Waarom luistert Mo dan wel?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
De Stem is een fakking grote neger die je anaal penetreert als je niet luistert. met dank aan Cc.
Komt nogquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef Maver24 het volgende:
Krijgen we dat van karim niet te zien. Wtf
jawel, was in het voorstukje te zienquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef Maver24 het volgende:
Krijgen we dat van karim niet te zien. Wtf
Ik ben inmiddels zo gek als een deur na alle RLS's.quote:
Rot op wat kan mij dat schelenquote:
datquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
You're talking a lot...but you don't say anything
Talking Heads - Psycho Killer
Regisseur: "En dan moet je nu kijken alsof Maik én je ouders levenslang naar Guantanamo Bay moeten. Met aids."quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Regisseur: "En dan moet je nu kijken alsof Maik én je ouders levenslang naar Guantanamo Bay moeten. Met aids."
HOP!![]()
[ afbeelding ]
Oscarrrrrrrrrrquote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Regisseur: "En dan moet je nu kijken alsof Maik én je ouders levenslang naar Guantanamo Bay moeten. Met aids."
HOP!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
HOP!![]()
[ afbeelding ]
dat was in het begin een keer gezegd door de stem.. maar volgens mij hoeft dat niet meerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Waarom moeten eigenlijk nog steeds alle bewoners naar buiten na de telefoon?
Nee joh, hij houdt gewoon van haar limburgse gezelligheid.quote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dat was in het begin een keer gezegd door de stem.. maar volgens mij hoeft dat niet meermaar ze doen het wel.. kuddedieren
Welnee, zo erg hoeft niet eens. Als je tegen haar zegt dat de groenbak die week niet geleegd wordt 'breekt' ze al...krás krásquote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
HOP!![]()
[ afbeelding ]
Omdat De Stem niet tien seconden kan wachten terwijl iemand een tampon in haar kut aan het duwen is en hij haar toevallig aan de lijn wil hebben, denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Waarom moeten eigenlijk nog steeds alle bewoners naar buiten na de telefoon?
De bedoeling is inderdaad nogal duidelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
Waar blijft Gerard in de uitzending en Karim komt natuurlijk zo negatief in beeld zal je zien.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
Ah, na de reclame wederom de Djoon show. Tsja, ze moeten wat naast het gejank van Mo.
Wegmisbruikersquote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef pullup het volgende:
We krijgen steeds dezelfde cliffhangers te zien
Ja meer van dit soort mindfucks graagquote:
Ik ben de hele volgorde weer compleet kwijt...quote:
ik niet meerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo gek als een deur na alle RLS's.
Gerard is chill, dat maakt geen leuke tvquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
Waar blijft Gerard in de uitzending en Karim komt natuurlijk zo negatief in beeld zal je zien.
Dat is toch ook leuk om naar te kijken ? Dat hebben ze wel doorquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
Ah, na de reclame wederom de Djoon show. Tsja, ze moeten wat naast het gejank van Mo.
Gerard is te dramavrij om in beeld te komen tijdens de uitzending denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
Gerard is al lang de populairste niet meer, leg je er bij neerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
En haar uitgewoonde, besmette kudt.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:10 schreef Gert het volgende:
Nee joh, hij houdt gewoon van haar limburgse gezelligheid.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En haar uitgewoonde, besmette kudt.
voor mij issie nog steeds baas samen met karimquote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gerard is al lang de populairste niet meer, leg je er bij neer
Nou nou BQquote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En haar uitgewoonde, besmette kudt.
Als ze hem een opdracht geven die een beetje tv oplevert weigert ie dus dat heeft weinig zinquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef sjaakspark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |