Getrouwd?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
Er...![]()
JOANNA_PHILIP Chantal
Het moment dat onze 2 toppers het goed maken is altijd het leukst! Getrouwde stellen maken het ALTIJD weer goed he? #sstnl
6 minutes ago
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verbazingwekkend dat iemand die alle RLS-en heeft gevolgd, juist daar intrapt! DGK was het perfecte voorbeeld dat dat gewoon gelul is. Ja, Huub heeft een redactiebaantje. Nou boeiend!!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er zit om de kansen die haar voor na het programma zijn aangeboden te pakken.
Dat is alleen BB1 geweest denk ik. Toen nog niemand wist of het een succes zou worden en de deelnemers ook geen flauw idee hadden wat de impact wasquote:Op woensdag 27 april 2011 14:14 schreef delfse het volgende:
Ik vraag me af hoe een rls eruit ziet als er van achter niet zo gestuurd of vals gespeeld wordt. In dgk was ook duidelijk dat ze Huub vooral stuurde. Jammer zo gaat het spel nooit eerlijk het lieverdje heeft de meeste kans op de hoofdprijs. Het stemmen is ook al oplichterij.
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:13 schreef Refurb het volgende:
theonlyguido 3 minuten geleden
Heb niks tegen FOk in het algemeen. Maar er lopen daar toch een paar trollen rond. Mensen die vrij vragen om herhalingen van #sstnl te zien
Yep, Jo kan zo bij Mo op les.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze beter speelt dan Joanna, dat is helemaal nep.
Iets met wishfull thinking denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:15 schreef Day het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat iemand die alle RLS-en heeft gevolgd, juist daar intrapt! DGK was het perfecte voorbeeld dat dat gewoon gelul is. Ja, Huub heeft een redactiebaantje. Nou boeiend!!
doet t weerquote:Op woensdag 27 april 2011 14:17 schreef bollokus het volgende:
verdomme ben je aan het stofzuigen strijken wat een echte HUISMAN doet.. word het beeld zwart
Inderdaad BB1 was leuk om te zien omdat de bewoners nog van niks wisten nu weten ze heel goed wat ze moeten doen om goed in beeld te komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:16 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Dat is alleen BB1 geweest denk ik. Toen nog niemand wist of het een succes zou worden en de deelnemers ook geen flauw idee hadden wat de impact was
zelfs Tara kennen we (ik) nogquote:Op woensdag 27 april 2011 14:18 schreef delfse het volgende:
[..]
Inderdaad BB1 was leuk om te zien omdat de bewoners nog van niks wisten nu weten ze heel goed wat ze moeten doen om goed in beeld te komen.
oh ik dacht dat dat meer was om smorgens niet haar kop te hoeven wassenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:20 schreef AYLI het volgende:
Ik snap wel waarom ze permanente make-up heeft.
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:20 schreef AYLI het volgende:
Ik snap wel waarom ze permanente make-up heeft.
zou jo moeten zeggen, wordt ze gekquote:Op woensdag 27 april 2011 14:22 schreef delfse het volgende:
Waarom zegt Gerard of Karim nou niet als ik vrij ben dan ga ik lekker konninginnedag vieren en dan zoek ik Maik op en gaan we gezellig stappen. Dan wordt ze stink jaloers.
Popup scherm met: De video is momenteel niet beschikbaar. Probeer later nog eens..quote:Op woensdag 27 april 2011 14:21 schreef Toverheks het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
ik heb gewoon streams hoor ze staan in de keuken geen grapje
blijven refreshenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:23 schreef Refurb het volgende:
[..]
Popup scherm met: De video is momenteel niet beschikbaar. Probeer later nog eens..
Of voor elke keer dat ze huilt een eurocent uit haar kluis. Is ze binnen twee dagen blutquote:Op woensdag 27 april 2011 14:23 schreef iBenny het volgende:
Voor elke traan gaat er een eurocent naar het goede doel
wedden dat ze dan niet meer jankt?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:24 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Of voor elke keer dat ze huilt een eurocent uit haar kluis. Is ze binnen twee dagen blut
Dutch puppy.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:23 schreef iBenny het volgende:
Voor elke traan gaat er een eurocent naar het goede doel
Zulke posts schieten voor mensen die niets kunnen zien of een andere camera hebben niets op. Wat zegt ie dan?quote:
Ik zou gelijk meehepen koffertje inpakken. Gewoon alles er in plauren, deur open en eruit schoppenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:24 schreef Urb het volgende:
Hoppa, Mo zegt dus weer dat ze nu liever thuis bij Maik wil zijn.
Inderdaad. Als ik hem was had ik haar allang laten vallen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:25 schreef delfse het volgende:
Karim moet geen energie in die hoer steken.
Geen enkele relatie gaat lukken met die muts !quote:Op woensdag 27 april 2011 14:25 schreef Candyfreak het volgende:
Die relatie tussen Mo en Maik gaat nooit werken als ze hem niet vertrouwt.
Ik heb koppijn en weet niet meer woordelijk wat hij gezegd heeftquote:
Ja rustig, ik heb het net geprobeerdquote:Op woensdag 27 april 2011 14:25 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Zulke posts schieten voor mensen die niets kunnen zien of een andere camera hebben niets op. Wat zegt ie dan?
12quote:Op woensdag 27 april 2011 14:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
Pyjamafeest met mijn beste vriendinnetje @ my home! Slaap lekker allemaal.... #sstnl
14 hours ago Favorite Retweet Reply
Hoe oud is ze?
Een slaapmaatje?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
Pyjamafeest met mijn beste vriendinnetje @ my home! Slaap lekker allemaal.... #sstnl
14 hours ago Favorite Retweet Reply
Hoe oud is ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |