Welnee, zo erg hoeft niet eens. Als je tegen haar zegt dat de groenbak die week niet geleegd wordt 'breekt' ze al...krįs krįsquote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Regisseur: "En dan moet je nu kijken alsof Maik én je ouders levenslang naar Guantanamo Bay moeten. Met aids."
HOP!![]()
[ afbeelding ]
Omdat De Stem niet tien seconden kan wachten terwijl iemand een tampon in haar kut aan het duwen is en hij haar toevallig aan de lijn wil hebben, denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Waarom moeten eigenlijk nog steeds alle bewoners naar buiten na de telefoon?
De bedoeling is inderdaad nogal duidelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
Waar blijft Gerard in de uitzending en Karim komt natuurlijk zo negatief in beeld zal je zien.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
Ah, na de reclame wederom de Djoon show. Tsja, ze moeten wat naast het gejank van Mo.
Wegmisbruikersquote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef pullup het volgende:
We krijgen steeds dezelfde cliffhangers te zien
Ja meer van dit soort mindfucks graagquote:
Ik ben de hele volgorde weer compleet kwijt...quote:
ik niet meerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo gek als een deur na alle RLS's.
Gerard is chill, dat maakt geen leuke tvquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
Waar blijft Gerard in de uitzending en Karim komt natuurlijk zo negatief in beeld zal je zien.
Dat is toch ook leuk om naar te kijken ? Dat hebben ze wel doorquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
Ah, na de reclame wederom de Djoon show. Tsja, ze moeten wat naast het gejank van Mo.
Gerard is te dramavrij om in beeld te komen tijdens de uitzending denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
Gerard is al lang de populairste niet meer, leg je er bij neerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
En haar uitgewoonde, besmette kudt.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef Gert het volgende:
Nee joh, hij houdt gewoon van haar limburgse gezelligheid.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En haar uitgewoonde, besmette kudt.
voor mij issie nog steeds baas samen met karimquote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gerard is al lang de populairste niet meer, leg je er bij neer
Nou nou BQquote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En haar uitgewoonde, besmette kudt.
Als ze hem een opdracht geven die een beetje tv oplevert weigert ie dus dat heeft weinig zinquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |