daily is ALTIJD chronologisch, qua beelden.......NOTquote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef flugeltje het volgende:
Omdat Alphonsquote:Op woensdag 27 april 2011 20:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar waarom zenden ze dat nu pas uit dan?
SSTquote:Op woensdag 27 april 2011 20:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
welkom bij net5quote:Op woensdag 27 april 2011 20:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze ermee gorgelen, foetsie stembandjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:59 schreef Uberchica het volgende:
gaan ze straks live Mo een paar scheermesjes geven?
Ja Baas, heb mijn domme bericht al gewist.quote:
189.000 fakking personen wel hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mocht ze willen. Het grootste deel van Nederland heeft nooit van haar gehoord.
ervoor, maar, zoals gewoonlijk, klopt de knipvolgorde weer eens nietquote:Op woensdag 27 april 2011 20:00 schreef flugeltje het volgende:
Dit heb ik gister met mijn 'eigen ogen gehoord, letterlijk'.quote:
Het maakt mij ook geen drol meer uit overigensquote:
Ze is ook een heeeeel stuk slimmerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:03 schreef sjampoeh het volgende:
nu wil ze even slimmer overkomen dan jo
Of zoals men daar zegtquote:Op woensdag 27 april 2011 20:03 schreef beequeen het volgende:
Chronologische volgorde hebben ze nog nooit van gehoord.
ze weet het zelf ook niet meer door al dat gehuilquote:Op woensdag 27 april 2011 20:03 schreef Candyfreak het volgende:
Waarom zenden hun altijd alles door elkaar uit?
nee wat dacht je van joanquote:Op woensdag 27 april 2011 20:04 schreef Diamonds28 het volgende:
wat een arrogante rotkop heeft die Mo zeg
als ze dat gaan doen huur ik een vliegtuig met een spandoek met de tekst: MO MAIK IS NU VAN MIJ! JOHANNEquote:Op woensdag 27 april 2011 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Ze laten Maik toch niet in de uitzending he?
Dit dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:04 schreef pullup het volgende:
Het maakt mij ook geen drol meer uit overigens
Ze moet actrice wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:04 schreef Gert het volgende:
Hahaha, Mo meteen tegen Jo praten alsof ze het tegen een debieltje heeft. En als ze daar niet mee wegkomt: janken!!!
Haar hoerenjurkje waar ze ook in ging schoonmaken. Goed voor de kleine jongetjes die willen stemmen.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:04 schreef snetje het volgende:
[..]
als ze dat gaan doen huur ik een vliegtuig met een spandoek met de tekst: MO MAIK IS NU VAN MIJ! JOHANNE
Dan had ze nooit geluisterdquote:Op woensdag 27 april 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
De Stem is een fakking grote neger die je anaal penetreert als je niet luistert. met dank aan Cc.
Luiden klokje ergens vaagquote:Op woensdag 27 april 2011 20:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of zoals men daar zegt
Volgorde nog nooit hebben chronologische van ze gehoord.
You're talking a lot...but you don't say anythingquote:
Waarom luistert Mo dan wel?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
De Stem is een fakking grote neger die je anaal penetreert als je niet luistert. met dank aan Cc.
Komt nogquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef Maver24 het volgende:
Krijgen we dat van karim niet te zien. Wtf
jawel, was in het voorstukje te zienquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef Maver24 het volgende:
Krijgen we dat van karim niet te zien. Wtf
Ik ben inmiddels zo gek als een deur na alle RLS's.quote:
Rot op wat kan mij dat schelenquote:
datquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
You're talking a lot...but you don't say anything
Talking Heads - Psycho Killer
Regisseur: "En dan moet je nu kijken alsof Maik én je ouders levenslang naar Guantanamo Bay moeten. Met aids."quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Regisseur: "En dan moet je nu kijken alsof Maik én je ouders levenslang naar Guantanamo Bay moeten. Met aids."
HOP!![]()
[ afbeelding ]
Oscarrrrrrrrrrquote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Regisseur: "En dan moet je nu kijken alsof Maik én je ouders levenslang naar Guantanamo Bay moeten. Met aids."
HOP!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
HOP!![]()
[ afbeelding ]
dat was in het begin een keer gezegd door de stem.. maar volgens mij hoeft dat niet meerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Waarom moeten eigenlijk nog steeds alle bewoners naar buiten na de telefoon?
Nee joh, hij houdt gewoon van haar limburgse gezelligheid.quote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dat was in het begin een keer gezegd door de stem.. maar volgens mij hoeft dat niet meermaar ze doen het wel.. kuddedieren
Welnee, zo erg hoeft niet eens. Als je tegen haar zegt dat de groenbak die week niet geleegd wordt 'breekt' ze al...krás krásquote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
HOP!![]()
[ afbeelding ]
Omdat De Stem niet tien seconden kan wachten terwijl iemand een tampon in haar kut aan het duwen is en hij haar toevallig aan de lijn wil hebben, denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Waarom moeten eigenlijk nog steeds alle bewoners naar buiten na de telefoon?
De bedoeling is inderdaad nogal duidelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
Waar blijft Gerard in de uitzending en Karim komt natuurlijk zo negatief in beeld zal je zien.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
Ah, na de reclame wederom de Djoon show. Tsja, ze moeten wat naast het gejank van Mo.
Wegmisbruikersquote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef pullup het volgende:
We krijgen steeds dezelfde cliffhangers te zien
Ja meer van dit soort mindfucks graagquote:
Ik ben de hele volgorde weer compleet kwijt...quote:
ik niet meerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo gek als een deur na alle RLS's.
Gerard is chill, dat maakt geen leuke tvquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
Waar blijft Gerard in de uitzending en Karim komt natuurlijk zo negatief in beeld zal je zien.
Dat is toch ook leuk om naar te kijken ? Dat hebben ze wel doorquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
Ah, na de reclame wederom de Djoon show. Tsja, ze moeten wat naast het gejank van Mo.
Gerard is te dramavrij om in beeld te komen tijdens de uitzending denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
Gerard is al lang de populairste niet meer, leg je er bij neerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
En haar uitgewoonde, besmette kudt.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef Gert het volgende:
Nee joh, hij houdt gewoon van haar limburgse gezelligheid.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En haar uitgewoonde, besmette kudt.
voor mij issie nog steeds baas samen met karimquote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gerard is al lang de populairste niet meer, leg je er bij neer
Nou nou BQquote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze hem een opdracht geven die een beetje tv oplevert weigert ie dus dat heeft weinig zinquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
als je die breezersletjes hun gsm afpakt...quote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gerard is al lang de populairste niet meer, leg je er bij neer
Vind je?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef Soury het volgende:
Dat is toch ook leuk om naar te kijken ? Dat hebben ze wel door
[..]
het is maar een uurtjequote:Op woensdag 27 april 2011 20:14 schreef Coos het volgende:
Ik kijk wel maar kan niet op fok want dat staat zo lullig met visite. Deze is effe snel vanaf m' n tel.
Sorry, ik liet me even gaan.quote:
Ben je jezelf ook op de wc aan het verschuilen ?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:14 schreef Coos het volgende:
Ik kijk wel maar kan niet op fok want dat staat zo lullig met visite. Deze is effe snel vanaf m' n tel.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, hij houdt gewoon van haar limburgse gezelligheid.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je jezelf ook op de wc aan het verschuilen ?
Zeker ik kijk niet omdat ze zo lief en aardig zijn. Ik wil ergenisquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:14 schreef Coos het volgende:
Jaquote:Op woensdag 27 april 2011 20:15 schreef Ferdo het volgende:
Ik neem aan dat we straks ook de eerste gemanipuleerde goudeerlijke tussenstand krijgen?
Die stemmen nog steeds massaal op Philip, zelfs nu hij niet genomineerd is.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:14 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
als je die breezersletjes hun gsm afpakt.......dan weer wel hoor
Dat is toch jouw taak normaal gesproken ?quote:
zoniet dan doe ik het bij deze...quote:Op woensdag 27 april 2011 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is toch jouw taak normaal gesproken ?
Mindfuckenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:18 schreef Blue Thunder het volgende:
ik snap die brief echt niet hoor... welke gedachte zit daar achter?
Karim mindfucken door hem Mo's moeder te geven als briefontvangerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:18 schreef Blue Thunder het volgende:
Ze hebben nog tien minuten.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
Nou hop, die tussenstand eruit en dan kunnen we weer verder met ons leven
quote:
nee, vlektyfusquote:Op woensdag 27 april 2011 20:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Goh Jo, overhemd helemaal tot boven je siliconen dichtgeknoopt, heb je koorts?
Herrie in de tentquote:Op woensdag 27 april 2011 20:18 schreef Blue Thunder het volgende:
Die is gauw klaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:19 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Karim mindfucken door hem Mo's moeder te geven als briefontvanger
Leuk toch dit !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dus en dat hij gelijk heeftquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
Ondanks dat ik vind dat Karim gelijk heeft, vind ik het niet helemaal juist hoe hij het laat merken aan Mo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hij is gewoon echt boos... klaar
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
Ondanks dat ik vind dat Karim gelijk heeft, vind ik het niet helemaal juist hoe hij het laat merken aan Mo.jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even narekenen hoor...ja, kloptquote:Op woensdag 27 april 2011 20:21 schreef Ferdo het volgende:
Voorspelling:
Gerard 38%
Karim 33%
Joanne de resterende 39 procent.
[..]
Oh wacht, het is samen 1 procent teveel.quote:
en d'r broek is ook nog stuk...quote:Op woensdag 27 april 2011 20:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, de 'oprechtheid' van opgespoten lip...
Echt hequote:Op woensdag 27 april 2011 20:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, de 'oprechtheid' van opgespoten lip...
Ze wil getroost worden. Oh nee toch nietquote:
Zie je het er echt van komen?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mo zit de boel te verdraaien, vraag die 24 uur aan potverdikkie!
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:24 schreef beequeen het volgende:
Ja Djoon, jij mag wel bellen met MamaDjoon.
Je vergeet zowat dat er nóg vier mensen in het huis wonen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:24 schreef bollokus het volgende:
kijk en zo maak je van een MO show een JO show
acteerles hequote:Op woensdag 27 april 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
Wel knap hoe snel Jo van huilie naar serieus reageren kan overschakelen_!
Roma??quote:Op woensdag 27 april 2011 20:25 schreef kaatje50 het volgende:
jammer dat ze niet alles hebben laten horen van Karim. of moet dat nog komen, dat Karim zegt dat er een luchtje aan de situatie zit
Hou je bek teringlijer.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:24 schreef Gert het volgende:
Dat hoge huiltje klinkt best zielig en breekbaar. En dan daarna godverdomme dit en kut dat.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:25 schreef muzas het volgende:
Ze vind het oneerlijk. Iedereen moet een auto kunnen kopen in SST.
Ach, wat dondert utquote:Op woensdag 27 april 2011 20:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh wacht, het is samen 1 procent teveel.
nou ja...quote:Op woensdag 27 april 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
Ah, hij heeft toch wel een brief geschreven?
Dat heb ik gemist
Klopt.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:27 schreef muzas het volgende:
Karim wordt ook wel in een nare situatie geduwd.
ze had het niet over haarzelf toen ze dat zeiquote:Op woensdag 27 april 2011 20:26 schreef Diamonds28 het volgende:
wat een valse loeder zeg die mo alles voor een ton gelukkig gaat er zo 1 weg
Het is de redactie die dit alles veroorzaakt hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Terwijl iedereen hier een teringhekel had aan Jo kon ik haar nog wel pruimen. Maar nu met Mo.... Ik wordt er letterlijk onpasselijk van. Wat een enorm manipulatief kreng is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |