Precies, ze vinden het heel gemeen dat Flip Jo nu in de steek laat. (las ik op sst site, ik doe niet aan twitter)quote:Op woensdag 27 april 2011 13:44 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Twitter staat nu toch wel vol met jonge meisjes die het niet zo leuk van Flippie vinden.
Een door de zon verbrande negert denk ikquote:
Komt wel weerquote:Op woensdag 27 april 2011 13:45 schreef Estherdv het volgende:
hmm die twee zeggen echt neits meer tegen elkaar
Maak van je hart geen moordkuil, Guido, gooi het eruit... !quote:
De vraag is alleen voor hoe lang?quote:
kroelenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:46 schreef Mylene het volgende:
Ik ben benieuwd wat Joanna doet als ze met Philip een nachtje in de geheime kamer mag doorbrengen.
Ah, dat geeft hoop !quote:Op woensdag 27 april 2011 13:44 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Twitter staat nu toch wel vol met jonge meisjes die het niet zo leuk van Flippie vinden.
wie is dat naast Alexander !quote:Op woensdag 27 april 2011 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Koetsjiekoetsjiekoeeee
[ afbeelding ]
Daarom... die komt wel weer naar Flip terugquote:Op woensdag 27 april 2011 13:49 schreef Mylene het volgende:
Joanna heeft het er moeilijker mee dan Philip. Ze kan haar ook draai niet vinden.
wow die zou geweldig zijn ja!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:49 schreef MargrietV het volgende:
nee... telefoon.... lol Geert neemt op en mag een nominatievrijstelling geven, Hij kiest voor Karim.
Dan krijg je pas leuke tv!
Ik denk dat dieene hem keihard uitlacht.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:46 schreef Nostalgist het volgende:
Maak van je hart geen moordkuil, Guido, gooi het eruit... !
We hebben hier zelfs een ervaringsdeskundige coach uit DGK...
kben bang dat dat niet gaat gebeuren, helaas...maar dan ligt ie er zelf uit, want stemmetje wil die verwende jootje er inhouden ...dus...quote:Op woensdag 27 april 2011 13:49 schreef MargrietV het volgende:
nee... telefoon.... lol Geert neemt op en mag een nominatievrijstelling geven, Hij kiest voor Karim.
Dan ben ik bang dat Gerard eruit vliegt. Joanna heeft veel aanhang.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:49 schreef MargrietV het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |